
Doorlopende reisverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen over onze reisverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via de button hieronder. In totaal kregen we al meer dan 36.000 ervaringen van onze klanten.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
Reisverzekering incl. gezinsdekking en wintersport in december '24 afgesloten. Na de wintersport (februari '25) zou ik de wintersportdekking 'gewoon' kunnen laten vervallen, werd mij verteld. Dit bleek vandaag tóch niet mogelijk. Een verzekering (en dus de te betalen premie) wordt per definitie voor 12 maanden afgesloten. Verkeerde info dus. Maar...zonder morren, werd dit keurig gecompenseerd.
Joost uit Tilburg, 21 februari 2025
Heel fijn gesprek met duidelijk uitleg en geduld voor het beantwoorden van de vragen.
Michael uit Breda, 19 februari 2025
Fijn om te lezen dat onze collega jou zo goed heeft geholpen. Ik heb het aan mijn collega laten weten, die zal hier blij van worden en op dezelfde voet doorgaan met het helpen van anderen!
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 februari 2025
Correcte en zorgvuldige afronding van de gemelde schade.
Gerrie uit Erica, 19 februari 2025
Fijn gesprek, verzoeken direct opgepakt!
Vincent uit Huissen, 19 februari 2025
Via de website aangevraagd of iemand contact met mij kon opnemen om een aantal verzekeringen te combineren. Ik werd binnen minder dan een minuut teruggebeld en het hele proces heeft nog geen 5 minuten geduurd.
Bas uit Rijnsburg, 18 februari 2025
Op Madeira gevallen, en dubbele enkelbreuk plus aldaar operatie. Met de doorlopende reisverzekering snel, adequaat en geheel begeleid van deur tot deur 2 dagen later op een nieuw door promovendum geregeld ticket terug naar Nederland gevlogen. In het vliegtuig had promovendum ook 3 stoelen gereserveerd zodat ik met mijn been omhoog kon reizen. Eén dag later gebeld door Promovendum of de reis naar wens en conform afspraken verlopen was en, heel attent, een beterschapskaartje in de bus een poosje later. 5 weken later een meelevend mailtje dat mijn dossier gesloten was. Promovendum van mij krijgen jullie een dikke TIEN .
Clasien uit Noordwijkerhout, 15 februari 2025
Trouwring helaas verloren op vakantie: €2000,- schade Regels promovendum: maximaal €250,- vergoeding sierraden Bovenstaande zijn helaas kennelijk de regels, dus het overgrote deel van de schade moet zelf betaald worden. Echter gaat van de €250,- vergoeding óók nog eens €100,- eigen risico af. Betekent €150,- vergoeding voor €2000,- schade. Ik heb vrijwel nooit een verzekering hoeven aanspreken, maar bij dusdanig weinig vergoeding (13%) als ik dan toch eens pech heb, kom ik er vrij teleurgesteld uit. Voor mij absoluut een reden om deze verzekering bij Promovendum te annuleren. Ik adviseer u allen de kleine letters eens goed te lezen
Robbert uit Vught, 14 februari 2025
Wat vervelend dat je jouw trouwring bent verloren. We hopen dat je, ondanks dit verlies, toch een mooie reis hebt gehad! We snappen dat het teleurstellend is als jouw schade niet helemaal is verzekerd maar er zijn inderdaad polisvoorwaarden van toepassing. Mocht je meer uitleg willen dan helpen we je graag verder.
Vriendelijke groet, Promovendum - 14 februari 2025
Naar aanleiding van een serieus gestelde vraag, krijg ik een nietszeggend antwoord. Het woord 'mogelijk' wordt uitgelicht; dus ik krijg géén antwoord op mijn vraag op basis van de verzekeringsvoorwaarden. Dit antwoord had ik zelf ook kunnen verzinnen.
Paul uit Eijsden, 14 februari 2025
We laten even een collega contact opnemen om te kijken of we jouw vraag beter kunnen beantwoorden!
Vriendelijke groet, Promovendum - 14 februari 2025
Medewerkers van Promovendum staan je snel en duidelijk te woord. Het is altijd zo geregeld. Heel blij mee!
Justine uit Utrecht, 12 februari 2025
Fijne en snelle service. Professioneel
Merle uit Amsterdam, 11 februari 2025
Bedankt voor het compliment! We sturen je review met een glimlach naar onze collega door.
Vriendelijke groet, Promovendum - 11 februari 2025
Zeer prettig geholpen. Medewerkers luisteren goed en denken mee. Dit in tegenstelling tot ANWB, waar alles zeer rigide lijkt te zijn. Ze stellen hun eigen regeltjes op en als je daar toevallig niet aan voldoet heb je pech.
Winfried uit Bemmel, 11 februari 2025
Helder, vriendelijk en transparant
Ingrid uit Den Haag, 11 februari 2025
Een dag na aan komst in Nederland heb ik meteen de schade gemeld( gestolen bril) Meerdere malen heb ik telefonisch contact moeten opnemen over de voortgang. Pas na een week kreeg ik bericht dat er een nota van de destijds gekochte bril moest worden ingeleverd, deze nota heb ik opgevraagd aan de opticien en aan jullie gemaild. Daarna kreeg ik na telefonisch contact de vraag of de gevraagde nota al naar jullie gemaild was.(was al 1 week geleden gebeurd) Uiteindelijk kreeg ik een bericht van afkeuring omdat de schade niet bij de politie in Zuid Afrika was gemeld. Wel ben ik tot 2 dagen na het verlies naar de gevonden voorwerpen afdeling van het winkelcentrum (waar de bril was ontvreemd) gegaan om te vragen of er iets was binnen gekomen. Kortom: zeer teleurstellend, niet alleen dat de schade niet vergoed wordt, maar ook de hele (lange) procedure tot de uitspraak.
jos uit Riel, 10 februari 2025
Wat vervelend dat jouw bril is gestolen. We hopen dat je ondanks de diefstal alsnog een mooi reis hebt gehad! Wij snappen dat het teleurstellend is als een schade wordt afgewezen en hadden dit sneller aan jou kunnen doorgeven. Wij nemen hierin de feedback over de te lange procedure ter harte.
Vriendelijke groet, Promovendum - 10 februari 2025
Binnen 2 minuten alles aangepast, heel fijn
Maurice uit Dordrecht, 7 februari 2025
De Verzekeringsadviseur, is een betrokken meedenkende medewerkster van Promovendum Commercie is haar niet vreemd. Maar niet opdringerig :). Heeft mij goed geholpen
E. uit Almere, 7 februari 2025
Prettig geholpen en meteen de aangepaste polis ontvangen.
Daniëlle uit Kortenhoef, 6 februari 2025
Prettig gesprek om mijn verzekeringen over te zetten naar Promovendum. Duidelijke mails over hoe en wat er nu gaat gebeuren en wat er wel en niet verzekerd is in Jip en Janneke taal.
Jonna uit Nigtevecht, 4 februari 2025
Fijn dat je alles als zo positief hebt ervaren! Welkom!
Vriendelijke groet, Promovendum - 04 februari 2025
Een slechte review achtergelaten over de onredelijke kleine lettertjes bij de reisverzekering. Promovendum’s reactie: een medewerker neemt zo spoedig mogelijk contact op. Inmiddels bijna 2 weken later en nog steeds niets gehoord….
Frederik uit Hilversum, 31 januari 2025
Het uitblijven van een reactie is uiteraard niet onze bedoeling. Onze excuses voor het ongemak. We gaan direct aan de slag met je reactie en zorgen ervoor dat er alsnog contact met je wordt opgenomen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 31 januari 2025
Ik had advies nodig over een reis die we willen gaan maken. Met name op de annuleringsverzekering. En hier heb ik goed advies over gekregen. En ik vond het ook fijn dat er gekeken is of de dekking voldoende was. We hebben dit aan laten passen om dat dit passender was voor ons.
Carry uit Zevenhoven, 29 januari 2025
Snelle en correcte afhandeling van de geleden schade (ski-ongeluk van mijn zoon).
Ron uit Venlo, 28 januari 2025
Zeer slecht. Ik ga al.mijn verzekering en opzeggen en onderbrengen bij een verzekeringsmaatschappij die wel haar klanten fatsoenlijk behandeld
Anita uit Haren, 27 januari 2025
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te lezen dat je een negatieve indruk hebt gekregen. We doen ons best om al onze klanten eerlijk en volgens de voorwaarden van de verzekering te behandelen. Mocht je graag meer uitleg willen, staan we klaar om je verder te helpen!
Vriendelijke groet, Promovendum - 27 januari 2025
Ik heb Promovendum gebeld omdat ik wilde overstappen. Ik ben echt uitstekend geholpen door De Verzekeringsadviseur. Ze heeft mij alles rustig uitgelegd en nam de tijd voor mijn vragen. Nederlands is niet mijn moedertaal en De Verzekeringsadviseur nam de tijd om mij goed te begrijpen en te adviseren. Ik heb nog nooit zulke goede service gehad. Ik ben blij met mijn afgesloten verzekering en service. Ik zal mijn familie en vrienden promovendum zeker adviseren!
Adnan uit Hilversum, 26 januari 2025
Verzekering is per direct opgezegd ipv zoals aangegeven 16 maart.
Maarten uit Apeldoorn, 25 januari 2025
Wellicht was de mail niet helemaal duidelijk, maar de verzekering wordt per 16 maart 2025 beëindigd. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om je te helpen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 25 januari 2025
"Hulp bij schade claims".... Op elke mogelijke manier wordt er een reden gevonden waarom een claim niet kan worden gehonoreerd. Je vraagt je af waarom je überhaupt een verzekering zou nemen.
Reinier uit Amsterdam, 24 januari 2025
We snappen dat een afwijzing van een schade teleurstellend kan zijn. Op jouw verzekering zijn polisvoorwaarden van toepassing en mijn collega heeft jou uitgelegd waarom jouw schademelding niet vergoed wordt. Mocht je hier toch nog een toelichting op willen ontvangen dan helpen wij je graag!
Vriendelijke groet, Promovendum - 24 januari 2025
Bijzonder goede service! De Verzekeringsadviseur heeft alles geduldig uitgelegd en meegedacht waardoor we nu een mooi pakket hebben bij Promovendum. Ze is ook eerlijk m.b.t. wat wel niet kan.
Anoniem uit Santpoort-Zuid, 22 januari 2025
Afgelopen week een aantal keren telefonisch en per e-mail contact gehad met De Verzekeringsadviseur. Wat een vriendelijke en deskundige kerel. Denkt met je mee en is duidelijk erg klantgericht. Ik bespaar ook nog eens honderden euro’s op mijn verzekeringspakket en dat is ook erg mooi meegenomen. Een aanrader!
Joop uit Apeldoorn, 22 januari 2025
Helder en duidelijk antwoord op mijn vraag.
Bert uit Deventer, 22 januari 2025
De vergoeding voor het verlies van een sieraad werd snel en correct afgehandeld. Helaas met een maximale vergoeding minus het eigen risico. Tip: lees goed waar je voor verzekerd bent.
Jan uit Wateringen, 22 januari 2025
Bij de 'gezinsdekking' van de reisverzekering zijn kinderen van alleenstaande ouders niet altijd verzekerd als ze zelfstandig met vakantie gaan. Dit hangt ervan af of ze ook op jouw adres staan ingeschreven. Hoezo??? Je betaalt wel de volledige premie....
Frederik uit Hilversum, 22 januari 2025
Bedankt voor het delen van je ervaring. Mijn collega neemt zo snel mogelijk contact met je op om dit verder te bespreken.
Vriendelijke groet, Promovendum - 22 januari 2025
Duidelijk kort zakelijk… en niet geheel onbelangrijk zeer klantvriendelijk.
Fedde uit Zwolld, 22 januari 2025