Tuinfeest

Promovendum ervaringen

In totaal vind je hier ruim 32.000 ervaringen:

 

  • van huidige klanten (op het moment van delen)
  • zonder aanstootgevend taalgebruik
  • passend binnen ons reviewbeleid

Ook klant bij Promovendum?

Deel jouw ervaring

8,4

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Prima en correct afgehandeld

Henk uit Froombosch, 1 mei 2024

Perfect geholpen door de Verzekeringsadviseur!

Sienna uit Sittard, 1 mei 2024

Erg efficient en prettig geholpen

Robert uit Rotterdam, 1 mei 2024

Netjes opgelost bedankt

Ed uit Woudrichem, 1 mei 2024

Telefonisch schade aan de ruit van mijn slaapkamerdeur gemeld. Mijn melding werd snel en vriendelijk genoteerd en mij bevestigd. Prima service ! Ga zo door.

Frans uit Valkenswaard, 1 mei 2024

Ik ben te woord gestaan door de Verzekeringsadvisuer die mij uiterst vriendelijk en zeer deskundig uitgebreid heeft geïnformeerd over de autoverzekering. De gemaakte afspraken werden keurig samengevat en binnen enkele minuten per mail bevestigd.

Theo uit Eibergen, 1 mei 2024

Super goed geregeld mijn dank daarvoor.

Addy uit Krabbendijke, 1 mei 2024

Zeer deskundige, vlotte en plezierige adviseur. Snelle afhandeling en concurrerende premies.

Melissa uit Hoofddorp, 30 april 2024

Bijna 4 maanden moeten wachten voordat eindelijk onze schade werd afgehandeld, zonder excuses

karin uit Breda, 30 april 2024

Bedankt dat je jouw ervaring met ons hebt gedeeld. We vinden het vervelend om te lezen dat je bijna vier maanden hebt moeten wachten voordat jouw schade werd afgehandeld. Momenteel is de verwerkingstijd langer dan normaal. We streven ernaar onze diensten continu te verbeteren en zullen deze feedback zeker meenemen. Een van onze Schadebehandelaars zal zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om dit verder te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 30 april 2024

Super snel en duidelijk geholpen

irene uit Nijmegen, 30 april 2024

Per omgaande reactie gehad ( zelfs op zondag) met heldere eenduidige uitleg.

Henk uit Gouda, 30 april 2024

Dank je wel voor het delen van je ervaring. We zijn blij om te vernemen dat de informatie over je schademelding duidelijk is. We gaan voor je aan de slag om het dossier zo goed mogelijk af te handelen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 30 april 2024

Zeer correct en snel afgehandeld, dank!

Frits uit Arnhem, 30 april 2024

Goed geholpen door medewerker

Abderahmane uit Utrecht , 30 april 2024

Uitstekend

Tim uit Tilburg, 29 april 2024

Prima service, en mooi samen gezocht naar afstemmingsmomenten. Meegedacht.

Ruud uit Driebergen, 29 april 2024

Bedankt voor je mooie woorden! Fijn om te horen dat er goed met je is meegedacht. Daar worden wij en de Verzekeringsadviseur blij van.

Vriendelijke groet, Promovendum - 29 april 2024

Zeer prettig.
Aangenaam gesprek.

Vincent uit Emmeloord, 29 april 2024

Correct en snel.

George H uit Haarlem, 29 april 2024

Prima voor lichting en gesprek. Betrokkene was duidelijk in zijn verhaal.

Jos uit Huizen, 29 april 2024

Prima!

Jos uit Huizen, 29 april 2024

Zeer trage afhandeling. Nog steeds geen schade uitkering ontvangen!

Joost uit Eindhoven, 29 april 2024

Bedankt voor je feedback. We begrijpen dat een trage afhandeling frustrerend kan zijn en we willen ons verontschuldigen voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We nemen deze kwestie serieus en willen graag dat je weet dat we direct actie ondernemen om dit op te lossen. Een van onze Schadebehandelaars zal zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om de status van je schade-uitkering te bespreken en ervoor te zorgen dat alles correct wordt afgehandeld.

Vriendelijke groet, Promovendum - 29 april 2024

Ik heb een paar keer issues gehad met de registratie van het aantal schadevrije jaren. Dit wordt uiteindelijk allemaal wel opgelost maar het gaat nooit in 1x goed. Verder koste het altijd veel tijd voordat het rechtgezet wordt.

