Promovendum ervaringen
In totaal vind je hier ruim 35.000 ervaringen:
- van huidige klanten (op het moment van delen)
- zonder aanstootgevend taalgebruik
- passend binnen ons reviewbeleid
Ook klant bij Promovendum?
Alle reviews
Prima advies en uitleg gekregen over de medische module van de reisverzekering Goed geregeld!
Annelies uit Purmerend, 21 januari 2025
Snelle en duidelijke afhandeling!
Hans uit Lichtenvoorde, 21 januari 2025
Schadeformulier bij de melding al geupload. Hierna na enkele maanden een mail ontvangen met het verzoek deze te uploaden, de mail beland automatisch in spam, hierdoor onnodige vertraging in het proces.
jorden uit Moordrecht, 21 januari 2025
Vervelend dat het proces hierdoor onnodig langer duurt maar fijn dat je dit aan ons doorgeeft. Dit is zeker de moeite waard om verder te onderzoeken. Wij gaan ermee aan de slag!
Vriendelijke groet, Promovendum - 21 januari 2025
Tot en met deze mail ben ik uitstekend geholpen door u en uw collega's.
Martin uit Hellevoetsluis., 21 januari 2025
Wat fijn om te lezen dat jouw ervaring zo positief is!
Vriendelijke groet, Promovendum - 21 januari 2025
Snel en eenvoudig de gewenste aanpassing uitgevoerd
Peter uit Duiven, 21 januari 2025
Prima te woord gestaan, ik heb alleen wat moeite met dit soort enquetes over uw medewerkers. (Ik vind het niet zo kies om zo met personeel om te gaan).
LvdH uit Bemelen, 21 januari 2025
Wij willen benadrukken dat onze vragen niet bedoeld zijn om individuele collega's negatief te beoordelen maar juist om inzicht te krijgen in ervaringen van onze klanten in zijn geheel. Bedankt voor jouw bijdrage hierin!
Vriendelijke groet, Promovendum - 21 januari 2025
Geen antwoord op mijn vraag over de premies in 2025. Ik heb 5 verzekeringen bij u afgesloten, maar geen enkele indicatie over de premie bedragen voor dit jaar. De bedragen die u doorgaf zijn van 2024 en die wist ik uiteraard ook al.
Marianne uit Leiden, 21 januari 2025
Bedankt voor het achterlaten van je ervaring. Mijn collega heeft proberen uit te leggen dat de nieuwe premies nu nog niet bekend zijn aangezien jouw verzekeringen pas in de loop van dit jaar worden verlengd. Mochten er premie aanpassingen zijn dan krijg je dit ruim voor de vervaldatum per e-mail van ons te horen!
Vriendelijke groet, Promovendum - 21 januari 2025
Op het Europees schadeformulier wordt vermeld dat bij een schade het ingevulde formulier moet worden opgestuurd (per post). Dat gaat niet altijd goed en krijg je alsnog een bericht met verzoek om de voor- en achterkant van het ESF op te sturen. Dat kan ook digitaal maar als je het formulier niet hebt gefotografeerd en het origineel al hebt opgestuurd, ontstaat er een probleem.
Alex uit Oosterbeek, 21 januari 2025
Dat klopt! Tegenwoordig wordt er vaak gevraagd om een digitaal document, dus het is altijd verstandig om eerst een foto te maken van de voor,- en achterkant van het schadeformulier. Per post versturen is dan vaak niet eens meer nodig!
Vriendelijke groet, Promovendum - 21 januari 2025
De Klantadviseur was erg vlot en behulpzaam en heeft me meteen geholpen met mijn vraag!
Luuk uit Delft, 21 januari 2025
Prima geholpen via de chat, gekregen waar ik om vroeg van een behulpzame medewerker!
Jari uit Hellevoetsluis, 21 januari 2025
Prima verloop van schadeafhandeling met mijn wa verzekering. Heldere website en goede communicatie
Rien uit Eindhoven, 20 januari 2025
Wat fijn om te lezen dat jouw ervaring zo positief is! Daar doen we ons uiterste best voor!
Vriendelijke groet, Promovendum - 20 januari 2025
Na 10 dagen wachten werd ik doorverwezen naar DAS. Dat had ook wel sneller gekund!
Juliette uit Naarden, 20 januari 2025
Daar heb je helemaal gelijk in! We streven naar een korte reactietijd, onze excuses voor het ongemak.
Vriendelijke groet, Promovendum - 20 januari 2025
Erg fijne site!
