
Inboedelverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een inboedelverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
Door waterschade had ik nog enkele vragen m.b.t. de uit te keren schade. Daar niet alle schade in een offerte inzichtelijk gemaakt kan worden, zullen de facturen kunnen afwijken van het schaderapport. De vragen werden helder, duidelijk, vriendelijk en positief beantwoord door de Klantadviseur. TOP KLANTADVISEUR, DANK JE WEL!! IK ZOU DOOR IEDEREEN OP DEZE MANIER GEHOLPEN WILLEN WORDEN!
Ron uit Sittard, 25 april 2025
Tot nu toe zeer goede ervaringen met Promovendum. Absoluut geen klachten, ga zo door
Fons uit Nieuwkoop Nederland, 23 april 2025
Alles was wel duidelijk, alleen zouden voorbeelden bij sommige vragen duidelijk zijn. Vooral die van werkzaamheden. Dit kunnen werkzaamheden van jou, of anderen zijn, maar ook tijdens de bouw zijn gebeurd. Dit kan duidelijker. Verder prima!
Wessel uit Zwolle, 22 april 2025
Bedankt voor jouw opbouwende feedback! We nemen deze mee in onze verdere verbeteringen en ontwikkelingen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 22 april 2025
De Verzekeringsadviseur is een topper! Duidelijke, fijne en goede service! Deze man verdient een loonsverhoging 💪🏼
Adnane uit Heerenveen, 17 april 2025
Ik ben heel dankbaar voor de prettige en zorgvuldige afhandeling van de schade van de gestolen goederen. Alle lof voor de behulpzame expert die ik op bezoek kreeg en mij een hoop 'gedoe' bespaarde.
Marie-Thérèse uit Den Haag, 16 april 2025
Wat goed om te lezen dat jouw ervaring zo positief was!
Vriendelijke groet, Promovendum - 16 april 2025
Direct contact, geen wachtrijen dus. Autoverzekering afgesloten en ook mijn woonhuisverzekeringen over gezet naar Promovendum. Alles vlot, beleefd en prettig afgehandeld. Erg goed!
Louise uit Vlaardingen, 15 april 2025
Een inbraak met beperkte schade is keurig afgehandeld door Promovendum. Het heeft al met al wel lang geduurd. En alhoewel ik begrijp dat bewijsvoering van belang is, is het echt ondoenlijk om van alles wat ooit is aangeschaft bonnetjes te bewaren. In dit geval ging het om sieraden, waarbij ook veel cadeaus zaten en sieraden die al vele jaren oud waren. Wij hebben er van geleerd om in ieder geval foto's te maken van onze waardevolle spullen. En fijn dat het uiteindelijk naar tevredenheid is afgehandeld.
Lisette uit Breda, 11 april 2025
Super goed geholpen door de Verzekeringsadviseur!
Marloes uit Amsterdam, 10 april 2025
Fijn, dat ik die toestanden van opsturen van een overlijdensverklaring niet meer hoefde te doen. Zag ik ook geen kans toe. Verbaasde mij eigenlijk dat dit nodig zou zijn voor het opzeggen van een verzekering. Ook fijn, dat jullie meteen de andere verzekeringen verwerkt hebben. Mooi, dat er een verrekening komt van de te veel betaalde kosten. Vr. gr. M.Vlot
Marijke uit Apeldoorn, 9 april 2025
Allereerst gecondoleerd met het verlies. Ik begrijp dat het, zeker in deze situatie, erg vervelend kan zijn als er extra documenten worden opgevraagd. Gelukkig is alles snel opgelost en is de verdere verwerking probleemloos verlopen. Fijn om te lezen dat je dit ook zo hebt ervaren. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je altijd contact met ons opnemen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 09 april 2025
Heldere uitleg en er wordt goed meegedacht. Helemaal tevreden!
Danielle uit Ulvenhout, 9 april 2025
Bijzonder slecht. Na melding duurt het 9 dagen voor je iets hoort. Krijg je vragen en die beantwoord je dan en vervolgens na 13 dagen krijg je een bericht dat er een expertisebureau is ingeschakeld die een afspraak zal maken. en wij maar wachten op herstel. dit laatste had toch gelijk gekund.
Wim uit Bathmen, 9 april 2025
Bedankt voor het delen van je ervaring. Vervelend dat onze reactie langer duurde dan je verwacht had. Wij doen er alles aan om de reactietijd tot een minimum te beperken. Jouw opmerkingen nemen we mee!
Vriendelijke groet, Promovendum - 09 april 2025
Goed geholpen. Vragen beantwoord.
Jan uit Zuidwolde, 8 april 2025
Heel fijn en netjes geholpen
Alessandra uit Nuenen, 8 april 2025
Behulpzaam, meedenkend en prettig gesprek
Frens uit Venlo, 7 april 2025
Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden over ons bent en dit met ons deelt.
Vriendelijke groet, Promovendum - 07 april 2025
Ontzettend fijn ben ik telefonisch geholpen! En nu in 1 klap verzekerd. Hoera voor Promovendum!!!🥳🥳🥳
Petra uit Rotterdam, 4 april 2025
Wat super fijn om te lezen! Daar worden wij blij van!
Vriendelijke groet, Promovendum - 04 april 2025
Een lekkage van de riolering is niet iets wat je meldt en vervolgens gaat wachten op wat een verzekering van je vraagt. Ik heb meteen de plaatselijke rioolltechnicus ingeschakeld en die heeft een lekdetectie uitgevoerd. Als ik moet wachten op een afspraak met jullie lekdetectieonderneming, dan zou ik nu nog zitten wachten op actie. Nu is het probleem waarschijnlijk opgelost. Ik heb nog geen rekening van de door mij ingeschakelde riooltechnicus, maar €500,00 gaat het m.i. zeker niet kosten.
