Mensen op de bank in woonkamer

Inboedelverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een inboedelverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,4

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Top, snel telefonisch contact, ter zake kundig, vragen 190% beantwoord

Gerard uit Amstelveen, 11 maart 2025

Goed en kennis van zaken

Hoog uit Capelle ad IJssel, 10 maart 2025

Deskundig, snelle reactie, vriendelijk

Twan uit Grubbenvorst, 10 maart 2025

Goed en vriendelijk geholpen door de Verzekeringsadviseur! Fijn contactpersoon!

Jennifer uit Rotterdam, 10 maart 2025

Na een prettig telefoongesprek hebben we al onze verzekeringen bij Promovendum ondergebracht. De medewerker was correct en heeft alles duidelijk uitgelegd.

Catharinus uit Warten, 7 maart 2025

Vriendelijk en meedenkend!

Ibrahim uit Amersfoort, 6 maart 2025

Erg goed geholpen door de Verzekeringsadviseur. Stond goed te woord en had overal antwoord op. Dank voor de goede hulp!

Björn uit Berkel en Rodenrijs, 5 maart 2025

Vind het schandalig jaren betalen en dan dat de schade niet word vergoed vanwegen mijn hondje dat hier ook leef. misschien toch maar op zoek naar andere verzekering

Lena uit Rotterdam, 4 maart 2025

We begrijpen dat het teleurstellend is als schade niet wordt vergoed. Op jouw verzekering zijn de polisvoorwaarden van toepassing. Schade in jouw eigen huis, veroorzaakt door je hondje, is niet meeverzekerd. Mocht je meer uitleg hierover willen, helpen wij je graag verder!

Vriendelijke groet, Promovendum - 04 maart 2025

Onsympathiek en onvriendelijke mail. We worden eigenlijk aan de kant gezet, weggestuurd als een klein kind die iets anders wil. Walgelijk

Koos uit Erica, 3 maart 2025

Dit is absoluut niet de bedoeling en wij vinden het heel vervelend dat je de e-mail op deze manier hebt ervaren. Een collega gaat contact met je opnemen om de e-mail en de inhoud daarvan op de juiste manier te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 03 maart 2025

De Verzekeringsadviseur heeft mij uitermate prettig, adequaat en vooral uiterst professioneel geïnformeerd en geadviseerd. De Verzekeringsadviseur blonk uit in haar kennis van zaken. Ze vroeg goed door om te achterhalen wat mijn werkelijke wensen waren, en kon o.b.v. die informatie een op maat toegesneden voorstel doen. Ik heb dan ook meerdere verzekeringen afgesloten bij haar; te weten een 2 autoverzekeringen, woon-, inboedel-, en aansprakelijkheidsverzekering.

Een absolute best practise wat mij betreft.

ron uit Hoofddorp, 3 maart 2025

Wat een prachtige woorden in de review. Wij zullen deze met heel veel plezier en een glimlach delen met onze collega!

Vriendelijke groet, Promovendum - 03 maart 2025

Ik had wat voorwerk gedaan. Mij trof de snelheid, efficiency en de kennis waarmee de gevraagde offertes werden afgehandeld. Prima contact!!

Han uit Bussum, 28 februari 2025

Ik belde voor een simpele vraag om het daarna zelf online te regelen, maar het werd direct geregeld, pro-actief, vrolijk en gezellig.

Kors uit Hendrik ido Ambacht, 28 februari 2025

Het melden van de schade was eenvoudig door de te volgen stappen.

Marianne uit Amstelveen, 28 februari 2025

Een schade is nooit fijn. Gelukkig heb je het melden van de schade als eenvoudig ervaren, dit is precies onze bedoeling! Wij gaan zo snel mogelijk met jouw claim aan de slag.

Vriendelijke groet, Promovendum - 28 februari 2025

Helaas weer een slechte ervaring met Promovendum. Ook bij een vorige melding op mijn reisverzekering geen vergoeding gekregen. Die heb ik toen opgezegd. Ik stap ook hiervoor over naar een andere verzekeraar. Waarom ben ik verzekerd als dit soort dingen niet vergoed worden?

GJ uit Zwolle, 26 februari 2025

Jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Wij hanteren onze polisvoorwaarden zorgvuldig bij het beoordelen van claims. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn en respecteren je keuze om over te stappen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 26 februari 2025

De verzekeringsadviseur heeft mij telefonisch goed en duidelijk te woord gestaan. Tijdens het gesprek meerdere verzekeringen afgesloten!

Thomas uit Nunspeet, 26 februari 2025

Nadat dreumes gordijnen had gesloopt had ik niet verwacht dat dit gedekt zou zijn. Binnen een week kregen wij reactie dat dit gedekt was en werd het bedrag bijgeboekt.

Jeroen uit Leiden, 26 februari 2025

Dat is een snelle en positieve afhandeling van jouw schade! Bedankt dat je dit met ons deelt!

Vriendelijke groet, Promovendum - 26 februari 2025

Prima dat u de aansprakelijkheid van mij hebt afgewezen in deze zaak Tegenpartij is zelf schuldig in deze. Ben zeer tevreden over uw uitspraak.

Hendrikus uit Oudeschans, 25 februari 2025

Wat fijn dat u tevreden bent! Ik gok dat u op een verkeerde ster heeft gedrukt want dit klinkt harstikke positief gelukkig!

Vriendelijke groet, Promovendum - 25 februari 2025

De Verzekeringsadviseur heeft mij deskundig en vriendelijk geholpen!

Reinder uit Siddeburen, 21 februari 2025

Goede afhandeling van schade,

Pauli uit Geulle, 21 februari 2025

Het melden van de schade was zeer eenvoudig. Nu nog zien of ik ook daadwerkelijk iets krijg. Maar los daarvan werkt het melden en de chat op de website zeer goed

renko uit Buinen, 21 februari 2025

Begripvol en hulpvaardig door de Klantadviseur geholpen

H. uit Apeldoorn, 20 februari 2025

Heel fijn gesprek met duidelijk uitleg en geduld voor het beantwoorden van de vragen.

Michael uit Breda, 19 februari 2025

Fijn om te lezen dat onze collega jou zo goed heeft geholpen. Ik heb het aan mijn collega laten weten, die zal hier blij van worden en op dezelfde voet doorgaan met het helpen van anderen!

Vriendelijke groet, Promovendum - 19 februari 2025

Zeer tevreden. Na melding van schade via internet, snelle reactie dat schademelding in behandeling was genomen. Direct een schade-expert gestuurd. Weer binnen week reactie dat schade was vastgesteld en dat tot uitkering werd overgaan. Behandelingstijd van melding tot uitkering minder dat een maand.

Johan uit Goes, 18 februari 2025

Via de website aangevraagd of iemand contact met mij kon opnemen om een aantal verzekeringen te combineren. Ik werd binnen minder dan een minuut teruggebeld en het hele proces heeft nog geen 5 minuten geduurd.

Bas uit Rijnsburg, 18 februari 2025

Best thing is that you can call them. Everyone there are very polite and is willing to help you. Someone hit my car and after I called, they took care of everything.

Keith uit Nijmegen, 14 februari 2025

Ik had een mail gestuurd met een paar vragen. Ik werd erover gebeld, de informatie was zorgvuldig en niet opdringend.

Klaas uit Ede, 13 februari 2025

Helder, vriendelijk en transparant

Ingrid uit Den Haag, 11 februari 2025

Prima snelle service, goed overzicht en lage premies.

Aanrader.

Gerrit-Jan uit Hengelo, 11 februari 2025

Prima afhandeling van gemelde schade. Schadetaxatie geaccepteerd. Opmerkelijk; schade is ontstaan tussen 14 december 09.00 uur en 15 december 17.00 uur - zoals ook opgenomen in proces verbaal politie. Genoteerd door verzekeraar is de schade ontstaan op 11 december. Dat is wel een opmerkelijke slordigheid. Bon, we gaan verder.

Lucien G.A. uit Lunteren, 10 februari 2025

Oei, dat is niet helemaal goed gegaan. Sorry voor de ontstane verwarring. Gelukkig is alles verder naar wens afgerond.

Vriendelijke groet, Promovendum - 10 februari 2025

De Verzekeringsadviseur, is een betrokken meedenkende medewerkster van Promovendum Commercie is haar niet vreemd. Maar niet opdringerig :). Heeft mij goed geholpen

E. uit Almere, 7 februari 2025

8,4

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail