kind spelen in tuin

Rechtsbijstand­verzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een rechtsbijstandverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,4

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Ben goed en netjes geholpen. Heb nog een goede tip gekregen!

Doortje uit Gemert, 10 maart 2025

Goed en kennis van zaken

Hoog uit Capelle ad IJssel, 10 maart 2025

Goed en vriendelijk geholpen door de Verzekeringsadviseur! Fijn contactpersoon!

Jennifer uit Rotterdam, 10 maart 2025

Na een prettig telefoongesprek hebben we al onze verzekeringen bij Promovendum ondergebracht. De medewerker was correct en heeft alles duidelijk uitgelegd.

Catharinus uit Warten, 7 maart 2025

Ik had wat voorwerk gedaan. Mij trof de snelheid, efficiency en de kennis waarmee de gevraagde offertes werden afgehandeld. Prima contact!!

Han uit Bussum, 28 februari 2025

De verzekeringsadviseur heeft mij telefonisch goed en duidelijk te woord gestaan. Tijdens het gesprek meerdere verzekeringen afgesloten!

Thomas uit Nunspeet, 26 februari 2025

Schade afhandeling duurt heel lang, en jij moet zelf telkens om een update vragen:(

Bulent uit Den Haag, 19 februari 2025

Dit is uiteraard niet de bedoeling. Soms ontkomen we er echter niet aan dat de looptijd van een dossier wat langer duurt, zeker als we moeten wachten op de tegenpartij. Ik vraag jouw schadebehandelaar om jou zo spoedig mogelijk van een nieuwe update te voorzien!

Vriendelijke groet, Promovendum - 19 februari 2025

Heel fijn gesprek met duidelijk uitleg en geduld voor het beantwoorden van de vragen.

Michael uit Breda, 19 februari 2025

Fijn om te lezen dat onze collega jou zo goed heeft geholpen. Ik heb het aan mijn collega laten weten, die zal hier blij van worden en op dezelfde voet doorgaan met het helpen van anderen!

Vriendelijke groet, Promovendum - 19 februari 2025

Afgelopen week een aantal keren telefonisch en per e-mail contact gehad met De Verzekeringsadviseur. Wat een vriendelijke en deskundige kerel. Denkt met je mee en is duidelijk erg klantgericht. Ik bespaar ook nog eens honderden euro’s op mijn verzekeringspakket en dat is ook erg mooi meegenomen. Een aanrader!

Joop uit Apeldoorn, 22 januari 2025

Na 10 dagen wachten werd ik doorverwezen naar DAS. Dat had ook wel sneller gekund!

Juliette uit Naarden, 20 januari 2025

Daar heb je helemaal gelijk in! We streven naar een korte reactietijd, onze excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet, Promovendum - 20 januari 2025

Telefonisch contact gehad met De Verzekeringsadviseur en zeer kundig geholpen bij het afsluiten van de pakketverzekering. Zorgvuldig heeft ze alle vragen gesteld die nodig zijn voor het bepalen van het juiste product en heeft ze uitleg gegeven hoe alles werkt. Top!

Evelien uit Oldenzaal, 16 januari 2025

Helaas moet ik concluderen dat na 1 mail en 2 herinneringmails en de automatische melding van Promovendum dat zij binnen 5 werkdagen reageren, Promovendum niet reageert en antwoord op belangrijke vragen inzake onze verzekeringen.

Diantha uit Papendrecht, 10 januari 2025

Sorry dat het wat langer heeft geduurd. Gelukkig heb je inmiddels antwoord van ons ontvangen. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om je te helpen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 10 januari 2025

De Verzekeringsadviseur heeft mij fantastisch geholpen. Enorm klantvriendelijk ingesteld!

Marijn uit Sint-Oedenrode, 9 januari 2025

Prima en vriendelijk geholpen door medewerkers van Promovendum. Bieden gepaste oplossing(en) voor problemen.

Irene uit Tilburg, 19 december 2024

De verzekeringsadviseur heeft mij zeer goed geholpen. Uitleg van de producten en premies was helder. Makkelijk oversluiten. Prettig gesprek.

lauke uit Nijmegen, 6 december 2024

Fijn dat je zo goed geholpen bent en welkom bij Promovendum!

Vriendelijke groet, Promovendum - 6 december 2024

Prima geholpen bij het overzetten van de autoverzekering. Daarna in een prettig gesprek goed geadviseerd met betrekking tot een inboedelverzekering en een rechtsbijstandverzekering. bedankt

Ruth uit Zoetermeer, 22 november 2024

Super fijn en goed gesprek voor het overstappen van alle woonverzekeringen en het afsluiten van de autoverzekeribg

Randy uit Den Haag, 19 november 2024

Was duidelijk, vriendelijk!!!!

William uit Reeuwijk, 19 november 2024

Ik ben erg positief over het overstappen naar Promovendum: snel, soepel en voordelig. De Verzekeringsadviseur heeft mij uitstekend geholpen en heeft supersnel diverse offertes gemaakt en aangepast.

