Aansprakelijkheidsverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een aansprakelijkheidsverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
Prima afhandeling van het schadegeval.
Hans uit St Joost, 4 februari 2025
Erg aardige en kundige dame gesproken.
Matthias uit Rijswijk, 4 februari 2025
Prettig gesprek om mijn verzekeringen over te zetten naar Promovendum. Duidelijke mails over hoe en wat er nu gaat gebeuren en wat er wel en niet verzekerd is in Jip en Janneke taal.
Jonna uit Nigtevecht, 4 februari 2025
Fijn dat je alles als zo positief hebt ervaren! Welkom!
Vriendelijke groet, Promovendum - 04 februari 2025
Mede door de hoogte van de premies en de uitstekende service van de Verzekeringsadviseur, zijn wij met plezier overgestapt naar jullie.
Martin uit Alkmaar, 31 januari 2025
Bedankt voor je review. Ten eerste, welkom als klant bij Promovendum! Fijn dat het afsluiten van de verzekering je zo gemakkelijk afging en dat je de communicatie prettig vindt.
Vriendelijke groet, Promovendum - 31 januari 2025
Perfect en duidelijk geholpen
Joerick uit Waddinxveen, 30 januari 2025
Alles was prima, behalve de melding bij uw Alarmcentrale. Ik zou alleen WA verzekers zijn. Men kon alleen regelen dat de auto werd weggehaald. Niks vervangende auto..niks naar een door Promovendum aangewezen hersteller. Dat moest ik zelf op zondagavond maar zien te regelen terwijl ik de volgende dag belangrijke afspraken had. Ik heb daar per mail bij jullie melding van gemaakt. Geen reactie. Het bedrijf heeft de schade netjes herst, bijzonder servicegericht. De volgende ochtend vóór 8u kreeg ik van hen al bericht dat er een vervangende auto beschikbaar. Ik ben er zelf op goed geluk met de schade maar toe gereden om zo meteen naar mijn afspraken door te kunnen. Ik ben allrisk verzekerd. De auto had gewoon bij mij gehaald en omgeruild moeten worden. Ik ben daar bijzonder ontevreden over.n
Marten uit Bolsward, 27 januari 2025
Dank je wel voor je uitgebreide feedback. Wat vervelend om te lezen dat je ervaring met onze Alarmcentrale niet naar wens was. We begrijpen je ontevredenheid over de communicatie en het zelf moeten regelen van zaken in een stressvolle situatie. We nemen je feedback serieus en gaan hiermee aan de slag om onze service te verbeteren. Fijn dat het herstel van de schade goed is verlopen. Mocht je nog vragen hebben, staan we voor je klaar.
Vriendelijke groet, Promovendum - 27 januari 2025
Ik heb Promovendum gebeld omdat ik wilde overstappen. Ik ben echt uitstekend geholpen door De Verzekeringsadviseur. Ze heeft mij alles rustig uitgelegd en nam de tijd voor mijn vragen. Nederlands is niet mijn moedertaal en De Verzekeringsadviseur nam de tijd om mij goed te begrijpen en te adviseren. Ik heb nog nooit zulke goede service gehad. Ik ben blij met mijn afgesloten verzekering en service. Ik zal mijn familie en vrienden promovendum zeker adviseren!
Adnan uit Hilversum, 26 januari 2025
Bijzonder goede service! De Verzekeringsadviseur heeft alles geduldig uitgelegd en meegedacht waardoor we nu een mooi pakket hebben bij Promovendum. Ze is ook eerlijk m.b.t. wat wel niet kan.
Anoniem uit Santpoort-Zuid, 22 januari 2025
Afgelopen week een aantal keren telefonisch en per e-mail contact gehad met De Verzekeringsadviseur. Wat een vriendelijke en deskundige kerel. Denkt met je mee en is duidelijk erg klantgericht. Ik bespaar ook nog eens honderden euro’s op mijn verzekeringspakket en dat is ook erg mooi meegenomen. Een aanrader!
Joop uit Apeldoorn, 22 januari 2025
Duidelijk kort zakelijk… en niet geheel onbelangrijk zeer klantvriendelijk.
Fedde uit Zwolld, 22 januari 2025
Chille gozer!
Bob uit Den Bosch, 21 januari 2025
Prettig telefonisch gesprek met de Klantadviseur
Frank uit Oostrum, 20 januari 2025
Heldere taal, goed meegedacht en meegekeken en een scherp bod gedaan. Daarna wordt de overstap geregeld met de vorige verzekeraar en klaar. Geld gemakkelijk verdiend!! :)
Kees uit Berkel en Rodenrijs, 17 januari 2025
Zeer efficiënt en professioneel geholpen. De 20 procent lagere premie op een bestaande autoverzekering (die zonder duidelijke redenen met 24 procent werd verhoogd) was de trigger om met Promovendum zaken te doen. Vervolgens geprofiteerd van de tijdelijke kortingsactie op twee andere verzekeringen.
