Mensen rennen naar auto

Autoverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een autoverzekering. Heb je een ervaring die je graag wilt delen? Deel hem via het klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,5

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Netjes en zeer correct geholpen

Bouke uit Epse, 31 maart 2025

Er is helaas in mijn auto ingebroken en naast de schade zijn er ook onderdelen ontvreemd. Graag wil ik mijn complimenten geven aan alle medewerkers van Promovendum die zich hiermee bemoeid hebben. Alles is perfect en direct geregeld en op een hele plezierige manier.

Ernst uit Wassenaar, 31 maart 2025

Dit gesprek prima geholpen maar issue had eerder gesprek kunnen worden opgelost

Patrick uit Naarden, 31 maart 2025

Fijn dat, ondanks de vertraging, het issue inmiddels is opgelost!

Vriendelijke groet, Promovendum - 31 maart 2025

Een heel vriendelijk gesprek met duidelijke uitleg op mijn vragen

Maurice uit Roelofarendsveen, 31 maart 2025

correct en rustig geholpen. Duidelijk aanbod met toelichting.

Ruud uit Nijmegen, 31 maart 2025

Vriendelijk vlot en accuraat

Tom uit Sint-Michielsgestel, 31 maart 2025

Zeer duidelijke uitleg. Begripvolle benadering. Goed op de hoogte gehouden

Jacob uit Den Helder, 30 maart 2025

Zeer gebruiksvriendelijk manier van schade melden. In een stressvolle periode is het ging dat de manier van opgave niet ingewikkeld is.

Jaap uit Amsterdam, 29 maart 2025

De schade is prima gerepareerd. Opmerking is wel dat er ruim 2 maanden wachttijd gold voor de reparatie, dat vond ik erg (te) lang.

Jac uit Baarlo Lb, 29 maart 2025

Wat fijn om te lezen dat de schade prima is gerepareerd. We nemen je opmerking dan ook mee in ons verbeterproces.

Vriendelijke groet, Promovendum - 29 maart 2025

Fijn dat tegenpartij aansprakelijkheid heeft erkend. Nu nog wachten op vergoeding

Frans uit Nuenen, 28 maart 2025

Jammer dat er geen keuze van herstel bedrijf aangeboden wordt met zelfde eigen risico. Minder tot slechte ervaring met ASN Leeuwarden.

Sjerp uit Aldtsjerk, 28 maart 2025

Wat vervelend om te lezen dat je een slechte ervaring hebt gehad met ons herstelbedrijf. Je kunt altijd je ervaring met ons delen via klanttevredenheid@promovendum.nl, zodat wij er verder mee aan de slag kunnen. Het is goed om te weten dat we verschillende aangesloten herstellers in de regio hebben.

Vriendelijke groet, Promovendum - 28 maart 2025

Prima informatie Uwerzijds

Rob uit Nijmegen, 28 maart 2025

afhandeling verliep uitstekend. Alleen tegenpartij heeft zich beklaagd over het in eerste instantie niet oppakken van de claim. Dit is later alsnog goed gegaan. Verder was ook de telefonisch ingewonnen informatie helder.

Philip uit Amsterdam, 28 maart 2025

Het proces vanaf het afsluiten en tussendoor aanpassen verloopt uitermate snel en soepel.

Remco uit Leiderdorp, 28 maart 2025

Snelle behandeling vcan mijn vraag. Adequaat en kennisvol.

Daan uit Wageningen, 28 maart 2025

Ik ben uitermate tevreden over de snelle en accurate wijze waarop ik door uw medewerkster bij het schadeherstel ben geholpen. Verder ben ik zeer tevreden over de wijze waarop uw schadeherstelbedrijf de herstelprocedure heeft afgehandeld.

Herman uit Breda, 28 maart 2025

Bedankt voor het delen van jouw positieve ervaring. We zorgen ervoor dat je review met een glimlach bij onze collega's terechtkomt.

