Promovendum ervaringen
In totaal vind je hier ruim 35.000 ervaringen:
- van huidige klanten (op het moment van delen)
- zonder aanstootgevend taalgebruik
- passend binnen ons reviewbeleid
Ook klant bij Promovendum?
Alle reviews
Goed gesprek gehad met de Klantadviseur over het omzetten van mijn autoverzekering van prive naar zakelijk. Praktische insteek, waarbij de formaliteiten direct telefonisch werden afgewikkeld. Veel dank!
Anton uit Den Haag, 20 december 2024
Perfect geholpen door de Verzekeringsadviseur.
Niels uit Rocaknje, 20 december 2024
Bedankt voor het compliment! We sturen je review met een glimlach naar onze collega door.
Vriendelijke groet, Promovendum - 20 december 2024
Fijne en snelle afhandeling
Anja uit Apeldoorn, 20 december 2024
Betreft een wijziging van een bankrek. nr. Perfect te woord gestaan!
Piet uit Beverwijk, 20 december 2024
Prima contact en informatie gekregen. Contactpersoon was heel doortastend en we hebben verzekering in 15 minuten aan telefoon afgesloten. Ze regelde ook opzegging van de huidige verzekering. Heel prettig!
Denny uit Dordrecht, 19 december 2024
Op 23 augustus heb ik schade gereden, op 10 september ben ik naar het voorgeschreven herstelbedrijf gegaan, Alderliesten uit Ridderkerk. Ik kreeg die dag te horen dat ik pas op dinsdag 26 november terecht kon, 2 1/2 maand later. Maar omdat de schade geen beletsel was voor het rijden, ben ik hiermee akkoord gegaan. Op 22 november werd ik gebeld met de vraag of het herstel kon worden uitgesteld naar 9 december, naar achteraf bleek omdat de noodzakelijke onderdelen niet waren besteld. Op 9 december heb ik mijn auto ingeleverd waarbij ik de toezegging kreeg dat deze op vrijdag 13 december klaar zou zijn want de onderdelen waren nu wel binnen. Op vrijdagochtend zelf maar eens gebeld of de auto die dag klaar zou zijn, "we denken van wel, we gaan ons best doen". Om 13.30 uur kreeg ik een telefoontje dat de auto die dag dus niet klaar zou zijn. "Maar toch zeker wel maandag?", was vervolgens mijn vraag. "We gaan ons best doen" en inderdaad maandagmiddag 16 december om 16.00 uur kon ik de auto ophalen, ruim 3 maanden nadat ik de auto bij Alderliesten had aangemeld. Hele slechte service en duidelijk niet geïnteresseerd in Promovendum en mijzelf als klant. Overigens was de auto wel heel mooi gerepareerd, vandaar nog drie sterren.
Cor uit Papendrecht, 19 december 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We vinden het vervelend om te lezen dat je niet naar tevredenheid bent geholpen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Wij willen onze klanttevredenheid zo hoog mogelijk houden en nemen jouw opmerking hierin graag mee.
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 december 2024
Zeer vriendelijke, professionele en meedenkende klantenservice medewerker gesproken. Heel fijn!
Martijn uit Woudrichem, 19 december 2024
snel en deskundig advies gekregen van de Verzekeringsadviseur
Jos uit Muiderberg, 19 december 2024
Goed geholpen ondanks dat helaas nog niet alles is opgelost
Tjeerd uit De Bilt, 19 december 2024
Prima en vriendelijk geholpen door medewerkers van Promovendum. Bieden gepaste oplossing(en) voor problemen.
Irene uit Tilburg, 19 december 2024
Goede informatie en de premie is heel acceptabel.
Ton uit Maarn, 19 december 2024
Bent te vreden
André uit Loosdrecht, 18 december 2024
Fijn dat je tot nu toe tevreden bent. We gaan zeker ons best doen om dit zo te houden!
Vriendelijke groet, Promovendum - 18 december 2024
Zeer slechte ervaring, ze hanteren eigen gemaakte regeltjes, waarbij ik alleen de inzittende verzekering wilde aanpassen, zonder all risk. Hierbij moest ik foto's maken van alle kanten van de auto. Ik ben hier niet van gediend. Hiernaast schenden zij de regels van de AVG. Klachten en opmerkingen en zelfs opzeggen gaat buiten het portaal om, zodat je andermaal alle gegevens over een open eMail verbinding moet invoeren. Al eerder slechte ervaringen gehad, m.b.t. hoofdbestuurder, terwijl ik meerdere auto's /voertuigen heb die ik niet tegelijk bij hun kan verzekeren, bovenal is de premie niet 20 % lager in vergelijking met andere auto verzekeringen. Maar ja ik ben niet elke week bezig met verzekeringen. Promovendum wel, maar dan wel in hun eigen voordeel. Zelfs opzeggen kan niet van binnen uit het protaal.