JanWillem uit Doetinchem, 29 april 2024

Bedankt voor je eerlijke feedback. We vinden het jammer om te lezen dat je enkele keren problemen hebt ervaren met de registratie van je schadevrije jaren. We begrijpen hoe belangrijk nauwkeurige en tijdige verwerking is, en we willen ons verontschuldigen voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We nemen je opmerkingen serieus en zullen ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat dit soort kwesties in de toekomst worden vermeden. Als er nog iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 29 april 2024

Degene die mij te woord heeft gestaan bleek een ervaren persoon die mij fluks en vaardig door het wijzigen van auto en autoverzekering heeft geloodst. Kortom ik ben prima geholpen. O ja, ook zeer positief: geen lange wachttijden aan de telefoon.

Hans uit Rhenen, 29 april 2024

Super vriendelijk en goed geholpen met het afsluiten van 2 autoverzekeringen

Lenny uit Rozenburg Zh, 29 april 2024

Prettig geholpen door de Verzekeringsadviseur voor de overstap!

Alida uit Zwolle, 29 april 2024

Duidelijke telefoon conversatie, geen lange wachttijden en geen eindeloos telefonische intake

Nico uit Ulvenhout, 29 april 2024

Op 21/12 2023 schade; deuk- lakschade rechtsachter. Op 22/12 gemeld Promovendum en bij aangesloten schadehersteller ASN Fransen. Hier kon ik pas op 29/2 terecht. Mijn auto kon wel gewoon worden gebruikt. Op 7/3 gereed. Keurig hersteld, correct en netjes afgehandeld. Maar bijna 10 wkn tussen aanmelding en afhandeling vind ik erg lang.

E uit Arnhem, 29 april 2024

Fijn gesprek gehad met de Verzekeringsadviseur over de aanvraag van een aanvraag voor een tweedeautoverzekering. Aan de telefoon werden rustig verschillende opties besproken en er was meer dan voldoende ruimte om vragen te stellen. Als een vraag van onze kant onduidelijk was, vroeg hij goed door.

Leander uit Koudekerk aan den Rijn, 29 april 2024

Afwikkeling na diefstal zeer wisselend. Verzekeraar handelt alsof je als slachtoffer precies weet hoe zoiets werkt. Daarnaast heel veel tijd tussen bezoek Confid en beslissing toekomstige vergoeding. Daardoor heel weinig tijd om vervangende auto te zoeken. Bovendien 30 dagen vervangend vervoer wat heel snel geregeld was. Maar ook pas betaling na enkele dagen na 30e dag. Dat gat moet je zelf maar uitzoeken. Als die 30e dag ook nog op zondag valt en zaterdag koningsdsg is, moet je de vervangende auto op vrijdag inleveren. Hoezo niet op maandag na die 30e dag, waar je op basis van je verzekering recht op hebt (net als die 29e dag trouwens). Toegekende vergoeding is wel ok.

Wim uit Uden, 29 april 2024

Bedankt voor het delen van je ervaring. We begrijpen dat de afwikkeling na diefstal voor jou als klant niet naar tevredenheid is verlopen. Dat is niet het niveau van service dat we nastreven. Onze Schadebehandelaar zal zo spoedig mogelijk contact met je opnemen om deze kwestie te bespreken en te kijken hoe we het in de toekomst beter kunnen doen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 29 april 2024

Schade gemeld op 27 december 2023.
Vandaag, 29 april 2024, te horen gekregen dat alle gegevens zijn overgedragen aan het waarborgfonds en dat de doorlooptijd 4 tot 6 weken is.
Ik meld dit maar weet dat hier niets mee gedaan wordt.

Eric uit Haarlem , 29 april 2024

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We kunnen ons voorstellen dat de wachttijd voor de afhandeling van de schade als ongemakkelijk wordt ervaren. Zodra we een reactie van het Waarborgfonds ontvangen, zullen we direct de benodigde stappen ondernemen en jou voorzien van een reactie. We waarderen je geduld en vertrouwen!

Vriendelijke groet, Promovendum - 29 april 2024

Ging soepel. Persoon was flexibel en goed geinformeerd

Maarten uit Son en Breugel, 29 april 2024

8,4

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail