
Promovendum ervaringen
In totaal vind je hier ruim 36.000 ervaringen:
- van huidige klanten (op het moment van delen)
- zonder aanstootgevend taalgebruik
- passend binnen ons reviewbeleid
Ook klant bij Promovendum?
Alle reviews
Heel duidelijk antwoord, prima
Rene uit Heerewaarden, 21 februari 2025
Je wordt duidelijk op de hoogte gehouden, het duurt alleen wel wat langer voor alles is verwerkt. Fijne duidelijke communicatie en er valt goede afspraken mee te maken.
Ferdy uit Tilburg, 21 februari 2025
Reisverzekering incl. gezinsdekking en wintersport in december '24 afgesloten. Na de wintersport (februari '25) zou ik de wintersportdekking 'gewoon' kunnen laten vervallen, werd mij verteld. Dit bleek vandaag tóch niet mogelijk. Een verzekering (en dus de te betalen premie) wordt per definitie voor 12 maanden afgesloten. Verkeerde info dus. Maar...zonder morren, werd dit keurig gecompenseerd.
Joost uit Tilburg, 21 februari 2025
Op een directe en duidelijke wijze uitleg verkregen van de veranderingen in mijn polis voorwaarden, waarvoor dank.
Theo uit Kaatsheuvel, 21 februari 2025
Het melden van de schade was zeer eenvoudig. Nu nog zien of ik ook daadwerkelijk iets krijg. Maar los daarvan werkt het melden en de chat op de website zeer goed
renko uit Buinen, 21 februari 2025
Schade van mijn auto gemeld, inclusief alle gegevens, en ook vd tegenpartij. In 'mijn Promovendum' stond 'schade in behandeling '. Fijn! Er was een datum geprikt om de schade te herstellen maar wij hoorden of zagen voor de rest helemaal niets. Toch maar even gebeld voor de zekerheid om te checken of de auto wel gemaakt mocht worden en dat kon. Auto is gemaakt, dat was voor de rest netjes, (hoewel het schadebedrag wel erg hoog was) maar er is wel kleurverschil en roest puntjes die niet even gelijk meegenomen zijn voor dit bedrag. Beetje jammer maar voor de rest allemaal goed geregeld. Een tip: laat tussentijds even iets van jullie zien of horen of het allemaal 'loopt'.
Marieke uit Wijchen, 20 februari 2025
Bedankt voor je feedback over de tussentijdse updates. We nemen dit mee in onze verdere verbeteringen en ontwikkelingen. Wat betreft je opmerking over de roestpuntjes: we begrijpen je gedachtegang, maar reeds aanwezige roestpuntjes die geen verband houden met de schade, vallen niet onder deze schademelding en worden daarom niet vergoed. Vriendelijke groet, Promovendum - 20 februari 2025
Ik ontvang op 13 februari deze mail: Samen met de schadehersteller worden de kosten voor het herstel vastgesteld en opgenomen in het expertiserapport. Nadat we het rapport hebben ontvangen, informeren wij je over het vervolg. Het is nu 20 februari en ik heb nog steeds geen informatie ontvangen over het vervolg.
Arjan uit Utrecht, 20 februari 2025
Het klopt dat het vaak even duurt voordat het expertiserapport binnen is. Nadat wij deze hebben ontvangen kunnen wij jou voorzien van een update. Wil je weten wat de status is dan kan je ons altijd even bellen of via de chat bereiken. Dit gaat het snelst en mijn collega's helpen je graag verder.
Vriendelijke groet, Promovendum - 20 februari 2025
Zeer tevreden over de afhandeling van de schademelding. Alles correct, snel afgehandeld en goed geinformeerd. De schade is supernetjes hersteld bij autoschade herstel Haarlemmermeer, ik ben tevens zeer tevreden over hun service had niet beter kunnen zijn.
Ellen uit Hoofddorp, 20 februari 2025
Annuleringsverzekering afgesloten, jarenlange premie betaald en door ongeval niet kunnen skiën. Skivakantie geannuleerd omdat ik niet kan skiën. Promovendum zegt met droge ogen dat er geen uitbetaling plaatsvindt omdat ik wel er naar toe kan reizen… Om dan vervolgens in de zon op een stoeltje de skiërs te beoordelen?? Uiteraard ben ik het hier niet mee eens en ga ik in beroep. Stel ik had al mijn nek gebroken, had ik ook nog wel kunnen reizen.. toch? Waar ligt de scheidslijn tussen wel of niet kunnen reizen. Kortom Promovendum…. Mooie praatjes en marketing en hoe goed we wel zijn, maar als het op uitbetaling komt van schades….. dan zijn we niet thuis.
Stan uit Holten (rijssen-Holten), 20 februari 2025
Wij snappen dat dit teleurstellend is en wat jammer dat je jouw vakantie hebt moeten missen. Op jouw verzekering zijn polisvoorwaarden van toepassing en wanneer jij de reis wel kunt maken is er helaas geen dekking voor de annuleringskosten van jouw reis. Heb je hier nog vragen over dan helpen wij jou graag.
Vriendelijke groet, Promovendum - 20 februari 2025
Klantvriendelijkelijke afhandeling van de schade. Goede reparatie van de blikschade.
Wim uit Lith, 20 februari 2025
Wat fijn dat ik gewoon met een adviseur kon overleggen. E.e.a. was me toen ook meteen duidelijk en geregeld. Ik wordt echt helemaal gek van bedrijven waar je alleen via de website dingen kan regelen. Heel erg bedankt voor jullie hulp.
Andrea uit Roden, 20 februari 2025
Deskundig, vriendelijk
Wout uit Hoogeveen, 20 februari 2025
Ik ben zeer tevreden over de klachtenafdeling van Promovendum de klachtbehandelaar heeft die begripvol opgelost in een zeer kort tijdsbestek.
Laila uit Den Haag, 20 februari 2025
Wat fijn dat je deze ervaring met ons deelt en de klachtenbehandelaar jou zo goed heeft geholpen!
Vriendelijke groet, Promovendum - 20 februari 2025
Begripvol en hulpvaardig door de Klantadviseur geholpen
H. uit Apeldoorn, 20 februari 2025
Vriendelijk, snel en professioneel geholpen
Bas uit Swalmen, 20 februari 2025
Vriendelijk en ter zake kundige afhandeling!
Edwin uit Culemborg, 20 februari 2025
Ik werd goed op de hoogte gehouden via mail. Alleen vind ik het vreemd dat er in mijn woonplaats geen schadebedrijven zijn ,waarmee jullie samenwerken. waardoor ik het vervangende vervoer deels zelf moest betalen. Dit had niet nodig geweest als ik gewoon de auto in mijn eigen woonplaats had kunnen brengen.
A. uit Gorinchem, 19 februari 2025
Wat fijn dat je goed op de hoogte werd gehouden. We werken met schadeherstellers door het hele land maar helaas niet in iedere woonplaats. Als je verder nog vragen hebt over de kosten van het vervangend vervoer en het verhalen hiervan dan helpen wij je graag!
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 februari 2025
5 sterren zegt genoeg.
Jo uit Delden, 19 februari 2025
Soms is het inderdaad zo simpel, bedankt voor de 5 sterren!
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 februari 2025
Zeer behulpzame en vriendelijke medewerker
Will uit Gulpen, 19 februari 2025
Ik vind Promovendum een goede verzekeraar maar het is wel ruk dat ik nu ik een keer schade heb (buiten mijn schuld om omdat er in 's nachts bij het in/uitparkeren mijn spatbord heeft ingedeukt) heel veel formuleren van een of ander waarborgfonds moest invullen die totaal niet relevant zijn voor deze schade. Het is heel frustrerend dat je voor zo'n kleinigheidje zo enorm veel werk moet verrichten dat je gewoonweg niet goed kúnt doen omdat je de gestelde vragen totaal niet van toepassing zijn. Hoop dat jullie dit snel verbeteren!
Aart uit Nijmegen, 19 februari 2025
Bedankt voor jouw feedback, wij gaan hiermee aan de slag! Wanneer wij een schade misschien kunnen verhalen bij het Waarborgfonds, dan vragen wij jou inderdaad om hiervoor de formulieren in te vullen. Wij gaan kijken of dit in jouw geval anders had gekund. Het is niet de bedoeling jou onnodig aan het werk te zetten!
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 februari 2025
Duidelijke informatie over een mogelijke nieuwe autoverzekering. Vriendelijke en fijn gesprek
Julia uit Den Bosch, 19 februari 2025
Schade afhandeling duurt heel lang, en jij moet zelf telkens om een update vragen:(
Bulent uit Den Haag, 19 februari 2025
Dit is uiteraard niet de bedoeling. Soms ontkomen we er echter niet aan dat de looptijd van een dossier wat langer duurt, zeker als we moten wachten op de tegenpartij. Ik vraag jouw schadebehandelaar om jou zo spoedig mogelijk van een nieuwe update te voorzien!
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 februari 2025
Prettig, snel en goed geholpen!
Anneke uit Zwijndrecht, 19 februari 2025
Tja, wat gaat er in je om als jouw auto ineens niet meer voor de deur staat, terwijl je toch zeker was dat ie er de avond ervoor nog wel stond. Dit heb ik nu 2 keer meegemaakt. De eerste keer werd mijn auto gelukkig teruggevonden, de 2e keer helaas niet. Natuurlijk betekent dit een hele boel gedoe, politie, verzekering e.d. En wat dat laatste betreft, ik vind dat Promovendum mij daarbij goed geholpen heeft. In het regelen van vervangend vervoer, in de afstemming met schadeherstel voor de eerste keer en in het uitbetalen van een faire dagwaarde bij de tweede keer.
Michel uit Utrecht, 19 februari 2025
Jeetje, wat een vervelende situatie. Dat moet echt schrikken zijn geweest. We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen met het verzekeringsgedeelte.
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 februari 2025
Altijd goede service, zeer blij met toenmalige overstap naar Promovendum.
Noop uit Rotterdam, 19 februari 2025
Fijn dat je tot nu toe tevreden bent. We gaan zeker ons best doen om dit zo te houden!
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 februari 2025
Vlotte afhandeling nadat ik onze vakantie helaas moest annuleren door een ongeval.
Esther uit Etten-Leur, 19 februari 2025
Na een aanvankelijke afwijzing van mijn claim zijn jullie uiteindelijk akkoord gegaan,nadat ik opnieuw de situatie heb uitgelegd. Ik ben blij dat jullie mijn verzoek tot heroverweging van de eerdere afwijzing hebben herzien. Dank voor jullie maatwerk
Aad uit Culemborg, 19 februari 2025
Door de drukte duurde wachten wel wat lang, maar uiterst vriendelijk te woord gestaan.
Ger uit Dordrecht, 19 februari 2025
Heel fijn gesprek met duidelijk uitleg en geduld voor het beantwoorden van de vragen.
Michael uit Breda, 19 februari 2025
Fijn om te lezen dat onze collega jou zo goed heeft geholpen. Ik heb het aan mijn collega laten weten, die zal hier blij van worden en op dezelfde voet doorgaan met het helpen van anderen!
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 februari 2025
Correcte en zorgvuldige afronding van de gemelde schade.
Gerrie uit Erica, 19 februari 2025