Glenn uit Nieuw-Roden, 20 januari 2025
Prettig telefonisch gesprek met de Klantadviseur
Frank uit Oostrum, 20 januari 2025
Schade gemeld bij Promovendum, en in opdracht van Promovendum laten repareren en zoals mij verteld de nota opgestuurd, maar tot op heden nog steeds geen betaling ontvangen
J.g uit Koog aan de Zaan, 20 januari 2025
Dit is uiteraard niet de bedoeling! Ik laat een schadebehandelaar kijken naar het dossier en zo spoedig mogelijk contact met je opnemen hierover.
Vriendelijke groet, Promovendum - 20 januari 2025
Klantvriendelijk en snelle afwikkeling!!!
Wil uit Hoogeveen, 20 januari 2025
Aardig en duidelijk te woord gestaan. Niets mis mee.
Mark uit Den Haag, 20 januari 2025
Ik heb heel wat vragen gesteld per mail, en op geen enkele mail krijg ik een reactie. Dit is geen rivier, wel een klacht.
Susanne uit Uithoorn, 20 januari 2025
Bedankt voor je bericht. Uit je dossier begrijp ik dat je inmiddels contact hebt gehad met je schadebehandelaar en dat hij al je vragen met je heeft doorgenomen, zodat alles nu duidelijk is. Mocht je toch nog ergens mee zitten of verdere vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder.
Vriendelijke groet, Promovendum - 20 januari 2025
Rustige duidelijke en volledige uitleg over mijn vraag. Ik hing goed geïnformeerd op een kon de volgende nodige stappen zetten.
Anna uit Rotterdam, 20 januari 2025
Prima, snel telefonisch geholpen en nieuwe dekking toegestuurd. Verademing tov andere bedrijven die via Chatbox etc. eea proberen te beantwoorden/te helpen/gewenste wijzigingen doorvoeren.
M uit Hilversum, 20 januari 2025
Klantgericht meedenken in optima forma!
Jos uit Zeist, 20 januari 2025
Zit sinds dit jaar bij Promovendum. Had dit veel eerder moeten doen. Scherp geprijsd, vriendelijke medewerkers en een goede service.
Leo uit Meppel, 20 januari 2025
je wordt heel goed uitgelegd door het in te vullen formulier geleid, met een helder keuzeprogramma. erg fijn !
Roger uit Geleen, 20 januari 2025
Op vrijdag met Promovendum gebeld voor een autoverzekering, op zondag de acceptatie email ontvangen met groene kaart. Super snel, super aardig aan de telefoon en makkelijk bereikbaar. Ik ben blij!
Angela uit Nieuwegein, 20 januari 2025
Fijn bedrijf. Ik heb gebeld voor het verzekeren van een nieuwe auto. Geen wachttijd aan telefoon. Was binnen minuut geregeld en mijn oude, nog niet verkochte auto is nog 2 weken gratis meeverzekerd. Helemaal top!
Benjamin uit Stadskanaal, 19 januari 2025
Had schade aan een Lync en co. Ben geholpen maar Promovendum kon zelf nauwelijks een aangesloten herstelbedrijf vinden die en Lync en co accepteerde. 3 a 4 x met ze heen en weer gebeld totdat ze wat hadden gevonden. Uiteindelijk kwamen ze met een optie in de Achterhoek.... 1.5 rijden 1-way. Zonde van mn tijd.
Martijn uit Hilversum, 19 januari 2025
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je ervaring met het vinden van een geschikt herstelbedrijf voor je Lync en Co. niet soepel verliep. We begrijpen dat het frustrerend is om meerdere keren contact op te moeten nemen en uiteindelijk ver te moeten reizen voor een oplossing. We streven ernaar om onze processen te verbeteren en zullen je opmerkingen zeker meenemen om de service te optimaliseren.
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 januari 2025
Prima afhandeling.
Marco uit Westervoort, 17 januari 2025
Bij de behandeling van een autoschade ben is ontzettend goed geholpen door de desbetreffende medewerkers.
Martin uit Hellevoetsluis., 17 januari 2025
Bedankt voor het compliment! We sturen je review met een glimlach naar onze collega's door.
Vriendelijke groet, Promovendum - 17 januari 2025
Uiterst plezierig en helder contact met de Verzekeringsadviseur
Martin uit Middelburg, 17 januari 2025
Lange wachttijd aan de telefoon. Lange doorlooptijd voor het in behandeling nemen van de schade. Documenten vragen die al verstrekt zijn.
Co uit Heemstede, 17 januari 2025
Helaas is het momenteel erg druk met het afhandelen van schades. De Schadebehandelaar gaat zo spoedig mogelijk met jouw documenten aan de slag maar we vragen je nog om een klein beetje geduld!
Vriendelijke groet, Promovendum - 17 januari 2025