Rinse uit Arnhem, 18 december 2024
Bedankt voor je feedback. We vinden het vervelend om te lezen dat je een negatieve indruk hebt gekregen. Ons doel is om al onze klanten eerlijk en volgens de voorwaarden van de verzekering te behandelen. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om je te helpen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 18 december 2024
De antwoorden op mijn telefonisch gestelde vragen en de begeleiding voor de verdere schadeafhandeling waren duidelijk. Ik heb de behandeling als vriendelijk en meelevend ervaren.
Leo uit Nieuwerkerk aan den IJssel, 18 december 2024
Ik ben zeer professioneel en vriendelijk geholpen, zowel bij de schademelding als bij het vinden van een schadebedrijf. De wachttijden aan de telefoon zijn af en toe wel erg lang en e-mails worden blijkbaar niet elke dag gelezen. Dan kom ik op 4 sterren uit.
Cor uit Assen, 18 december 2024
Vriendelijk, kordaat en behulpzaam contact met betreffende medewerker die de 20% korting voor mij geregeld heeft.
Remco uit Haarsteeg, 18 december 2024
Heel klantvriendelijk dame, die mij de gevraagd ook direct mailde.
Haydee uit Delfzijl, 18 december 2024
uitstekende bereikbaarheid en effectieve service.
WDA uit Eindhoven, 18 december 2024
Netjes en deskundig geholpen. Mooie aanbieding gekregen en met goede voorwaarden. Top!!
Ton uit Rotterdam, 17 december 2024
Ik ben erg goed geholpen bij het overstappen naar Promovendum. Er was snel en persoonlijk contact. Daarnaast was het financieel ook nog voordelig om over te stappen. Fijne service!
Bianca uit Kampen, 17 december 2024
Vlug, duidelijk, snel en vriendelijk geregeld.
PeteRPjotR uit Harmelen, 17 december 2024
Bedankt voor het compliment! We sturen je review met een glimlach naar onze collega door.
Vriendelijke groet, Promovendum - 17 december 2024
ontzettend goed geholpen, prima service en aandacht voor de klant. Complimenten!
Allard uit Lelystad, 17 december 2024
Tijdens een vriendelijk gesprek werd gevraagd naar onze wensen. Er werden geen verzekeringen opgedrongen en er werd een scherpe pakketprijs aangeboden waardoor we zijn overgestapt naar Promovendum. Ook de overstap werd volledig geregeld.
Stefan uit Etten-Leur, 17 december 2024
Vriendelijk mijn complexe vragen doorgenomen, nu weet ik welke modules ik er nog bij aan kan zetten.
Nienke uit Bussum, 17 december 2024
Fijn om te lezen dat onze collega jou zo goed heeft geholpen. Ik heb het aan mijn collega laten weten, die zal hier blij van worden en op dezelfde voet doorgaan met het helpen van anderen! Heel erg bedankt voor de uitgebreide feedback.
Vriendelijke groet, Promovendum - 17 december 2024
Schade was makkelijk online te melden. Snelle afhandeling. Zelfde dag alles geregeld met schadehersteller en krijg een vervangende auto. Perfect geregeld in een zeer korte tijd.
Ryan uit Rotterdam, 17 december 2024
Prettig te woord gestaan en gemakkelijk geregeld. Ik heb geen schade hoeven melden.
Caroline uit Maassluis, 17 december 2024
Goed en snel geholpen. Eerlijke antwoorden en mooie prijzen.
Mark uit Amsterdam, 17 december 2024
Goed.
Erik uit Den Haag, 17 december 2024
alles is vlot en prettig verlopen, zowel de contacten met Promovendum als met het schadeherstelbedrijf.
Jolanda uit Dordrecht, 17 december 2024
IK kan niets anders zeggen dan dat Promovendum super vriendelijk communiceert en daarmee is een prettig gesprek. Ga zo door
Gejan uit Best, 16 december 2024