Mensen rennen naar auto

Autoverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een autoverzekering. Heb je een ervaring die je graag wilt delen? Deel hem via het klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,3

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Medewerker luisterde goed en wikkelde de zaak prettig en professioneel af.

Paul uit Leeuwarden, 7 mei 2024

Regelen via promovendum was goed, maar het herstellen van de schade bij de aangesloten garage was niet best. Tot op heden ben ik nog steeds niet terug gebeld over dingen die nog steeds niet goed zijn...

Kelsey uit Berkel en rodenrijs , 7 mei 2024

Fijn om te horen dat de schademelding via ons goed is verlopen. Daar zijn we blij mee! We zien natuurlijk ook het liefst dat je tevreden bent over onze aangesloten schadeherstellers. Een collega van ons Schadeteam neemt daarom contact met je op om dit samen op te lossen. Je hoort zo spoedig mogelijk van ons.

Vriendelijke groet, Promovendum - 7 mei 2024

Fijne en snelle informatie via telefoon met heldere uitleg
Vriendelijke mevrouw, zij heeft alles direct verwerkt en binnen 5 seconde had ik alles via de mail binnen

Amber uit Alphen aan den Rijn, 6 mei 2024

Prima verzekering, maar ik rijd al 3 maanden met schade omdat de tegenpartij niet reageert. Naar mijn mening zou Promovendus meer actie mogen ondernemen om reactie te krijgen. Inmiddels ben ik er zelf maar achteraan aan het bellen...

B'Elanna uit Eindhoven, 6 mei 2024

Bedankt voor je review! We begrijpen dat het vervelend is om langere tijd met schade rond te rijden. We doen ons best om de schade te verhalen en houden je op de hoogte van de status. We hopen zo snel mogelijk een reactie van de tegenpartij te ontvangen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 6 mei 2024

Vriendelijk te woord gestaan, snel klaar.

Niels uit Delft, 6 mei 2024

Bizar slecht geholpen. Medewerkers komen terug op eerder gemaakte afspraken

Rens uit Utrecht, 6 mei 2024

Vervelend om te vernemen dat je je niet goed geholpen voelt. We kijken graag met je mee naar de situatie zodat we je ervaring kunnen bespreken. Ons Acceptatieteam neemt zo snel mogelijk contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 6 mei 2024

Zeer tevreden over de snelle afhandeling.

Frits uit Griendtsveen, 6 mei 2024

Zeer fijn gesprek gehad, de medewerker was meedenkend en eerlijk.

Roy uit Zaltbommel, 6 mei 2024

Heel erg goed geholpen en duidelijke uitleg via de mail gekregen.

Diane uit Zoetermeer, 6 mei 2024

Uitstekende, deskundige en rustige klantgerichte benadering.

Maarten uit Baarn, 6 mei 2024

Nette en goede behandeling van de vragen!

Luuk uit Rotterdam, 5 mei 2024

Mijn vraag is genegeerd.

Ine uit Tilburg, 5 mei 2024

Dankjewel voor het delen van je feedback. Het spijt ons te horen dat je vraag genegeerd is. We willen dit graag rechtzetten. Een van onze Klantadviseurs zal spoedig contact met je opnemen om je vragen te beantwoorden en eventuele misverstanden op te helderen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 5 mei 2024

Zeer aangename persoon. Denkt mee en zeer behulpzaam.

Timothy uit Helmond, 5 mei 2024

Vriendelijk en duidelijk.
Geen 5e ster omdat schadevrije jaren pas een paar weken nĂ¡ afsluiten verzekering definitief worden vastgesteld. Normaliter geen probleem denk, in mijn geval gezien lease verleden wat lastiger.

Rob uit Lisse, 4 mei 2024

Schade afwikkeling is prima geregeld

Pieter uit Dordrecht, 4 mei 2024

Scherp aanbod en snelle afhandeling. Overstap was binnen no time probleemloos uitgevoerd.

