Vrouw in auto

Woonhuisverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een woonhuisverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,4

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Je wordt duidelijk op de hoogte gehouden, het duurt alleen wel wat langer voor alles is verwerkt. Fijne duidelijke communicatie en er valt goede afspraken mee te maken.

Ferdy uit Tilburg, 21 februari 2025

Begripvol en hulpvaardig door de Klantadviseur geholpen

H. uit Apeldoorn, 20 februari 2025

Heel fijn gesprek met duidelijk uitleg en geduld voor het beantwoorden van de vragen.

Michael uit Breda, 19 februari 2025

Fijn om te lezen dat onze collega jou zo goed heeft geholpen. Ik heb het aan mijn collega laten weten, die zal hier blij van worden en op dezelfde voet doorgaan met het helpen van anderen!

Vriendelijke groet, Promovendum - 19 februari 2025

Zeer tevreden. Na melding van schade via internet, snelle reactie dat schademelding in behandeling was genomen. Direct een schade-expert gestuurd. Weer binnen week reactie dat schade was vastgesteld en dat tot uitkering werd overgaan. Behandelingstijd van melding tot uitkering minder dat een maand.

Johan uit Goes, 18 februari 2025

Ik had een mail gestuurd met een paar vragen. Ik werd erover gebeld, de informatie was zorgvuldig en niet opdringend.

Klaas uit Ede, 13 februari 2025

Zeer trage afwikkeling. Wachten al weken op antwoord.

Linda uit Born, 12 februari 2025

Dit is uiteraard niet onze bedoeling! Uit jouw dossier maak ik op dat je inmiddels antwoord hebt ontvangen van een van onze collega's. Mocht je toch nog vragen hebben, horen wij dit graag!

Vriendelijke groet, Promovendum - 12 februari 2025

Complimenten voor de professionele en naadloze afhandeling van het schade voorval.

Ria uit Aalten, 10 februari 2025

Prima afhandeling van gemelde schade. Schadetaxatie geaccepteerd. Opmerkelijk; schade is ontstaan tussen 14 december 09.00 uur en 15 december 17.00 uur - zoals ook opgenomen in proces verbaal politie. Genoteerd door verzekeraar is de schade ontstaan op 11 december. Dat is wel een opmerkelijke slordigheid. Bon, we gaan verder.

Lucien G.A. uit Lunteren, 10 februari 2025

Oei, dat is niet helemaal goed gegaan. Sorry voor de ontstane verwarring. Gelukkig is alles verder naar wens afgerond.

Vriendelijke groet, Promovendum - 10 februari 2025

De Verzekeringsadviseur, is een betrokken meedenkende medewerkster van Promovendum Commercie is haar niet vreemd. Maar niet opdringerig :). Heeft mij goed geholpen

E. uit Almere, 7 februari 2025

Duidelijke berichtgeving over de schadeafhandeling en vlotte reactie.

Johan uit Lopik, 5 februari 2025

Schade kan zeer eenvoudig online worden gemeld. Tevens krijg je direct bericht of je melding aldan niet compleet is. De schade afhandeling gaat snel.

Henk uit Breda, 3 februari 2025

Mijn telefonische schademelding verliep heel goed. Ik kreeg na korte wachttijd een medewerkster aan de lijn die mij zeer adequaat te woord stond. Nog dezelfde dag kreeg ik een mailtje terug met een verslag van mijn schademelding en ook een bericht van een door Promovendum ingeschakeld expertise bureau. Het is vandaag vrijdag 31 januari en al op maandag 3 februari komt het expertisecentrum bij mij langs. Dat is een compliment waard!

Tom uit Den Haag, 31 januari 2025

Perfect en duidelijk geholpen

Joerick uit Waddinxveen, 30 januari 2025

Prima geholpen via de chat, gekregen waar ik om vroeg van een behulpzame medewerker!

Jari uit Hellevoetsluis, 21 januari 2025

Schade gemeld bij Promovendum, en in opdracht van Promovendum laten repareren en zoals mij verteld de nota opgestuurd, maar tot op heden nog steeds geen betaling ontvangen

J.g uit Koog aan de Zaan, 20 januari 2025

Dit is uiteraard niet de bedoeling! Ik laat een schadebehandelaar kijken naar het dossier en zo spoedig mogelijk contact met je opnemen hierover.

Vriendelijke groet, Promovendum - 20 januari 2025

je wordt heel goed uitgelegd door het in te vullen formulier geleid, met een helder keuzeprogramma. erg fijn !

