Promovendum ervaringen
In totaal vind je hier ruim 70.000 ervaringen:
- van huidige klanten (op het moment van delen)
- zonder aanstootgevend taalgebruik
- passend binnen ons reviewbeleid
Ook klant bij Promovendum?
Alle reviews
het heeft wat lang geduurd en enkele malen bellen voordat duidelijk werd dat mijn auto total loss verklaard werd. De ingeschakelde expert had dit veel eerder naar mij kunnen communiceren zodat ik eerder op zoek had kunnen gaan naar een andere auto. Ik ben wel tevreden over de vastgestelde dagwaarde.
Wim uit Bergen op Zoom, 19 november 2024
Fijn dat je, ondanks dat je er langer op hebt moeten wachten dan gewenst, tevreden bent over de vastgestelde dagwaarde.
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 november 2024
Zeer snel en netjes geholpen
Max uit Vlaardingen, 19 november 2024
Prima !
Balram uit Delft, 19 november 2024
Fijne man gesproken. Mijn wijziging was snel geregeld. Dingen die ik zelf niet snel kon beantwoorden, had hij snel opgezocht. Daarnaast nog een mooie actie aangeboden gekregen, zonder daarin opdringerig te zijn. Dat ben ik bij andere bedrijven wel anders gewend. Echt top hoe dit gesprek verliep.
Esther uit Andel, 19 november 2024
Betaal meteen het hele schadebedrag uit aan de klant. Inclusief het eigen risico in het geval van een verhaalbare schade die volledig ten laste komt van de tegenpartij. Nu moet je 6 tot 8 weken wachten omdat de verzekeraar van de tegenpartij kennelijk niet direct wil betalen.
Kees uit Lisse, 19 november 2024
Bedankt voor het delen van jouw tip. Wij nemen deze mee in onze verdere verbeteringen en ontwikkelingen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 november 2024
Top advies van een deskundige adviseur, bedankt Verzekeringsadviseur!
Cees uit Tilburg , 19 november 2024
Helaas hebben we geen antwoord mogen ontvangen op onze aanvullende vragen in de mail van 6 november 2024. We zijn heel erg benieuwd of jullie alsnog reageren op de mail van 6 november.
Mvg.Ron Muijres
Katja uit Grubbenvorst, 19 november 2024
Ik begrijp dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega die de verwerkingstermijn heeft besproken. Je ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie per e-mail.
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 november 2024
Een ongeval zit in een klein hoekje. Als je verzekering je dan financieel ontzorgd is dat een heel prettige ervaring. Dank daarvoor Specialist Schaderegeling.
Johan uit 't Zand, 19 november 2024
ondanks het niet kunnen voldoen aan bepaalde voorwaarden, is de schade-afhandeling op een adequate opgelost.
Jan uit Den Haag, 19 november 2024
Ik ben prima geholpen door De Klantadviseur. Zij zorgde ervoor dat mijn dossier verder gevuld werd met de benodigde informatie, nadat ik al tweemaal foto’s van de geleden schade en hoe e.e.a. was ontstaan had ingediend.
Jacobus uit Veenendaal, 19 november 2024
Slechte service. Tegenpartij heeft meteen schuld erkend. Ik heb een prijsopgave bij een erkend schadeherstel bedrijf opgevraagd. Foto's, Europees schadeformulier en de prijsopgave geupload en krijg ik vervolgens de bevestiging (goed nieuws...) van Promovendum dat de tegenpartij de schuld heeft erkend (maar dat wist ik al). Letterlijk schrijft u: Goed nieuws! De tegenpartij heeft de aansprakelijkheid inmiddels erkend.
Indienen vordering: Na ontvangst van de gespecificeerde reparatienota van uw eigen hersteller, zullen wij de vordering indienen bij de tegenpartij. Ik stuur daarop direct een e-mail terug (30 oktober jl): begrijp ik goed dat ik de schade nu kan laten herstellen? GEEN ANTWOORD DAAROP. Ik ga vervolgens vandaag 19/11 om 08.00 uur naar het schadeherstelbedrijf om de schade te laten repareren. Krijg ik vandaag 19 november 13.49 uur een e-mail dat er een expert bij moet komen!! Kortom de communicatie/opvolging verloopt slecht.
Albert uit Amersfoort, 19 november 2024
Wat vervelend dat je de communicatie omtrent het schadeproces tot nu toe zo ervaart. Ik snap dat je dit liever anders had gezien. Wij willen je altijd zo snel mogelijk helpen maar helaas is dit niet gelukt. Onze exuses hiervoor.
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 november 2024
Helder en snel!
Hans uit Rotterdam, 19 november 2024
Er was wat onduidelijkheid over de toekenning voor de reisverzekering. De Specialist Verzekeringsaanvragen heeft grondig uitgezocht hoe het zat en daarmee de onduidelijkheid opgelost. Fijne service.
