Schade tijdens je reis
Heb je je dure zonnebril, telefoon of laptop per ongeluk laten vallen? Of heb je bijvoorbeeld medische kosten moeten maken op je vakantiebestemming? Wij helpen je graag om de schade of kosten vergoed te krijgen. Meld je schade online via Mijn Promovendum.
Tijdens je reis hulp nodig?
Bel ons op 0031 78 648 13 18 (maandag - vrijdag van 8:30 - 20:30).
Eenvoudig je schade of kosten doorgeven
1. Log in
Schade tijdens je reis of kosten gemaakt? Meld je schade eenvoudig online:
- Via Mijn Promovendum.
- Direct met jouw gegevens en dekking.
- Eenvoudig en snel geregeld.
- Wanneer het jou uitkomt.
2. Vul je gegevens in
Stap voor stap je schade melden:
- Beantwoord de vragen en vink aan wat het beste bij jouw situatie past.
- Omschrijf wat er gebeurd is en deel wat je weet.
- Heb je nog niet alle informatie? Geef het later door.
Je schade is gemeld en je ontvangt van ons bericht of we nog informatie nodig hebben.
3. Maak je melding compleet
We gaan met je melding aan de slag als de informatie compleet is. Voeg gemakkelijk toe:
- Verzamel de juiste documenten.
- Upload de documenten en/of eventuele foto's van de schade.
- Rond de acties af en maak je melding compleet.
Meestgestelde vragen
- Wat is de status van mijn schademelding?
- Kan ik eerder naar huis als een familielid overleden is of in levensgevaar verkeert?
- Is mijn telefoon of tablet verzekerd als ik op vakantie ga?
- Mijn vlucht is vertraagd of geannuleerd. Kan ik deze kosten claimen op mijn reisverzekering?
- Is vervangend vervoer meeverzekerd op de reisverzekering?
Deze informatie is zorgvuldig samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden ontleend. Meer weten? Bekijk de voorwaarden.