Vriendelijke groet, Promovendum - 28 maart 2025

Nam alle tijd voor mij. Beantwoorde alle vragen goed

Eric uit Almere, 28 maart 2025

Super correct en snel geholpen

Martine uit Den Haag, 28 maart 2025

Fantastische service! Alles pico bello afgewerkt... Zelfs problemen die niets met de schade te maken hadden werden zondermeer als service opgelost!!

Hans uit Nieuwerkerk aan den IJssel, 28 maart 2025

Zeer adequaat en professioneel geholpen. Hierdoor hebben wij al onze verzekeringen overgezet naar Promovendum in plaats van alleen een autoverzekering!

Ruben uit Haarlem, 28 maart 2025

Hele prettige gesprek gehad met de Verzekeringsadviseur. Ze heeft mij heel goed geholpen.

MILOUD uit Rotterdam, 27 maart 2025

Wat fijn om te lezen dat jouw ervaring zo positief is!

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 maart 2025

Bij ieder email contact, komt het bericht terug dat een antwoord tot 15 werkdagen kan duren. Dat is belachelijk lang vind ik.

Karel uit Den Haag, 27 maart 2025

Bedankt voor je feedback. Je hebt gelijk dat er een verwerkingstijd is. We begrijpen je teleurstelling en werken hard aan verbeteringen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 maart 2025

Ik ben heel ONTEVREDEN over de afhandeling van de autoschade. De door juli aanbevolen herstelmaatregelen had pas 7 weken na de aanrijding tijd om de schade te herstellen en dat terwijl ik niet met mijn auto kon rijden. Dus n ander bedrijf ingeschakeld en nu heb ik hem al 2 weken gerepareerd terug maar wacht nog steeds op m’n geld en kan nog wel 10 werkdagen duren. Dit vind ik echt niet normaal.

Tiny uit Ridderkerk, 27 maart 2025

Bedankt voor het delen van je ervaring. We begrijpen dat je je schade zo snel mogelijk hersteld wilt hebben en dat het vervelend is wanneer dit langer duurt. Onze schadeherstellers doen hun uiterste best om de wachttijden te verkorten. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega over het uitbetalen van de schade. De behandelaar van je dossier komt daar volgende week bij je op terug voor de verdere afhandeling. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om je te helpen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 maart 2025

Snel, vriendelijk en deskundig geholpen! Top.

Jack uit Harreveld, 27 maart 2025

Bedankt voor het compliment! We sturen je review met een glimlach naar onze collega door.

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 maart 2025

Ik ben prettig geholpen!

Bert uit Lith, 27 maart 2025

Ben uitstekend geholpen, vriendelijk en to the point.

Lies uit Nootdorp, 27 maart 2025

In eerste instantie erg vriendelijk geholpen. Wasook blij met het contact. Nieuwe polis binnen gekregen en wat blijkt, het maandbedrag blijft gelijk. Dit had de mw aan de telefoon wel mogen vermelden, levert de verandering nl niets op.

Wilma uit Arnhem, 27 maart 2025

Wat fijn dat je zo vriendelijk geholpen bent! Het klopt inderdaad dat sommige wijzigingen op de polis geen invloed hebben op de premie. Ik laat een collega je nog even bellen om dit verder toe te lichten.

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 maart 2025

Prettig en snel geholpen en goed en volledig ingelicht over de voorwaarden

Dick uit Dedemsvaart, 27 maart 2025

Prima en snelle afhandeling bij de aanschaf van mijn nieuwe auto 👍

Johan uit Leidschendam, 27 maart 2025

Wat fijn om te lezen dat jouw ervaring zo positief is!

Vriendelijke groet, Promovendum - 27 maart 2025

Snel en adequaat geholpen en afgehandeld,ook al was ik de veroorzakende partij!

Marcel uit Utrecht, 26 maart 2025

8,5

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Bel Mail