Lars uit Amsterdam, 4 mei 2024

Negatieve ervaring met de afhandeling van mijn autoschade. Volgerns de Promovendum procedure (ivm eigen risico 500 euro) moest ik naar een schadeherstelbedrijf in Heerenveen ( 110 km) Dit bedrijf kon mij de eerste drie maanden niet helpen en had ook geen vervangend vervoer. Woonachtig in het buitengebied van Friesland en noodzakelijk ziekenhuisbezoek maakte vervangend vervoer echter meer dan noodzakelijk. Bovendien zou ik voor de schadeexpert nogmaals ( met schade auto) naar Heerenveen moeten komen ( weer 110 km). Uiteindelijk met hulp van een lokale garage voor vervangend vervoer op eigen kosten gekozen en de schade expert naar deze garage laten komen.Bemiddeling door Promovendum teneinde deze kosten te verhalen zat niet in de allrisk verzekering. Wijze van communiceren was niet altijd even prettig. Ondanks aardige attentie, ontevreden over de gehele afhandeling

Coen uit Oudega, 3 mei 2024

Dankjewel voor het delen van je ervaring met de afhandeling van je autoschade. We vinden het jammer dat je niet tevreden bent met onze dienstverlening. Jouw feedback is belangrijk voor ons en we nemen dit zeker mee om onze processen te verbeteren. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We streven ernaar om onze service continu te verbeteren en hopen in de toekomst een betere ervaring te kunnen bieden.

Vriendelijke groet, Promovendum - 3 mei 2024

Voor een oudere is het lastig om alles watnodig is bij schade op administratief gebied alles via de computer te regelen.
Dat er ook nog te nodige problemen waren met autoschadebedrijven die mijn auto niet wilden repareren.
Alles bij elkaar een zeer stressy gebeuren.
De medewerkers deden hun best maar konden er ook niet veel aan veranderen.
Het komt hopelijk nu wel goed.

Kees uit Putten, 3 mei 2024

Mijn schademelding is snel in behandeling genomen. Ik heb foto's en de politie aangifte toegestuurd. En nu ben ik in afwachting van de oproep van Promovendum , wanneer ik bij de schadehersteller verwacht wordt. Met dank voor de snelle in behandeling neming tot dusver.

Theo uit Venray, 3 mei 2024

Uitstekend geholpen en snelle reactie!

HS uit Zoetermeer, 3 mei 2024

Heel fijn gesprek, direct correct weergegeven

Adrie uit Aarlanderveen, 3 mei 2024

Vandaag contact gehad met de Verzekeringsadviseur. Die gaf me alle reden om mijn auto elders af te sluiten. Jammer...

An uit Vinkeveen, 3 mei 2024

Bedankt voor het delen van je ervaring. We vinden het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent met de service die je hebt ontvangen. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten. Een van onze Verzekeringsadviseurs zal binnenkort contact met je opnemen om dit verder te bespreken en hopelijk een passende oplossing te vinden.

Vriendelijke groet, Promovendum - 3 mei 2024

Net gesprek gehad. Weer eens iemand gesproken, die rustig alles doorneemt en weet waar hij het over heeft.

Anita uit De Goorn, 3 mei 2024

super geholpen
5 sterren

Roy uit Schin op Geul, 3 mei 2024

Snelle geregeld, goede hulp

Simon uit Horst, 3 mei 2024

zeer tevreden over vlotte en correcte afhandeling

Ed uit Groessen, 3 mei 2024

Fijne hulp en alles snel en goed geregeld!

Esther uit Bennebroek, 3 mei 2024

Nette service en alles was snel geregeld. Ik kon ook makkelijk mijn vragen meteen stellen. En extra geld bespaard dit jaar volledig in lijn met de radio reclames voor Promovendum.

Paulien uit Hoofddorp, 3 mei 2024

Fijne service. De medewerkers van Promovendum is telefonisch heel goed bereikbaar en ze handelen de zaken af op een effectieve manier. Zeer tevreden.

Iskandar uit Tilburg, 3 mei 2024

Ik ben prima geholpen door een medewerkster bij mijn autoschade

Roeline uit Heerenveen, 2 mei 2024

8,3

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail