
Autoverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een autoverzekering. Heb je een ervaring die je graag wilt delen? Deel hem via het klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
Fijn gesprek en duidelijke vragen.
Peter uit Boxtel, 17 april 2025
Fijn dat je tot nu toe tevreden bent. We gaan zeker ons best doen om dit zo te houden!
Vriendelijke groet, Promovendum - 17 april 2025
Uitstekend. Snel en behulpzaam!
Phil uit Engelum, 17 april 2025
helder, deskundig, vriendelijk, geduldig.
Adriaan uit Maren-Kessel, 17 april 2025
Heel behulpzame bekwame dame gesproken. Warme belangstelling voor mijn situatie. Hartelijk dank!
Wolfgang uit Ohe en Laak, 17 april 2025
Er was veel ruimte en geduld voor mijn vragen. Het gesprek was positief.
Jurjen uit Drachten, 17 april 2025
Snel afgehandeld. Vriendelijk
Carla uit Gouda, 17 april 2025
Deskundig, vriendelijk, to the point.
Pieter uit Breda, 17 april 2025
Goede informatie, prettig contact, flexibele planning, schade vlot en goed hersteld, keurig klein leen autootje.
Adriaan uit Driebergen, 16 april 2025
Prima gesprek. Dacht goed mee. Duidelijk verhaal, alles was snel geregeld.
Luuk uit Arnhem, 16 april 2025
Prima gesprek en hulp gehad bij het invullen van het schadeformulier en verder
B uit Haastrecht, 16 april 2025
Snelle en professionele opstart van de schade. Duidelijke communicatie en afspraken. Professioneel en duidelijke taal, met alle informatie die nodig is en de eventuele vervolgacties. Prima dienstverlening !
Rene uit Lelystad, 16 april 2025
Zoals altijd als je belt een snelle, correcte en duidelijke beantwoording/afwikkeling
Maickel uit Eindhoven, 16 april 2025
Premie is OK. Communicatie duurt erg lang.
Pieter uit Rotterdam, 16 april 2025
Bedankt voor je review. Vervelend dat onze reactie langer duurde dan je verwacht had. Wij doen er alles aan om de reactietijd tot een minimum te beperken. Jouw opmerkingen nemen we mee!
Vriendelijke groet, Promovendum - 16 april 2025
Het was een prettig gesprek en nuttig gesprek.
Aad uit Wassenaar, 16 april 2025
Prima ervaring, goed advies en ook nog een scherpe prijs
wim uit Maastricht, 16 april 2025
Prima geholpen. Bedrag heb ik reeds overgemaakt
leonard uit Oosthuizen, 16 april 2025
geachte...eigenlijk altijd prettig en duidelijk geïnformeerd over auto verzekering.. Jullie doen het goed en altijd snel geholpen...dikke voldoende hoor.... en wat leuk en attent...zakje autodrop..hihi groet huib
Huib uit Wassenaar, 16 april 2025
We zijn keurig geholpen en geadviseerd.
Joke uit Hilversum, 16 april 2025
Zo fijn dat je in voorkomende gevallen gewoon even kunt bellen met een van de medewerkers. Hun deskundigheid, efficiëntie en bejegening zijn van hoge kwaliteit en daardoor bijzonder prettig.
Wim uit Meppel, 16 april 2025
Geweldig zoals Promovendum omgaat met de belangen van de klant! De premie van mij autoverzekering werd naar beneden aangepast nadat de schadevrije jaren bij Roy-data gecontroleerd waren. Ook stijgt mijn premiekorting van 45% naar 75%. Hulde en complimenten!
Marcel uit Nl-Breda, 16 april 2025
Ik werd vriendelijk en goed geholpen. Fijne verzekeraar!
Thomas uit Sneek, 16 april 2025
Te beginnen met het opvoeren van de schade is er zeer beperkte mogelijkheid om aanvullende documentatie/foto’s bij te voegen. Vervolgens gaan 2 dossiers door elkaar lopen wat ruis geeft in de communicatie. Geven weinig druk op de tegenpartij om een reactie te krijgen. Ze sturen een herinnering naar de tegenpartij (wat ze moeten doen) maar ze kunnen ook er achteraan bellen om bevestiging te hebben dat is ontvangen en hun klant wacht met een kapotte auto. Beweren dat het mogelijk druk is bij andere partij waardoor mogelijk lang duurt. Echter duurt het zo lang als dat promovendum zelf actie neemt om er achter aan te gaan.