Roger uit Geleen, 20 januari 2025

Erg slecht. In mijn Promovendum lees en zie ik dat de schade is afgesloten. Later krijg ik pas een e-mail met uitleg over een artikel 7 zonder aan te geven wat daarin staat

Johan uit Goirle, 16 januari 2025

Bedankt voor je review. Excuses dat het dossier al gesloten leek voordat je een reactie van ons ontving! De voorwaarden en de bijbehorende artikelen bestaan echter uit zoveel tekst dat we deze niet helemaal uitleggen in een e-mail. Je kunt het artikel nalezen in de voorwaarden. Als je nog vragen heb over dit artikel neem dan gerust contact met ons op. Wij geven je graag een toelichting!

Vriendelijke groet, Promovendum - 16 januari 2025

Telefonisch contact gehad met De Verzekeringsadviseur en zeer kundig geholpen bij het afsluiten van de pakketverzekering. Zorgvuldig heeft ze alle vragen gesteld die nodig zijn voor het bepalen van het juiste product en heeft ze uitleg gegeven hoe alles werkt. Top!

Evelien uit Oldenzaal, 16 januari 2025

Snel, correct en vriendelijk afgehandeld!

Herman uit Vaassen, 15 januari 2025

Erg vriendelijk te woord gestaan, maar helaas is de dekking van (met name) de reisverzekering niet meer van deze tijd. Wordt je laptop op reis gestolen keren ze maar €300 uit, terwijl mijn huidige verzekeraar voor dezelfde premie €2000 uitkeert. Telefoon €300 in plaats van €750. Kortom, hoe concurrerend jullie zijn met jullie autoverzekering hoe anders is dat voor je overige verzekeringen. Dit zegt niets over je klantenservice overigen, die was prima. Dus klantenservice 5 sterren. Verzekeringen 1 ster (voor de moeite)

Wouter uit Amsterdam, 15 januari 2025

Dank voor je feedback en de complimenten voor onze klantenservice! We streven ernaar om de klanttevredenheid hoog te houden en nemen jouw opmerking graag mee in onze verbeteringen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 januari 2025

Ik ben op een prettige manier te woord gestaan door De Verzekeringsadviseur. Hij is kundig en wist me snel van de nodige informatie te voorzien en dacht mee over de mogelijkheden.

Paula uit Waarder, 15 januari 2025

Fijn om te lezen dat onze collega jou zo goed heeft geholpen. Ik heb het aan mijn collega laten weten, die zal hier blij van worden en op dezelfde voet doorgaan met het helpen van anderen! Heel erg bedankt voor de uitgebreide feedback.

Vriendelijke groet, Promovendum - 15 januari 2025

Heb gebeld i.vm. mee verzekering dochter op verz. die bleek afgelopen. had dit zelf eerder niet geweten. werd goed hierover geinformeerd. Verder over de opstal verzekeing of die ook met overstromingen geldig is. dat bleek zo te zijn ook bij stormschade. werd goed geinformeerd verder.

auke uit Dordrecht, 14 januari 2025

Toegankelijke, meevoelende medewerker die helder het verzoek van Promovendum en de van mij verwachte acties kon verwoorden.

Herman uit Vaassen, 13 januari 2025

Telefonisch contact verliep vlot (geen wachttijd). Het was een duidelijk gesprek. Deskundige medewerker; ik kreeg meteen de gevraagde gegevens. Binnen 5 minuten had ik alle wijzigingen in de mail.

Harry uit Ulft, 10 januari 2025

De Verzekeringsadviseur heeft ons adequaat en zeer vriendelijk geholpen. Hij was duidelijk en correct. Fijne klantadviseur!

J.L. uit Hooge Zwaluwe, 10 januari 2025

Helaas moet ik concluderen dat na 1 mail en 2 herinneringmails en de automatische melding van Promovendum dat zij binnen 5 werkdagen reageren, Promovendum niet reageert en antwoord op belangrijke vragen inzake onze verzekeringen.

Diantha uit Papendrecht, 10 januari 2025

Sorry dat het wat langer heeft geduurd. Gelukkig heb je inmiddels antwoord van ons ontvangen. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om je te helpen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 10 januari 2025

De Verzekeringsadviseur heeft mij fantastisch geholpen. Enorm klantvriendelijk ingesteld!

Marijn uit Sint-Oedenrode, 9 januari 2025

Ik wilde storm schade melden, met schade aan zonnepanelen en buitenkant huis. Maar ik kon alleen een schatting afgeven voor de schade binnenshuis. Daar was echter geen schade, dus de melding werd afgewezen.

Rob uit Nuth, 7 januari 2025

Wat vervelend om te lezen dat je schade hebt ondervonden door de storm. Mijn collega zal je een e-mail sturen zodat je de overige schade kunt doorgeven.

Vriendelijke groet, Promovendum - 07 januari 2025

Prima geholpen door promovendum en vooral: 'ontzorgd' tijdens een voor ons moeilijke tijd na brandschade

werner uit Hilvarenbeek, 7 januari 2025

super vriendelijke medewerkster goede premies en voorlichting

Frans uit Herkingen, 7 januari 2025

8,4

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail