Inboedelverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een inboedelverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
Direct iemand aan de lijn. Zeer correct te woord gestaan.
Petra uit Bleiswijk , 22 oktober 2024
Jullie betichten mij eerst voor leugenaar en nu dit. Beoordeling 0%
Rasida uit Den haag , 22 oktober 2024
Dank voor je feedback. We kunnen ons voorstellen dat deze situatie vervelend voor je is. Helaas kan de schade in sommige gevallen niet beoordeeld worden zonder de benodigde documenten, zoals een aankoopbewijs of een verklaring. We hopen dat je begrijpt dat we hierin aan onze richtlijnen gebonden zijn. Als je nog vragen hebt, staan we uiteraard voor je klaar!
Vriendelijke groet, Promovendum - 22 oktober 2024
1. Promovendum denkt niet mee in oplossingen maar alleen in hoe zij zich onder kosten uit kunnen krijgen.
2. Zij belasten kosten aan jou door - in dit geval voor lekdetectie - zonder dat eerst te melden of aan te geven. Daarbij doen ze dat ook zonder eerst te overleggen of een offerte door te sturen.
Je hebt dus geen kans om bij een andere partij een prijs op te vragen of uberhaupt na te denken of je deze kosten wilt maken.
3. Na betaling van dit bedrag krijg je nogmaals verzoek om het bedrag nog eens te betalen, ze controleren niet of het daadwerkelijk overgemaakt is.
4. Ze reageren ontzettend langzaam. Bij mij duurt het steeds gemiddeld 3 weken voor je response krijgt, terwijl je in de tussentijd thuis met een lekkage zit.
Al met al zou ik zeer afraden om met Promovendum in zee te gaan. Ik ga ook op zoek naar een andere verzekeraar.
Marcel uit Grootebroek, 22 oktober 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen, ook al was deze niet zoals je had gehoopt. We vinden het jammer dat de afhandeling langer heeft geduurd en dat je teleurgesteld bent in de schadeafhandeling. De kosten voor de lekdetentie is echter gebaseerd op onze polisvoorwaarden. Mocht je nog vragen hebben over de voorwaarden of de afhandeling, dan staan we altijd klaar om deze samen door te nemen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 22 oktober 2024
Snel geregeld. Empathisch Zelfs een persoonlijk kaartje ontvangen met een persoonlijke (geen voorgedrukte) tekst.
Esther uit Vaassen, 16 oktober 2024
Leuk dat je jouw ervaring met ons deelt!
Vriendelijke groet, Promovendum - 16 oktober 2024
Snel geholpen, direct geregeld en meegedacht door de Klantadviseur. Heel fijn!
Mieke uit Arnhem, 16 oktober 2024
Voorwaarden zijn duidelijk, schade was gemakkelijk gemeld en binnen een paar dagen (zelfs over het weekend heen) behandeld!
Ernö uit Amersfoort, 15 oktober 2024
Melding via site gaat gemakkelijk. Fijner zou zijn dat je bij de melding alvast nadere info zou kunnen toevoegen zoals kostenindicatie. Nu moet dat later alsnog waardoor je weer in moet loggen. Heel adequaat opgepakt en heel snel geregeld met expert aan huis en verdere afhandeling. Had nog nooit schade op deze polis gemeld maar deze ervaring was zeker goed.
Jk uit Scherpenisse, 10 oktober 2024
Hele snelle adequate communicatie.
Jorg uit Amsterdam, 9 oktober 2024
Bedankt voor de afwikkeling, koste wel veel tijd maar goed service.
Ties uit Rijswijk, 4 oktober 2024
Prima en adequaat geholpen. Alles prima. Echter dat kortingen voor 1 jaar zijn, zou mondeling vermeld mogen worden. Vermoedelijk heeft de een dat wel in de gaten, de ander echt misschien niet.
Paul uit Sliedrecht, 27 september 2024
Zojuist schadebehandeling inboedel en opstalschade ontvangen. Zeer tevreden!
Ward
ward uit Amersfoort, 26 september 2024
Na een trigger op deze ervaringssite over de lange doorlooptijd, werd ik hier de volgende dag over gebeld. Dossier werd meteen opgepakt en binnen 2 dagen afgehandeld. Top
Rodger uit Nijmegen , 26 september 2024
vriendelijk te woord gestaan, snel en efficiënt de zaken geregeld.
Joep uit Weesp, 24 september 2024
De behandeling van mijn schademelding gaat erg traag, al bijna 5 maanden doorlooptijd
Rodger uit Nijmegen , 24 september 2024
Bedankt voor je bericht. We begrijpen dat de afhandeling van je schademelding langer duurt dan verwacht, en we vinden het vervelend dat dit voor ongemak zorgt. Onze Schadebehandelaar neemt zo snel mogelijk contact met je op om een update te geven over het verdere verloop.