J uit Nederland, 15 april 2025
Vervelend om te lezen dat jouw ervaring niet naar wens is verlopen. Je opmerkingen over het uploaden van extra documenten, het door elkaar lopen van dossiers en de opvolging richting de tegenpartij nemen we serieus. We doen ons best om schadezaken zo duidelijk en efficiënt mogelijk te behandelen, en het is jammer dat je dat in dit geval anders hebt ervaren. Bij een schadeafhandeling zijn vaak meerdere partijen betrokken, zoals de tegenpartij en een expertisebureau. Soms zijn we afhankelijk van hun reactie, en ook bij ons is het momenteel erg druk. Daardoor kan de afhandeling helaas langer duren dan je zou willen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 15 april 2025
Het is makkelijk te regelen
Gert uit Heerjansdam, 15 april 2025
Snel vriendelijk accuraat
Patricia uit Almere, 15 april 2025
Bedankt voor je positieve woorden!
Vriendelijke groet, Promovendum - 15 april 2025
als je als verzekeraar jaar in jaar uit roept dat je een autoverzekering met “uitstekende voorwaarden” aanbiedt en vervolgens geen enkel punt kunt noemen waar die voorwaarden dan beter zijn dan enkele andere grote verzekeraars.. tja, dan val je natuurlijk door de mand. Dan moet ik als leek de valkuilen in de kleine lettertjes gaan opzoeken.. Toch maar niet .
V. uit Vries, 15 april 2025
Bedankt voor je review! Op onze website vind je eenvoudig leesbare voorwaarden en een duidelijk overzicht van wat er wel en niet gedekt is. We bieden een scherp tarief, en als je jouw schade laat herstellen bij een aangesloten schadehersteller, betaal je een laag of zelfs geen eigen risico. Bovendien wordt de schade daar uitstekend hersteld. Bij het afsluiten van de polis ontvang je ook nog eens gratis een ongevallenverzekering voor inzittenden. En klanttevredenheid? Daar zetten we ons elke dag voor in! Heb je vragen over onze voorwaarden? Dan helpen we je natuurlijk graag verder.
Vriendelijke groet, Promovendum - 15 april 2025
Eerste melding 12 april moeizaam mevrouw kon het kenteken niet vinden de postcode bestond volgens haar niet?? Maandag opnieuw gebeld alles zo geregeld autoglas zeer vriendelijk snel en netjes
Ria uit Rozenburg, 15 april 2025
Prima geholpen en goed meegedacht in voor mij de beste verzekering
A.G.A.(Andre) uit Nijmegen, 15 april 2025
Direct contact, geen wachtrijen dus. Autoverzekering afgesloten en ook mijn woonhuisverzekeringen over gezet naar Promovendum. Alles vlot, beleefd en prettig afgehandeld. Erg goed!
Louise uit Vlaardingen, 15 april 2025
Alles is netjes verlopen, zou fijn zijn als promovendum automatis een nieuw schade formulier toezend
bert uit Tiel, 15 april 2025
Wat fijn om te horen dat alles netjes is verlopen! Het schadeformulier versturen we niet standaard per post, maar je kunt het op elk moment terugvinden op onze website.
Vriendelijke groet, Promovendum - 15 april 2025
Goedemorgen, tot heden is het traject voor mij redelijk vaag. Ik ben verplicht de schade te laten herstellen door het door jullie aangewezen schadeherstelbedrijf of anders moet ik de taxatiekosten van de schade betalen. Nu stelt u 'we proberen het schadebedrag te verhalen....'. Dat klinkt niet overtuigend. De aansprakelijkheid van de tegenpartij is duidelijk en er is een politierapport opgemaakt. Ik heb ook een rechtsbijstandverzekering bij een andere verzekeraar. Dus ik ben niet bereid om de schade invloed te laten hebben op mijn bonus ladder. m.vr.gr. Nanda Mens
Nanda uit Prinsenbeek, 15 april 2025
Het is niet de bedoeling dat onze communicatie vraagtekens oproept dus we leggen het proces graag aan je uit. Wij proberen inderdaad een schade te verhalen, maar dit kan pas wanneer de tegenpartij de schade heeft erkend en tot op heden zijn wij hiervan nog in afwachting. Een collega zal contact met je opnemen voor een toelichting hierop.
Vriendelijke groet, Promovendum - 15 april 2025