Vrouw in auto

Woonhuisverzekering ervaringen

Bekijk hieronder de ervaringen van Promovendum klanten met een woonhuisverzekering. Wil je ook jouw ervaring delen? Dat kan via ons klanttevredenheidsformulier.

 

Deel jouw ervaring

Review spelregels

  • We plaatsen alleen reviews van klanten.
  • Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
  • Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
8,2

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Zeer eenvoudig schade melden, gevolgd door snelle en vriendelijke reactie. Vakkundig en snel geholpen om de schade te herstellen!

Peter uit Amersfoort, 29 augustus 2024

Promovendum om advies gevraagd hoe ik mijn specifieke schademelding moest aanpakken . Advies opgevolgd en de hele cyclus incl schade expert bezoek uitgevoerd . Daarna Promovendum meerdere keren zelf moeten bellen voor een status update omdat Promovendum haar afspraken niet nakomt mbt responsetijden . Na mijn 3de belletje direct antwoord dat mijn schadeclaim niet valide was . Dit had men mij ook al tijdens het advies kunnen vertellen en had ons beiden een hoop tijd en kosten kunnen besparen . Tevens kom ik er steeds maar achter dat Promovendum maar een zeer beperkte dekking heeft in vergelijking met andere verzekeringsmaatschappijen . Zo kan ik de premie ook laag houden ...

Cees uit Heerle, 28 augustus 2024

Ik snap dat je niet tevreden bent over de afhandeling van jouw schade. Wij kijken graag mee naar jouw situatie, zodat we daar van kunnen leren voor in de toekomst. Wij nemen graag telefonisch contact met je op om jouw ervaring met ons te bespreken. Jouw schadebehandelaar neemt zo snel mogelijk contact met je op voor een toelichting.

Vriendelijke groet, Promovendum - 28 augustus 2024

Ik heb de schademelding kunnen doen en ik kreeg adequaat advies hoe deze verder af te handelen.

Fons uit Ansen, 26 augustus 2024

Snelle en heldere reactie!

Brenda uit Helmond, 25 augustus 2024

Snelle en duidelijke reactie op mijn vraag.

Otto uit Heemskerk, 24 augustus 2024

Erg tevreden over afhandeling schade,het was een wat moeizame weg maar er tenslotte toch prima opgelost.

Johanna C. uit Brielle., 21 augustus 2024

Bedankt voor het delen van je ervaring met de schadeafhandeling. We zijn blij om te vernemen dat je schademelding is afgehandeld en dat je tevreden bent met de oplossing.

Vriendelijke groet, Promovendum - 21 augustus 2024

Teleurstellend, ik krijg na heel lange tijd standaard antwoorden op standaard vragen die de mijne niet zijn. Ik heb hier helemaal niks aan

D uit Delden, 8 augustus 2024

Bedankt voor je feedback. We vinden het spijtig om te lezen dat je teleurgesteld bent en dat de antwoorden die je hebt ontvangen niet voldoen aan je verwachtingen. Een Schadebehandelaar zal binnenkort contact met je opnemen om je vragen persoonlijk te beantwoorden en ervoor te zorgen dat je de juiste informatie krijgt.

Vriendelijke groet, Promovendum - 8 augustus 2024

Jullie zouden binnen twee uur met een e-mailreactie komen. Helaas is deze pas na anderhalve week door jullie verstuurd. De e-mil is zodanig standaard dat ik mij afvraag of jullie mijn schademelding wel hebben gelezen. Ik houd mij hart vast voor het vervolg van deze afhadeling. Op hoop van zegen dan maar?

Yu Wing uit Berkel en Rodenrijs, 7 augustus 2024

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We hebben je schademelding in goede orde ontvangen. Op de dag van je schademelding hebben we je binnen twee uur een e-mail gestuurd met verdere informatie. Recentelijk hebben we documenten opgevraagd om je schade goed te kunnen beoordelen. Mocht je nog vragen of zorgen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 7 augustus 2024

Erg fijn hoe snel Promovendum telefonisch bereikbaar is. De afhandeling van mijn zaak is kundig en duidelijk gedaan.

Steven uit Ede, 7 augustus 2024

Mooie praatjes om mij over te laten stappen, maar als het aankomt op het uitbetalen van een schade (opstal/glas) duurt het maanden alvorens alles is geregeld.

Paul uit Roermond, 5 augustus 2024

Dank je wel voor het delen van je ervaring. We begrijpen dat de huidige reactietermijn van ons Schadeteam voor langere verwerkingstijd zorgt in de schadeafhandeling. We werken er hard aan om dit terug te dringen naar ons streven. Je Schadebehandelaar brengt je zo snel mogelijk op de hoogte van de voortgang.