Peter uit Halsteren, 4 april 2025
Ik denk dat bij het melden van de schade een vraag niet goed is ingevuld, waardoor er automatisch een opdracht is gegeven voor een lekkage-rapport. Mijn collega stuurt je vandaag een e-mail met verdere uitleg en de verdere afhandeling. Mocht je nog vragen hebben, kun je altijd contact met ons opnemen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 04 april 2025
Update schademelding || Onze referentie: (REF: S2438826/ZD) Er is een bedrag overgemaakt, maar kan iemand me vertellen hoe jullie aan dit bedrag zijn gekomen
Dave uit Amsterdam, 3 april 2025
Natuurlijk! De schadebehandelaar heeft de vergoeding zo goed mogelijk proberen uit te leggen in de e-mail, maar neemt binnenkort telefonisch contact met je op om de vergoeding verder toe te lichten
Vriendelijke groet, Promovendum - 03 april 2025
Ik had gehoord dat de verzekeringen bij Promovendum een stuk aantrekkelijker zouden zijn dan mijn huidige verzekeraar. Aangezien ik een heel pakket wilde afsluiten besloot ik om contact op te nemen met de klantenservice. Ik werd snel te woord gestaan en ik ben goed en uiterst vriendelijk geholpen. Geen vraag was te gek. Ik ben zeer tevreden en ben blij dat ik de overstap heb gemaakt. Ik hoop nooit een schade te moeten melden, maar ik heb er vertrouwen in dat dit dan ook goed wordt opgelost!
Maryleen uit Pijnacker, 2 april 2025
Wat fijn dat je zo goed geholpen bent en met een gerust hart de overstap hebt gemaakt! We hopen natuurlijk ook dat schade uitblijft, maar mocht het gebeuren, dan staan we zeker voor je klaar. Bedankt voor je vertrouwen!
Vriendelijke groet, Promovendum - 02 april 2025
Prettig gesprek, goed geholpen.
Henk uit Nijmegen, 1 april 2025
Zeer adequaat en professioneel geholpen. Hierdoor hebben wij al onze verzekeringen overgezet naar Promovendum in plaats van alleen een autoverzekering!
Ruben uit Haarlem, 28 maart 2025
Hele prettige gesprek gehad met de Verzekeringsadviseur. Ze heeft mij heel goed geholpen.
MILOUD uit Rotterdam, 27 maart 2025
Wat fijn om te lezen dat jouw ervaring zo positief is!
Vriendelijke groet, Promovendum - 27 maart 2025
Iets langere reactetijd dan normaal maar schademelding uitstekend afgehandeld
Toine uit Kerkrade, 26 maart 2025
Uitstekend geholpen. Medewerker nam alle tijd. Goede en kundige uitleg. Goed advies ontvangen. Overstap wordt geregeld. Voortaan maandelijks een lagere premie. Ik had veel eerder mijn verzekeringen eens tegen het licht moeten houden
Huub uit Venlo, 26 maart 2025
Waren alle adviseurs zo kundig enthousiast en vriendelijk, dan waren heel veel mensen blij! Dankjewel.
Elly uit Ede, 24 maart 2025
De Verzekeringsadviseur heeft mij geholpen met het afsluiten van meerdere verzekeringen bij Promovendum. Hij is ontzettend vriendelijk, geduldig en nam ook de tijd voor al mijn vragen. Hij is niet iemand die een 'vervelend mooi verkooppraatje' heeft, wat ik erg kon waarderen. Dik 5 sterren waard!
Tim uit Hellevoetsluis, 24 maart 2025
Helder verhaal en prettige communiceren
Aad uit Noordwijkerhout, 20 maart 2025
Erg zuur om te merken dat waar andere inboedelverzekeringen in 90% van de gevallen valschade vergoeden (volgens de monteur die de schade kwam repareren) en dat dat bij de Extra uitgebreide inboedelverzekering van Promovendum niet het geval is. Bij de All risk inboedelverzekering van Promovendum is valschade wel verzekerd maar die is nooit aangeboden aan ons… Snel op zoek naar een andere verzekeraar.
Henk uit Capelle aan den IJssel, 19 maart 2025
Jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Bij het afsluiten van de verzekering heb je de mogelijkheid aangeboden gekregen om de extra uitgebreide dekking af te sluiten of de allriskdekking. Wellicht is je dit ontschoten. Uiteraard is het mogelijk om je dekking alsnog aan te passen naar een allriskdekking zodat valschades voor de toekomst zijn meeverzekerd. Met 1 belletje is dit geregeld dus neem gerust contact op!
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 maart 2025
Om een digitale kopie gevraagd Binnen 5 minuten !!
Loes uit Loenen ad Vecht, 17 maart 2025
Schade aan glasplaat inductiekookplaat na ongelukje gemeld en keurig afgehandeld door Promovendum. Met dank.
A H uit Purmerend, 14 maart 2025
De Klantadviseur heeft in een telefoongesprek voor elkaar gekregen wat haar collega's na talloze emails waar geen reactie op kwam en telefoongesprekken sinds 17-01-1925 niet lukte, lukte haar op 11-03-2025. Het betrof slechts een simpele naamswijziging verzekeringnemer na overlijden. Als er 10 sterren te vergeven waren kreeg ze er 10.
Anoniem uit Anoniem, 14 maart 2025