Tuinfeest

Promovendum ervaringen

In totaal vind je hier ruim 36.000 ervaringen:

 

  • van huidige klanten (op het moment van delen)
  • zonder aanstootgevend taalgebruik
  • passend binnen ons reviewbeleid

Ook klant bij Promovendum?

Deel jouw ervaring

8,5

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

afhandeling verliep uitstekend. Alleen tegenpartij heeft zich beklaagd over het in eerste instantie niet oppakken van de claim. Dit is later alsnog goed gegaan. Verder was ook de telefonisch ingewonnen informatie helder.

Philip uit Amsterdam, 28 maart 2025

Het proces vanaf het afsluiten en tussendoor aanpassen verloopt uitermate snel en soepel.

Remco uit Leiderdorp, 28 maart 2025

Snelle behandeling vcan mijn vraag. Adequaat en kennisvol.

Daan uit Wageningen, 28 maart 2025

Ik ben uitermate tevreden over de snelle en accurate wijze waarop ik door uw medewerkster bij het schadeherstel ben geholpen. Verder ben ik zeer tevreden over de wijze waarop uw schadeherstelbedrijf de herstelprocedure heeft afgehandeld.

Herman uit Breda, 28 maart 2025

Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring. We zorgen ervoor dat je review met een glimlach bij onze collega's terechtkomt.

Vriendelijke groet, Promovendum - 28 maart 2025

Zeer tevreden. Geen uren in de wacht, direct contact met adviseur. Heel persoonlijk/ vriendelijk en kundig. Blij mee!

Elly uit Ede, 28 maart 2025

Nam alle tijd voor mij. Beantwoorde alle vragen goed

Eric uit Almere, 28 maart 2025

Super correct en snel geholpen

Martine uit Den Haag, 28 maart 2025

Goede, duidelijke en vooral vriendelijke uitleg!!

Bert uit Lith, 28 maart 2025

Fantastische service! Alles pico bello afgewerkt... Zelfs problemen die niets met de schade te maken hadden werden zondermeer als service opgelost!!

Hans uit Nieuwerkerk aan den IJssel, 28 maart 2025

Zeer adequaat en professioneel geholpen. Hierdoor hebben wij al onze verzekeringen overgezet naar Promovendum in plaats van alleen een autoverzekering!

Ruben uit Haarlem, 28 maart 2025

Hele prettige gesprek gehad met de Verzekeringsadviseur. Ze heeft mij heel goed geholpen.

MILOUD uit Rotterdam, 27 maart 2025

Wat fijn om te lezen dat jouw ervaring zo positief is!

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 maart 2025

Uitstekend en vriendelijk geholpen

Loek uit Blaricum, 27 maart 2025

Bij ieder email contact, komt het bericht terug dat een antwoord tot 15 werkdagen kan duren. Dat is belachelijk lang vind ik.

Karel uit Den Haag, 27 maart 2025

Bedankt voor je feedback. Je hebt gelijk dat er een verwerkingstijd is. We begrijpen je teleurstelling en werken hard aan verbeteringen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 maart 2025

Ik ben heel ONTEVREDEN over de afhandeling van de autoschade. De door juli aanbevolen herstelmaatregelen had pas 7 weken na de aanrijding tijd om de schade te herstellen en dat terwijl ik niet met mijn auto kon rijden. Dus n ander bedrijf ingeschakeld en nu heb ik hem al 2 weken gerepareerd terug maar wacht nog steeds op m’n geld en kan nog wel 10 werkdagen duren. Dit vind ik echt niet normaal.

Tiny uit Ridderkerk, 27 maart 2025

Bedankt voor het delen van je ervaring. We begrijpen dat je je schade zo snel mogelijk hersteld wilt hebben en dat het vervelend is wanneer dit langer duurt. Onze schadeherstellers doen hun uiterste best om de wachttijden te verkorten. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega over het uitbetalen van de schade. De behandelaar van je dossier komt daar volgende week bij je op terug voor de verdere afhandeling. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om je te helpen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 maart 2025

Snel, vriendelijk en deskundig geholpen! Top.

Jack uit Harreveld, 27 maart 2025

Bedankt voor het compliment! We sturen je review met een glimlach naar onze collega door.

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 maart 2025

Ik ben prettig geholpen!

Bert uit Lith, 27 maart 2025

Ben uitstekend geholpen, vriendelijk en to the point.

Lies uit Nootdorp, 27 maart 2025

In eerste instantie erg vriendelijk geholpen. Wasook blij met het contact. Nieuwe polis binnen gekregen en wat blijkt, het maandbedrag blijft gelijk. Dit had de mw aan de telefoon wel mogen vermelden, levert de verandering nl niets op.

Wilma uit Arnhem, 27 maart 2025

Wat fijn dat je zo vriendelijk geholpen bent! Het klopt inderdaad dat sommige wijzigingen op de polis geen invloed hebben op de premie. Ik laat een collega je nog even bellen om dit verder toe te lichten.

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 maart 2025

Prettig en snel geholpen en goed en volledig ingelicht over de voorwaarden

Dick uit Dedemsvaart, 27 maart 2025

Prima en snelle afhandeling bij de aanschaf van mijn nieuwe auto 👍

Johan uit Leidschendam, 27 maart 2025

Wat fijn om te lezen dat jouw ervaring zo positief is!

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 maart 2025

Mw maakt offerte voor eventuele overstap naar promovendum. Zeer correcte , vriendelijke en duidelijke benadering. niet dwingend doch informerend. Kwam belafspraak na. prime medewerker !!!!

Johannes uit Roermond, 27 maart 2025

Iets langere reactetijd dan normaal maar schademelding uitstekend afgehandeld

Toine uit Kerkrade, 26 maart 2025

Uitstekend geholpen. Medewerker nam alle tijd. Goede en kundige uitleg. Goed advies ontvangen. Overstap wordt geregeld. Voortaan maandelijks een lagere premie. Ik had veel eerder mijn verzekeringen eens tegen het licht moeten houden

Huub uit Venlo, 26 maart 2025

Goed geholpen met mijn vraag

Marijke uit Zwolle, 26 maart 2025

Snel en adequaat geholpen en afgehandeld,ook al was ik de veroorzakende partij!

Marcel uit Utrecht, 26 maart 2025

Mijn vraag werd snel en goed beantwoord en afgehandeld.

Erwin uit Utrecht, 26 maart 2025

Correct vriendelijk en snel

Frederique uit Wassenaar, 26 maart 2025

Fijn om te lezen dat onze collega jou zo goed heeft geholpen. Ik heb het aan mijn collega laten weten, die zal hier blij van worden en op dezelfde voet doorgaan met het helpen van anderen!

Vriendelijke groet, Promovendum - 26 maart 2025

Kort en duidelijk advies gekregen

Fred uit Alkmaar, 26 maart 2025

Professionele afwikkeling autoschade

John uit Nijmegen, 26 maart 2025

Buitengewoon efficiënte en prettige telefonische hulp.

Dirk uit Werkendam, 26 maart 2025

8,5

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Bel Mail