Vriendelijke groet, Promovendum - 5 augustus 2024

Schaam je Promovedum!
Naar de buitenwacht mooi weer spelen, maar je verschuilen achter de kleine lettertjes.
Wat betreft service scoren jullie het laagst denkbare.

Joost uit Eindhoven , 5 augustus 2024

Bedankt voor je feedback. We vinden het vervelend dat je dit zo ervaart. We begrijpen dat een afwijzing nooit leuk is en vinden het daarom belangrijk dat je je kunt vinden in onze uitleg. Je ervaring is vandaag telefonisch besproken. We nemen het verder mee in ons verbeterproces.

Vriendelijke groet, Promovendum - 5 augustus 2024

Deskundige en meedenkende schadeexpert.
Tip voor Promovendum: probeer te vermijden dat je 3 tot 4 keer je verhaal moet vertellen.

Bert uit Delft , 2 augustus 2024

Bedankt voor je positieve feedback over onze schadeexpert. We waarderen je tip en nemen je opmerking over het herhaaldelijk moeten vertellen van je verhaal mee in ons verbeterproces.

Vriendelijke groet, Promovendum - 2 augustus 2024

Op basis van de inhoud van het huis heeft Promovendum een nieuwe garantie-bestendige premie voorgesteld.

Ruth uit Langelille, 30 juli 2024

De schade afhandeling opstal duurt veel te lang, in de app wordt gevraagd om een offerte, als ik maar eens bel na 10 dagen wordt er dood leuk gezegd dat het een rekening moet zijn, schade is van 2-5!! Als ik de factuur indien duurt het zeker weer min 15 werkdagen, ben zo klaar met de trage manier van afhandelen en slechte communicatie.

de schade op de reisverzekering verschillende keren verkeerde berekeningen gemaakt. Dat kan gewoon niet, als ik niet zelf alles had nagerekend was er een paar honderd euro te weinig uitgekeerd.

Als de opstal verzekering is afgehandeld sluit ik al mijn verzekeringen over. Dit doe ik op basis van onkunde mbt B schade berekening reisverzekering en trage afhandeling, jullie hebben een structureel probleem op die afdeling met nogmaals blijkbaar onkundige mensen

Patrick uit Velde , 17 juli 2024

Bedankt voor je feedback. We vinden het vervelend om te horen dat je ervaringen met de schadeafhandeling niet naar tevredenheid zijn verlopen. Een van onze Schadebehandelaars zal binnenkort contact met je opnemen om deze kwestie verder te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 17 juli 2024

Goed geholpen. Schade volledig betaald.

Expert geweest. Erg prettig geholpen

Heel snel betaald.

Hendrik

Hendrik uit Zwaag, 12 juli 2024

Adequate en snelle reactie op melding schade. Extra mail met vraag om aanvullende gegevens. En wat stijl en toonzetting betreft: persoonlijk, betrokken en duidelijke taalgebruik.

Henk uit Driel, 4 juli 2024

Schadeafhandeling van woningbrand duurt al maanden

Josee uit Vlijmen, 3 juli 2024

Dank voor jouw bericht. Wij begrijpen je zorgen over de duur van de schadeafhandeling. Momenteel wachten wij op aanvullend bericht van de schade-expert. Wij hebben contact opgenomen met de schade-expert met het verzoek om de ontbrekende informatie zo spoedig mogelijk met ons te delen. We doen ons uiterste best om jouw schade zo snel mogelijk verder te behandelen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 3 juli 2024

Duurt te lang en te veel vragen voor een niet al te ingewikkelde schade . Als er een mail met vragen naar mij toe gestuurd wordt en jullie na een tijde geen antwoord hebben wordt er geen contact opgenomen met mij. |stukje service?

Ralph uit Baarn, 2 juli 2024

Bedankt voor het geven van feedback! Jouw mening is voor ons belangrijk. We streven naar hoge klanttevredenheid en gaan daarom aan de slag met jouw tip. Je Schadebehandelaar neemt contact met je op om de voortgang te bespreken.

Vriendelijke groet, Promovendum - 2 juli 2024

Omdat onzeker was of de schade gedekt werd heb ik vooraf contact opgenomen. Hierin werd medegedeeld dat ik een taxateur moest inschakelen en offertes moest opvravgen voor het herstel. Aan de hand daarvan werd dan de schadekosten beoordeeld.
Ik heb de taxateur en twee bedrijven langs gehad voor offertes, dit kost iedereen tijd en nu blijkt achteraf dat de schade niet wordt gedekt. Ik baal enorm van de tijd die het mij, maar ook andere heeft gekost. Ik bel niet voor niets van te voren op voor helderheid.