Vriendelijke groet, Promovendum - 24 september 2024
De afhandeling door de expert is niet te geloven zo slecht. Onduidelijke communicatie, ergernis als je vragen stelt, e-mails worden niet beantwoord er er gaan maanden overheen.
Promovendum poogt het op te lossen maar krijgt evenmin de afhandeling op een redelijke termijn voor elkaar. Promovendum ontmoedigt je een andere expert het dossier te laten oppakken. Aan excuses heb je als klant weinig als je al 7 maanden wacht op schadeafhandeling zodat je je huis kan herstellen.
Christie uit Hoofddorp, 23 september 2024
Bedankt voor jouw review. Wij willen je zo snel mogelijk helpen. Helaas is dit niet gelukt. Jouw Schadebehandelaar neemt zo snel mogelijk contact met je op. Hij informeert je dan over de stand van zaken.
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 september 2024
Snelle afhandeling en een uitbetaling die discutabel zou kunnen zijn, heel erg fijn!
Annemarie uit Zaltbommel, 23 september 2024
Werd goed meegedacht in mijn situatie en naar een oplossing gezocht. Blij met het resultaat en behulpzame medewerker!
Guus uit Ede, 23 september 2024
Schade bedrag binnen een week geregeld. Echt een top service.
Fred uit Hellevoetsluis , 18 september 2024
Prettig en vlot geholpen.
Christina uit Utrecht, 18 september 2024
lagere premie was een aantal jaar geleden de reden dat ik overstapte. Nu heb ik een waterschade en nu merk ik hoe ze echt zijn!
Bijna 2 maanden terug gemeld en na elk mailcontact zeggen ze dat ze die binnen 3 tot 4 weken behandelen. Dit gaat zo nog maanden duren. Ik betaal altijd netjes de premie maar nu hun moeten betalen hebben ze geen tijd. Schandalig en niet betrouwbaar!
Mijn buren hebben de zelfde waterschade maar elders verzekerd en die hadden binnen 10 dagen het geld al binnen.
Ruud uit Enschede, 16 september 2024
Bedankt voor je feedback, Ruud. We vinden het vervelend om te lezen dat je ontevreden bent over de communicatie rondom jouw schadeafhandeling. Wij realiseren ons dat de waterschade een vervelende situatie voor je is. Een van onze Schadebehandelaars heeft geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen en heeft inmiddels een mail naar je verzonden. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om je te helpen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 16 september 2024
Telefonisch contact over toelichting van polis. Heldere antwoorden en situaties kunnen bespreken. Makkelijk en snel geholpen met het verwerken van geboorte in de verzekeringen.
Marjolein uit Grave, 13 september 2024
Snelle en goede service, top verzekeraar!
Mathijs uit Utrecht, 12 september 2024
Na duidelijke communicatie en extra toelichting met de schadeafhandeling herevalueerde Promovendum haar beslissing met als resultaat een bijzonder tevreden klant.
Patrick uit Zwiggelte, 12 september 2024
Ben snel te woord gestaan met een heldere uitleg. En deze werd opgevolgd door een heldere mail met waar we nu staan in het verhaal.
JB uit Groesbeek, 10 september 2024
Behulpsaam en vriendelijk
Daniel uit Woerden, 9 september 2024
Uiteindelijk snel geregeld!
CEJ uit Krabbendijke, 5 september 2024
Nette afhandeling van schade na blikseminslag. Ook correct en naar tevredenheid beoordeeld door de schade expert.
Marianne uit Roosendaal, 2 september 2024
Slechte en uiterst langzame behandeling. Men neemt een afwijzend standpunt in aan de hand van vermoeden van de expert, zonder dat de expert ter plekke is geweest. Een beroep op een uitsluiting in de polis dient door de verzekeraar te worden bewezen. Het klakkeloos volgen van een vermoeden van een expert valt daar niet onder.
Matthijs uit Houten, 2 september 2024
- Bedankt voor je feedback. We begrijpen dat dit niet de ervaring is waar je op gehoopt had. We vinden het jammer dat je je niet kan vinden in ons standpunt. Mocht je nog vragen hebben, staat ons Schadeteam voor je klaar.
- Vriendelijke groet, Promovendum - 2 september 2024
We hadden een lekkage van een plat dak. Na melding van de schade werd er vrij snel een expert ingeschakeld. Deze kwam netjes op de afgesproken dag/tijd en maakte binnen een paar dagen het rapport op. Daarna was er een vrij lange radiostilte en heb ik zelf nog een keer moeten informeren naar de stand van zaken (vandaar 4 ipv 5 sterren). Na mijn telefoontje duurde het nog 7 werkdagen voordat de schadepenningen werden uitgekeerd. Kortom: uiteindelijk prima afwikkeling, maar de doorlooptijd kan sneller.
Rob uit Veldhoven, 28 augustus 2024
prima service. Snelle schadebepaling en uitbetaling.
th uit Leersum, 27 augustus 2024