Woonhuisverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een woonhuisverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
Fijn telefoongesprek met adviseur, duurde alleen wat lang voordat het antwoord kwam.
Michael uit Spijkenisse, 28 oktober 2024
tot nog toe netjes geholpen
Lex uit Wassenaar, 26 oktober 2024
Matige service. De schade wordt voor de helft vooraf vergoed en na reparatie wordt de rest vergoed. Dit betekent dat ik eerst kosten moet maken voordat de verzekering uitkeert. Voor een maatschappij die zich richt op hoger opgeleiden had ik echt een betere afhandeling verwacht. Dit is geen reclame voor Promovendum. Ik zal uw verzekering dan ook niet binnen mijn netwerk aanbevelen.
Jelle uit Doetinchem, 21 oktober 2024
Dankjewel voor het delen van je ervaring. Jammer om te lezen dat je je niet kunt vinden in onze polisvoorwaarden. We nemen je opmerking mee in onze verdere ontwikkelingen. Mocht je verdere vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.
Vriendelijke groet, Promovendum - 21 oktober 2024
Alles prima geregeld en vriendelijk contact.
Gerrit uit Voorschoten , 18 oktober 2024
Gaat allemaal veel te lang duren. Altijd zal er gezocht worden naar een manier om onder vergoeding van de schade uit te komen. Eerst een offerte, dan hoort u binnen twee weken of het onder de dekking valt. Gewoon een kapotte ruit, moet gerepareerd worden en daarvoor heb je een glasverzekering!!!
Johan uit Hellevoetsluis, 18 oktober 2024
Je hebt de schade enkele dagen geleden bij ons gemeld. Voordat wij je schademelding kunnen beoordelen hebben we inderdaad aanvullende informatie van je nodig. Heb je hier nog vragen over dan helpen we je graag verder.
Vriendelijke groet, Promovendum - 18 oktober 2024
Naar aanleiding van een onvolledige reactie per email op een gemelde schade heb ik een vervolg vraag gesteld. Vervolgens heb ik meer dan 20 werkdagen moeten wachten op een antwoord. De reactie wekt weer extra vragen op omdat er wordt gevraagd naar een factuur terwijl eerder al is vastgesteld dat o.b.v. de offerte de schade niet is gedekt. Waarvoor heb je dan een factuur nodig? Als ik niet op korte termijn door een expert wordt teruggebeld om dit binnen 5 min. op te lossen (dat kan echt) dan stap ik over met al mijn verzekeringen naar een concurrent. Niet gek dat jullie het zo druk hebben als jullie niet alles in 1 keer goed en volledig afhandelen. Wat een onprofessionele organisatie zijn jullie geworden.
Yu Wing uit Berkel en Roderijs, 17 oktober 2024
Wij gaan hiermee aan de slag. De Specialist Schaderegeling neemt zo snel mogelijk telefonisch contact met je op om de situatie te bespreken.
Vriendelijke groet, Promovendum - 17 oktober 2024
De afhandeling duurde wat langer dan anders......allereerst voor er uitsluitsel kwam en daarna met de financiële afwikkeling. Daarbij werd een eigen risico ingehouden waar volgens mij eerder geen sprake van was. Daarnaast werd bij de glasschade eerder ook het herstel schilderwerk vergoed. Wat nu niet meer het geval was. voor de rest alles keurig in het contact.
mark uit Enschede, 17 oktober 2024
Bedankt voor je feedback. We zullen je opmerkingen meenemen in ons verbeterproces. Mocht je nog vragen hebben, neem gerust contact op.
Vriendelijke groet, Promovendum - 17 oktober 2024
Professionele en vriendelijke benadering door de medewerker van Promovendum; prima
Aart uit IJsselmuiden, 16 oktober 2024
Deskundige taxateur, die veel extra informatie geeft over de te behandelen schade of om rest schade in de toekomst te voorkomen.
Afhandeling Promovendum binnen 4 weken.
Willem uit De Bilt, 16 oktober 2024
Prima afwikkeling van de raambreuk.
Kees uit Bergen, 14 oktober 2024
Bij het doorgeven van een verhuizing bleek dat een van mijn verzekeringen onterecht was afgesloten waardoor ik een dubbele dekking had. Promovendum heeft dit heel netjes opgelost door een deel van de onterecht betaalde premie te restitueren. Heel mooi opgelost!
Rogier uit Den Haag, 11 oktober 2024
Na 1,5 jaar is onze schade nog steeds niet verholpen, er word constant gemeld dat een schade expert uitspraak moet doen.
Uit eerdere conclusie uit jullie medewerkers word gemeld dat de gevolgschade gedekt is maar dit word met vreemde argumenten terug gedraaid. Kunnen we aub onze case na 1,5 jaar nu eindelijk is laten verhelpen!
Christian uit Capelle aan den IJssel, 10 oktober 2024
Bedankt voor jouw feedback. We vinden het vervelend om te lezen dat je niet naar tevredenheid bent geholpen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Een collega van ons Schadeteam neemt contact met je op.
Vriendelijke groet, Promovendum - 10 oktober 2024
Ik ben zeer goed geholpen
Ram uit Barendrecht, 10 oktober 2024
Prettig en met kennis van zaken geholpen en vervolgacties doorgesproken. Geeft vertrouwen dat de schade op een correcte en vakkundige manier afgehandeld en gerepareerd wordt.
Ronald uit 's-Gravenzande, 3 oktober 2024
Raam was gebarsten, offerte ingediend, raam laten herstellen, schade vergoed. Zo simpel als het zijn kan.
Luc uit Eygelshoven, 3 oktober 2024
Prima geregeld, hoop wel dat de Verzekeringsadviseur, de vraag van verhoging, door ons begrijpt?
Wietske uit Leeuwarden, 1 oktober 2024
netjes geholpen. afspraak nagekomen.
Rob uit St Oedenrode, 30 september 2024
Door uw Verzekeringsadviseur ben ik erg snel en goed geholpen.
Edwin uit Schagen, 26 september 2024
Aanvankelijk dacht ik nog maar eens mailen, maar met wat geduld (drukte?) werd de schade heel goed afgehandeld. Bedankt hiervoor.
J.K. uit Zevenaar, 25 september 2024
Snel en vriendelijk geholpen
Ada uit Elst Gld, 19 september 2024
- Wat fijn om te lezen dat jouw ervaring zo positief is! Jouw tevredenheid is onze prioriteit! We blijven ons best doen om je gedurende je hele reis bij ons dezelfde goede service te bieden!
- Vriendelijke groet, Promovendum - 19 september 2024
Gemakkelijk online alles aangeleverd en afgehandeld naar verwachting.
Patrick uit Rheden , 18 september 2024
Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je de Mijn Omgeving gemakkelijk hebt kunnen gebruiken en dat alles naar verwachting is afgehandeld. We blijven ons best doen om het zo gebruiksvriendelijk mogelijk te houden!
Vriendelijke groet, Promovendum - 18 september 2024
Makkelijk, correct, snel, vriendelijk !
Een fout: bij de uitbetaling van het restant van het schadebedrag (50%) wederom door Promovendum gevraagd naar de factuur terwijl deze al 1 maand geleden door mijzelf ingediend was (zie bijage bij digitale schademelding) en 2 weken geleden door de expert gekopiëerd werd. Slordig en onnodig !
Rob uit Brunssum, 12 september 2024
Promovendum reageert niet of nauwelijks op toegezonden
e-mailberichten.
Er wordt door Promovendum meerdere keren dezelfde vraag aan ons gesteld. Er zouden documenten nog niet aangeleverd zijn terwijl de schade-expert, die Promovendum zelf heeft aangewezen, deze informatie al maanden geleden met Promovendum heeft gedeeld.
Bevestigde, uit te keren schadebedragen worden niet overgemaakt. (beslist niet binnen de bevestigde termijn van enkele werkdagen). We wachten al langer dan een maand hierop.
Dit geldt ook voor teveel in rekening gebrachte, gewijzigde premiebedragen.
José uit Helmond, 2 september 2024
Bedankt voor je feedback. Ontzettend vervelend dat je niet naar tevredenheid bent geholpen in deze situatie. Een medewerker van ons Schadeteam neemt zo snel mogelijk contact met je op om dit op te lossen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 2 september 2024
Snelle en goede service
Anne uit Amstelveen, 2 september 2024
Zeer eenvoudig schade melden, gevolgd door snelle en vriendelijke reactie. Vakkundig en snel geholpen om de schade te herstellen!
Peter uit Amersfoort, 29 augustus 2024
Promovendum om advies gevraagd hoe ik mijn specifieke schademelding moest aanpakken . Advies opgevolgd en de hele cyclus incl schade expert bezoek uitgevoerd . Daarna Promovendum meerdere keren zelf moeten bellen voor een status update omdat Promovendum haar afspraken niet nakomt mbt responsetijden . Na mijn 3de belletje direct antwoord dat mijn schadeclaim niet valide was . Dit had men mij ook al tijdens het advies kunnen vertellen en had ons beiden een hoop tijd en kosten kunnen besparen . Tevens kom ik er steeds maar achter dat Promovendum maar een zeer beperkte dekking heeft in vergelijking met andere verzekeringsmaatschappijen . Zo kan ik de premie ook laag houden ...
Cees uit Heerle, 28 augustus 2024
Ik snap dat je niet tevreden bent over de afhandeling van jouw schade. Wij kijken graag mee naar jouw situatie, zodat we daar van kunnen leren voor in de toekomst. Wij nemen graag telefonisch contact met je op om jouw ervaring met ons te bespreken. Jouw schadebehandelaar neemt zo snel mogelijk contact met je op voor een toelichting.
Vriendelijke groet, Promovendum - 28 augustus 2024
Ik heb de schademelding kunnen doen en ik kreeg adequaat advies hoe deze verder af te handelen.
Fons uit Ansen, 26 augustus 2024
Snelle en heldere reactie!
Brenda uit Helmond, 25 augustus 2024
Snelle en duidelijke reactie op mijn vraag.
Otto uit Heemskerk, 24 augustus 2024
Erg tevreden over afhandeling schade,het was een wat moeizame weg maar er tenslotte toch prima opgelost.
Johanna C. uit Brielle., 21 augustus 2024
Bedankt voor het delen van je ervaring met de schadeafhandeling. We zijn blij om te vernemen dat je schademelding is afgehandeld en dat je tevreden bent met de oplossing.
Vriendelijke groet, Promovendum - 21 augustus 2024