Koos uit Rotterdam, 16 januari 2025
Telefonisch contact gehad met De Verzekeringsadviseur en zeer kundig geholpen bij het afsluiten van de pakketverzekering. Zorgvuldig heeft ze alle vragen gesteld die nodig zijn voor het bepalen van het juiste product en heeft ze uitleg gegeven hoe alles werkt. Top!
Evelien uit Oldenzaal, 16 januari 2025
Super netjes geholpen en ook zeker een goede uitleg.zeer vriendelijk en geduldige meneer aan de telefoon gehad!
Martin uit Santpoort-Zuid, 15 januari 2025
Erg vriendelijk te woord gestaan, maar helaas is de dekking van (met name) de reisverzekering niet meer van deze tijd. Wordt je laptop op reis gestolen keren ze maar €300 uit, terwijl mijn huidige verzekeraar voor dezelfde premie €2000 uitkeert. Telefoon €300 in plaats van €750. Kortom, hoe concurrerend jullie zijn met jullie autoverzekering hoe anders is dat voor je overige verzekeringen. Dit zegt niets over je klantenservice overigen, die was prima. Dus klantenservice 5 sterren. Verzekeringen 1 ster (voor de moeite)
Wouter uit Amsterdam, 15 januari 2025
Dank voor je feedback en de complimenten voor onze klantenservice! We streven ernaar om de klanttevredenheid hoog te houden en nemen jouw opmerking graag mee in onze verbeteringen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 15 januari 2025
Heb gebeld i.vm. mee verzekering dochter op verz. die bleek afgelopen. had dit zelf eerder niet geweten. werd goed hierover geinformeerd. Verder over de opstal verzekeing of die ook met overstromingen geldig is. dat bleek zo te zijn ook bij stormschade. werd goed geinformeerd verder.
auke uit Dordrecht, 14 januari 2025
Heldere toelichting, uitstekend geholpen
F uit Deventer, 13 januari 2025
Goede advies na mijn vragen.
Maltie uit Dordrecht, 13 januari 2025
Telefonisch contact verliep vlot (geen wachttijd). Het was een duidelijk gesprek. Deskundige medewerker; ik kreeg meteen de gevraagde gegevens. Binnen 5 minuten had ik alle wijzigingen in de mail.
Harry uit Ulft, 10 januari 2025
De Verzekeringsadviseur heeft ons adequaat en zeer vriendelijk geholpen. Hij was duidelijk en correct. Fijne klantadviseur!
J.L. uit Hooge Zwaluwe, 10 januari 2025
Helaas moet ik concluderen dat na 1 mail en 2 herinneringmails en de automatische melding van Promovendum dat zij binnen 5 werkdagen reageren, Promovendum niet reageert en antwoord op belangrijke vragen inzake onze verzekeringen.
Diantha uit Papendrecht, 10 januari 2025
Sorry dat het wat langer heeft geduurd. Gelukkig heb je inmiddels antwoord van ons ontvangen. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om je te helpen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 10 januari 2025
De Verzekeringsadviseur heeft mij fantastisch geholpen. Enorm klantvriendelijk ingesteld!
Marijn uit Sint-Oedenrode, 9 januari 2025
Netjes afgehandelde schade. Duidelijke en heldere informatie over het verloop van het proces.
Ruben uit Berkel en Rodenrijs, 9 januari 2025
Uitermate slechte ervaring. Na het in behandeling nemen wordt over een periode van een jaar meerdere keren niet gereageerd door de behandelaar. Na ruim een jaar wel een bericht dat het dossier wordt gesloten, waarbij precies niets is afgehandeld.. Ver onder de maat.
Michel uit Waddinxveen, 8 januari 2025
Wat vervelend dat de schadeafhandeling niet naar wens is verlopen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Mijn collega heeft jou per e-mail uitgelegd waarom de schade niet via jouw verzekering verhaald kan worden. Mochten hier nog onduidelijkheden of vragen over zijn dan helpen wij jou graag. Je kunt ons altijd bellen, mailen of met ons chatten.
Vriendelijke groet, Promovendum - 08 januari 2025
De verzekeringsadviseur heeft me vakkundig, snel en professioneel geadviseerd & geholpen. Aantrekkelijke premies en makkelijke overstapservice, so far so good.
Giselle uit Veenendaal, 8 januari 2025
super vriendelijke medewerkster goede premies en voorlichting
Frans uit Herkingen, 7 januari 2025
Too service gekregen
Env uit Sassenheim, 6 januari 2025
Gebeld om verzekeringen aan te passen naar dekking voor 2 volwassenen ivm de komst van mijn vriendin naar NL.
Medewerker heeft wijziging goed doorgezet + ter dubbel check navraag gedaan bij accepatie (om te kijken of dekking OK is bij verblijfsvergunning); dit was het geval.
Overall: effectief en fijn geholpen, bedankt!
Job uit Dordrecht, 6 januari 2025