Margriet uit Leidschendam, 19 november 2024
Prima geregeld!
Rob uit Hoensbroek, 19 november 2024
Zeer vriendelijk. Gauw contact
Randy uit Amsterdam, 19 november 2024
fijne hulp bij vragen
sylvia uit Naarden, 19 november 2024
Super fijn en goed gesprek voor het overstappen van alle woonverzekeringen en het afsluiten van de autoverzekeribg
Randy uit Den Haag, 19 november 2024
Was duidelijk, vriendelijk!!!!
William uit Reeuwijk, 19 november 2024
De premie is een jaar scherp maar als je wat hebt ben je de Sjaak. Het afwikkelen duurt eeuwig en de aangesloten herstellers voor mij einden rijden terwijl er in de buurt herstellers zitten die door vrijwel alle verzekeraars gebruikt worden. Schade door anderen veroorzaakt wil ik verhalen op de WA van degene die toegeeft het veroorzaakt te hebben maar ze blijven er maar op aansturen dat ik mijn eigen verzekering aanspreek. Ik ben weg zodra het EINDELIJK opgelost is. Inmiddels 3 maanden onderweg.
Adriaan uit Willemsoord , 19 november 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het is jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met de afhandeling van je schadeclaim. We kunnen ons goed voorstellen dat het teleurstellend is wanneer de premie stijgt en niet overeenkomt met je verwachtingen. Onze collega's beoordelen schadedossiers altijd op basis van de polisvoorwaarden en de specifieke omstandigheden. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om te helpen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 november 2024
prima; moest auto schorsen en dat ging gemakkelijk.
Wel moest ik eerdere gevallen bewijzen dat ik de auto bij RDW had geschorst; dat hoefde nu niet: dus5 sterren
Gero uit Weep, 18 november 2024
Duidelijk, snel en vriendelijk geholpen.
Wouter uit Ridderkerk, 18 november 2024
Wat fijn om te lezen dat jouw ervaring zo positief is! Als je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te helpen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 18 november 2024
Volgens mij moeten er in het begin aan de voorkant drie vragen worden gesteld om de case duidelijk te krijgen. Van beide kanten zijn er uren ingestoken om alles helder te krijgen. Realiseer je wat dat kost. Het netto resultaat was uiteindelijk een vergoeding van €11,40. Echt verspilde moeite en energie!!
Nico uit Zuid-Scharwoude, 18 november 2024
We vinden het vervelend om te lezen dat je niet naar tevredenheid bent geholpen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Wij willen onze klanttevredenheid zo hoog mogelijk houden en nemen jouw opmerking hierin graag mee.
Vriendelijke groet, Promovendum - 18 november 2024
Zeer vlot en vriendelijk geholpen bij de aanvraag van mijn autoverzekering!
Jack uit Deurne, 18 november 2024
Afgelopen zomer hadden we hagelschade aan de auto.
Deze schade hebben we gemeld bij Promovendum.
Promovendum heeft de schade in behandeling genomen en we hebben de auto laten repareren.
Alles is soepel verlopen zonder dat ik, als klant, er administratieve rompslomp van had.
M.a.w. ik ben zeer tevreden over de service van Promovendum.
Gerard uit Ede, 18 november 2024
Zeer goed te woord gestaan
Marten uit Mheer, 18 november 2024
Ik zou wel graag willen weten hoe groot de schade in geld was.
Johann uit Voorthuizen, 18 november 2024
Bedankt voor het delen van jouw positive ervaring! Je ontvangt zo snel mogelijk een e-mail van ons. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om je te helpen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 18 november 2024
Heel prettig geholpen door de Verzekeringsadviseur! Duidelijk verstand van (verzekerings) zaken en denkt goed mee. Een10 voor klantgerichtheid!
Sacha uit Bussum, 18 november 2024
Zeer tevreden over de manier waarop kritisch en deskundig naar een aanvraag wordt gekeken. De wijze van communicatie en de mogelijkheid om met elkaar te overleggen en wederzijds tot hetzelfde oordeel te komen, is bewonderenswaardig.
Pascal uit Geleen, 18 november 2024
Snel contact en fijne overzichtelijke informatie!
Lieke uit Den Bosch, 18 november 2024
Bij tussentijdse verlaging van de dekking wordt er met te weinig dagen restitutie gerekend. In mijn geval was dat met 251 dagen i.p.v. met 253 dagen.
K.Z. uit Enschede, 18 november 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Vervelend dat je niet naar tevredenheid bent gehoplen. Wij gaan dit voor je uitzoeken en nemen hierover zo snel mogelijk contact met je op.
Vriendelijke groet, Promovendum - 18 november 2024