De incasso is mislukt. Blijft de machtiging voor automatische incasso geldig?
Is de incasso mislukt? Dat kan gebeuren. De automatische incasso voor de toekomstige premie loopt gewoon door. Wel moet je het bedrag dat wij niet hebben kunnen afschrijven nog aan ons betalen. Wij sturen je automatisch een e-mail met onze betaalgegevens en de vraag om het bedrag voor 1 keer zelf naar ons over te maken. Lukt dit niet? Neem dan contact op met onze financiële afdeling om het bedrag in delen te betalen. Een premieachterstand kan namelijk gevolgen hebben op je dekking. Bel 078 648 13 00 of stuur een e-mail.
Kom je er niet uit?
Autopremie met 20% verlagen?
Kies voor onze voordelige autoverzekering voor hoger opgeleiden. Als je overstapt, verlagen wij je huidige premie met 20% (zie voorwaarden).
Bereken jouw premieMeer informatie?
Bekijk voor meer details de uitgebreide voorwaarden van onze autoverzekering of het verkorte dekkingsoverzicht.
Bekijk dekkingen