Hein uit Vorden, 15 november 2024

Duidelijke uitleg, heldere voorwaarden en een scherpe offerte ontvangen. Goed bereikbaar en responsief, dus een prima overstap ervaring zo, dank Verzekeringsadviseur voor je inzet!

Stefan uit Alkmaar, 14 november 2024

Bedankt voor je mooie woorden en het delen van je ervaring. Welkom bij Promovendum!

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 november 2024

Ik ben erg blij met de telefonische ondersteuning die ik 's avonds kon krijgen om mijn verzekeringen over te zetten naar Promovendum. Het nieuwe pakket gaat mij aanzienlijk geld besparen, en het is prettig dat ze de volledige overstap regelen, inclusief het opzeggen van mijn oude verzekeringen. Ik hoef me hier dus verder geen zorgen over te maken. De medewerker was vriendelijk en gaf mij heldere informatie over de verschillen tussen mijn oude en nieuwe verzekeringen.

Daphne uit 's-Gravenzande, 13 november 2024

Heel prettig te woord gestaan en net verrast door een super lief kaartje! Heel attent.

Arlette uit Zwolle, 7 november 2024

Bedankt voor je positieve woorden, ik zal deze doorgeven aan de Klantadviseur.

Vriendelijke groet, Promovendum - 7 november 2024

Ik werd gebeld door de verzekeringsadviseur met de melding dat per 1 februari 2025 de sithuatie bij Promovendum verandert en onze verzekeringen aangepast moeten worden.
Hij was zeer vakbekwaam en dacht zeer klantgericht.
Samen zijn we er heel goed uitgekomen.
Een voorbeeld hoe zo'n aanpassing moet woren aangepakt.

Nico uit Zuidhorn, 6 november 2024

Super fijn en correct geholpen door de Verzekeringsadviseur.

Elvira uit Duiven, 4 november 2024

Ik betaal al jarenlang mijn rechtsbijstandsverzekering. Op dit moment heb ik de bijstand nodig van een advocaat voor het aanspannen van een rechtzaak tegen de KLM.
Wordt doorverwezen naar DAS die zegt mij niet te kunnen bijstaan.
Ik vraag aan promovendum, waar ik verzekerd ben, de bijstand van een advocaat, ik ben niet verzekerd bij DAS.
Dus nogmaals, graag een advocaat die mij kan bijstaan.

P.J. uit Santpoort, 30 oktober 2024

Bedankt voor het achterlaten van je feedback. Erg vervelend dat er verwarring is ontstaan over jouw rechtsbijstandsverzekering. De uitvoerder van onze rechtsbijstandsverzekering is DAS. Wanneer jouw juridische conflict valt onder de dekking van jouw rechtsbijstandsverzekering, helpt DAS je verder. Mijn collega de Specialist schaderegeling heeft je alle contactgegevens eerder deze week toegezonden. Mocht je er alsnog niet uitkomen dan horen wij dit graag en kijken we hoe we jou verder kunnen helpen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 30 oktober 2024

Met mijn opstalverzekering (incl. inboedel en glasverzekering) heb al jaren ervaring met Promovendum, met de overige verzekeringen nog niet aangezien ik die pas heb aangemeld, waarbij de aanmelding snel is verwerkt, evenals de feedback naar mijn toe. Hierover ben ik dus heel tevreden over. Dit geldt ook voor mijn eerder genoemde woonverzekering. Schades worden snel en naar mijn tevredenheid netjes afgewikkeld en tevens de vergoedingen.

Frans uit Valkeswaard, 23 oktober 2024

Zeer kundig, klantgericht en snel.

Saskia uit Ommen, 15 oktober 2024

Erg goed en deskundig geholpen bij het afsluiten van 2 autoverzekeringen. Ook de info over de overige woon, inboedel , reisverzekeringen was goed.
Prettig gesprek met als resultaat een goede verzekering en een goede premie.

Ger uit Nuth, 14 oktober 2024

Nog geen ervaring, deze verzekeringen gaan in per 1 november 2024

Jan uit Sassenheim, 10 oktober 2024

Na 15 jaar waarbij wij een zeer uitgebreid pakket verzekeringen bij u hebben ondergebracht en nog nooit niets gedeclareerd betreur ik de gang van zaken bij Promovendum door een schade melding heel slim onder de woonhuis verzekering te stoppen en niet onder inboedel die de schade wel zou hebben vergoed
Door deze ervaring is het duidelijk hoe Promovendum te werk gaat en wij zsm met ons gehele verzekeringspakket weggaan bij jullie
Ik weet dat jullie daar niets om geven maar ik wil het toch aangeven.
Nogmaals uw werkwijze betreur ik zeer

Ton uit Boven-Leeuwen, 23 september 2024

Bedankt voor jouw feedback! Vervelend om te lezen dat wij niet aan je verwachting voldoen. Ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op voor een toelichting.

Vriendelijke groet, Promovendum - 23 september 2024

8,4

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail