Inboedelverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een inboedelverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
Helaas kan ik geen min voor de sterren plaatsen. Inboedelschades worden erg slecht behandeld. Maanden gaan er overheen om antwoorden te krijgen. Mail contact is erg slecht en continu krijg je vragen die allang zijn beantwoord.
loek uit Breukelen, 4 februari 2025
We vinden het vervelend dat je niet tevreden bent over jouw inboedelschade. Jouw schadebehandelaar komt er zo snel mogelijk bij jou op terug!
Vriendelijke groet, Promovendum - 04 februari 2025
Prettig gesprek om mijn verzekeringen over te zetten naar Promovendum. Duidelijke mails over hoe en wat er nu gaat gebeuren en wat er wel en niet verzekerd is in Jip en Janneke taal.
Jonna uit Nigtevecht, 4 februari 2025
Fijn dat je alles als zo positief hebt ervaren! Welkom!
Vriendelijke groet, Promovendum - 04 februari 2025
Vindt het erg vervelend dat ik in eerste instantie de foto’s en de schade heb opgestuurd en dat jullie een reparatieoverzich moeten hebben waarbij ik 35 euro voor heb moeten betalen en het nu keihard wordt afgewezen. Dit had ook eerder gekund lijkt me. Ik ben nu en me telefoon kwijt en heb nog kosten moeten maken voor niks.heel vervelend en onnodig.
Monique uit Rijswijk, 3 februari 2025
Ik snap dat deze situatie heel vervelend is! Ik laat jouw schadebehandelaar even contact met je opnemen om dit verder uit te zoeken en waar mogelijk op te lossen!
Vriendelijke groet, Promovendum - 03 februari 2025
So far is de communicatie heel duidelijk en snel, het enige wat ik mis is een uiteenzetting van de volgende stappen en indicatie van hoe lang het proces ongeveer/waarschijnlijk zal duren!
Anouk uit Rotterdam, 3 februari 2025
Bedankt voor jouw opbouwende feedback. Wij zullen deze meenemen in onze verdere verbeteringen en ontwikkelingen. Voor meer informatie over de status kan je ons altijd even bellen!
Vriendelijke groet, Promovendum - 03 februari 2025
Mijn e-mailcontact en ook het telefonisch contact met in het bijzonder met de Schadebehandelaar was inhoudelijk en persoonlijk. Ik waardeer deze manier van communicatie.
Robert uit Emmen, 31 januari 2025
Mede door de hoogte van de premies en de uitstekende service van de Verzekeringsadviseur, zijn wij met plezier overgestapt naar jullie.
Martin uit Alkmaar, 31 januari 2025
Bedankt voor je review. Ten eerste, welkom als klant bij Promovendum! Fijn dat het afsluiten van de verzekering je zo gemakkelijk afging en dat je de communicatie prettig vindt.
Vriendelijke groet, Promovendum - 31 januari 2025
De eerste mail voor afhandeling krijg ik na 24 uur, prima.Er wordt gevraagd naar een bankafschrift. Binnen enkele uren na de ontvangt van de mail verstuurd……nu een week later….niets meer gehoord.
Jella uit Buitenpost, 30 januari 2025
Ik begrijp de teleurstelling. Op dit moment zijn de reactietijden vooral met betrekking tot de schadeafhandeling niet zoals je van ons zou mogen verwachten. We werken er hard aan om dat te verbeteren, maar daar ben jij nu niet mee geholpen. Je kunt ons voor een update altijd bereiken via de chat. We staan je daar graag te woord.
Vriendelijke groet, Promovendum - 30 januari 2025
Perfect en duidelijk geholpen
Joerick uit Waddinxveen, 30 januari 2025
Redelijk tevreden. De expert was voor mij gevoel aan de late kant. Ik begrijp, dat geld een moeilijk onderwerp is, alhoewel de overheid promoveert nu om tenminste 500 euro in huis te hebben.
Jan uit Waalre, 30 januari 2025
Het melden van de schade ging prima. De reactie op de schademelding was snel en duidelijk. Verder goede communicatie over het aanvullen van de schademelding met de juiste foto's. Wij zijn tevreden.
Ptr uit V, 28 januari 2025
Geen ster, Je denk dat je verzekerd bent voor stormschade alleen bij Promovendum helaas niet. Ik heb een tweetal schade gehad en elke keer gezeur en verwijzen naar de kleine letters. Kortom wel premie betalen maar geen uitkering. Melding wordt doorgezet naar de ombudsman.
Roelof uit Hilversum, 28 januari 2025
Wat vervelend dat de schadeafhandeling niet naar wens is verlopen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Mijn collega heeft jou per e-mail uitgelegd waarom de schade niet via jouw verzekering verhaald kan worden. Mochten hier nog onduidelijkheden of vragen over zijn dan helpen wij jou graag. Je kunt ons altijd bellen, mailen of met ons chatten.
Vriendelijke groet, Promovendum - 28 januari 2025
Ik heb Promovendum gebeld omdat ik wilde overstappen. Ik ben echt uitstekend geholpen door De Verzekeringsadviseur. Ze heeft mij alles rustig uitgelegd en nam de tijd voor mijn vragen. Nederlands is niet mijn moedertaal en De Verzekeringsadviseur nam de tijd om mij goed te begrijpen en te adviseren. Ik heb nog nooit zulke goede service gehad. Ik ben blij met mijn afgesloten verzekering en service. Ik zal mijn familie en vrienden promovendum zeker adviseren!
Adnan uit Hilversum, 26 januari 2025
Heldere en duidelijke uiteenzetting waarom de schade niet werd vergoed. Werd wel erg zakelijk meegedeeld. Dat zou wat mij betreft wat vriendelijker kunnen. Voelt anders en de uitkomst is hetzelfde. Met vriendelijke groet Ben
Ben uit Goor, 25 januari 2025
Dank je wel, Ben, voor je feedback. Wij willen onze klanttevredenheid zo hoog mogelijk houden en nemen je opmerking graag mee.
Vriendelijke groet, Promovendum - 25 januari 2025
Ik krijg na een week een zeer algemeen mailtje terug waarin staat of ik een lijst van zaken aan wil leveren waarvan 2/3 al is aangeleverd. Het is niet duidelijk of de aangeleverde fotos, prijzen, data etc compleet genoeg zijn en wat er ontbreekt. Moet ik mijn hele afvraag opnieuw doen? Het zou mij heel veel tijd schelen als duidelijk wordt aangegeven wat ik aan moet leveren en wat er onvoldoende is aan het al aangeleverde.
Michael uit Nijkerk, 25 januari 2025
Bedankt voor je feedback. Het is niet onze bedoeling om onduidelijkheid te creëren. Jouw schadebehandelaar neemt zo snel mogelijk contact met je op om je vragen door te nemen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 25 januari 2025
Prettig Direct goed telefonisch contact Online prima veel te regelen
Cjm uit Breda, 23 januari 2025
Geen cijfer is laag genoeg voor de afhandeling van mijn schade. Half december schade ingediend en er vervolgens 5 x achteraan moeten bellen. Een schade-rapport op moeten vragen wetende dat deze kosten niet vergoed worden vanwege het eigen risico van € 200.
Jose uit Avenhorn, 23 januari 2025
Dit is een vervelende situatie. Vanuit jouw schademelding konden we helaas niet opmaken wat de oorzaak was van jouw schade en jou daarom niet eerder informeren over het eigen risico. Dit neemt niet weg dat dit een vervelende uitkomst betreft. Een schadebehandelaar komt er nog even bij jou op terug.
Vriendelijke groet, Promovendum - 23 januari 2025
Afgelopen week een aantal keren telefonisch en per e-mail contact gehad met De Verzekeringsadviseur. Wat een vriendelijke en deskundige kerel. Denkt met je mee en is duidelijk erg klantgericht. Ik bespaar ook nog eens honderden euro’s op mijn verzekeringspakket en dat is ook erg mooi meegenomen. Een aanrader!
Joop uit Apeldoorn, 22 januari 2025
Heldere taal, goed meegedacht en meegekeken en een scherp bod gedaan. Daarna wordt de overstap geregeld met de vorige verzekeraar en klaar. Geld gemakkelijk verdiend!! :)
Kees uit Berkel en Rodenrijs, 17 januari 2025
Vraag meteen begrepen en helder antwoord. Daar kan ik wat mee.
Wil uit Braamt, 17 januari 2025
Zeer efficiënt en professioneel geholpen. De 20 procent lagere premie op een bestaande autoverzekering (die zonder duidelijke redenen met 24 procent werd verhoogd) was de trigger om met Promovendum zaken te doen. Vervolgens geprofiteerd van de tijdelijke kortingsactie op twee andere verzekeringen.
Koos uit Rotterdam, 16 januari 2025
Telefonisch contact gehad met De Verzekeringsadviseur en zeer kundig geholpen bij het afsluiten van de pakketverzekering. Zorgvuldig heeft ze alle vragen gesteld die nodig zijn voor het bepalen van het juiste product en heeft ze uitleg gegeven hoe alles werkt. Top!
Evelien uit Oldenzaal, 16 januari 2025
Super netjes geholpen en ook zeker een goede uitleg.zeer vriendelijk en geduldige meneer aan de telefoon gehad!
Martin uit Santpoort-Zuid, 15 januari 2025
Snel, correct en vriendelijk afgehandeld!
Herman uit Vaassen, 15 januari 2025
Erg vriendelijk te woord gestaan, maar helaas is de dekking van (met name) de reisverzekering niet meer van deze tijd. Wordt je laptop op reis gestolen keren ze maar €300 uit, terwijl mijn huidige verzekeraar voor dezelfde premie €2000 uitkeert. Telefoon €300 in plaats van €750. Kortom, hoe concurrerend jullie zijn met jullie autoverzekering hoe anders is dat voor je overige verzekeringen. Dit zegt niets over je klantenservice overigen, die was prima. Dus klantenservice 5 sterren. Verzekeringen 1 ster (voor de moeite)
Wouter uit Amsterdam, 15 januari 2025
Dank voor je feedback en de complimenten voor onze klantenservice! We streven ernaar om de klanttevredenheid hoog te houden en nemen jouw opmerking graag mee in onze verbeteringen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 15 januari 2025
Ik ben op een prettige manier te woord gestaan door De Verzekeringsadviseur. Hij is kundig en wist me snel van de nodige informatie te voorzien en dacht mee over de mogelijkheden.
Paula uit Waarder, 15 januari 2025
Fijn om te lezen dat onze collega jou zo goed heeft geholpen. Ik heb het aan mijn collega laten weten, die zal hier blij van worden en op dezelfde voet doorgaan met het helpen van anderen! Heel erg bedankt voor de uitgebreide feedback.
Vriendelijke groet, Promovendum - 15 januari 2025
Had een heel specifieke vraag. Zeer vriendelijke medewerker zocht snel het antwoord op en gaf een goed en eerlijk advies.
Bas uit Den Haag, 14 januari 2025
Heb gebeld i.vm. mee verzekering dochter op verz. die bleek afgelopen. had dit zelf eerder niet geweten. werd goed hierover geinformeerd. Verder over de opstal verzekeing of die ook met overstromingen geldig is. dat bleek zo te zijn ook bij stormschade. werd goed geinformeerd verder.
auke uit Dordrecht, 14 januari 2025
Heldere toelichting, uitstekend geholpen
F uit Deventer, 13 januari 2025
Telefonisch contact verliep vlot (geen wachttijd). Het was een duidelijk gesprek. Deskundige medewerker; ik kreeg meteen de gevraagde gegevens. Binnen 5 minuten had ik alle wijzigingen in de mail.
Harry uit Ulft, 10 januari 2025
De Verzekeringsadviseur heeft ons adequaat en zeer vriendelijk geholpen. Hij was duidelijk en correct. Fijne klantadviseur!
J.L. uit Hooge Zwaluwe, 10 januari 2025