Joost uit Culemborg, 17 juni 2024

Dank je wel voor het geven van feedback. We vinden het jammer dat het schadeproces niet aan jouw verwachtingen voldoet. Ons Schadeteam legt graag uit waarom ze niet op voorhand de schademelden konden beoordelen. Een collega neemt hiervoor binnenkort contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 17 juni 2024

De Verzekeringsadviseur was snel en erg behulpzaam. Fijn om een vriendelijke medewerker aan de telefoon te hebben! Ik kan hem van harte aanbevelen wanneer u een goed advies wenst.

Sjoerd uit Soest , 17 juni 2024

bezoek gehad van een schadeexpert die vriendelijk en doortastend de schade met mij doornam

marianne uit Bergen (nh), 17 juni 2024

zeer slechte ervaringen met deze verzekering. ze doen ontzettend lang over een antwoord als je een schade hebt gemeld, zeer traag in hun reacties

P uit Bergeijk, 17 juni 2024

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. We vinden het jammer dat je schrijft dat jouw ervaring niet positief is door de huidige reactietermijn van ons Schadeteam. Zoals je hebt vernomen is de reactietermijn vanwege drukte momenteel 15 werkdagen. We werken er hard aan om dit weer te minimaliseren.

Vriendelijke groet, Promovendum - 17 juni 2024

Ik heb bij het melden van de schade duidelijk gemeld dat er een lekkage is geweest en dat ik niet weet wat de oorzaak is, de verzekering ingeschakeld om dit te achterhalen. Er is een expert gekomen die heel vriendelijk was, maar een schadeexpert en geen voxhtexpert terwijl ik helemaal geen schade wil claimen (behalve het oplossen van het vochtprobleem). De muur zelf geschilderd en deze kosten niet geclaimd. De verzekeraar doet helaas helemaal niets begrijp ik nu, tot er duidelijk is wat de oorzaak van de schade is. Daar heb ik nu juist de verzekering voor ingeschakeld. Wat een ellende!

Tim uit Margraten, 14 juni 2024

Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat je andere verwachtingen had van ons als verzekeraar. Ons Schadeteam voorziet je graag van een uitleg van waarin wij je kunnen bijstaan en hoe andere zaken geregeld kunnen worden. Je Schadebehandelaar neemt hiervoor binnenkort contact met je op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 14 juni 2024

Makkelijk indienen van de schade, wel meer dan een maand gedaan over de afhandeling. Dat is bij een groot bedrag wel jammer.
Maar uiteindelijk goed gecommuniceerd en afgehandeld.

Marie-Jose uit Delft, 14 juni 2024

We snapten niet dat je bij de woonhuis verzekeringsaanvraag niet kan melden dat je al Promovendum klant bent.
En ook inloggen maakte geen verschil in de aanvraag voor deze verzekering.

-Geen vermelding van de 5% pakketkorting ?
-premie incasseren, meer flexibel, bv 2 maal een halfjaar premie
- in de bevestiging van de aanvraag staat :
Ingangsdatum van uw woonhuisverzekering U bent vanaf xx xxxx 2024 bij ons verzekerd.

Dus hij is al geaccepteerd dan ?

Verder:
Prima in orde en duidelijk !

Dankjewel !

MR uit Kl, 11 juni 2024

Bedankt voor je positieve review en tips! We zijn blij dat je naast je positieve feedback ook verbeterpunten doorgeeft voor onze website. We nemen deze mee in ons verbeterproces en hopen je op deze manier in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.

Vriendelijke groet, Promovendum - 11 juni 2024

Prima service en snelle afhandeling van de schade door waterlekkage!

T uit Voorhout, 11 juni 2024

werkt mooi met bestanden toevoegen, een opmerking ik had een video van het water dat uit he plafond liep die ik niet kon toevoegen, dit had echt mooi de situatie geschetst. En een veld voor opmerkingen had handig geweest

Bob uit Hoogland, 9 juni 2024

Fijn dat het online schademelden goed werkte! Bedankt voor het delen van je feedback. We optimaliseren de online omgeving voortdurend en nemen je opmerkingen mee in ons verbeterproces.

Vriendelijke groet, Promovendum - 9 juni 2024

Behulpzaam, goede communicatie, snel en duidelijk

Diederik uit Rotterdam, 7 juni 2024

Los van de uitkomst is de claim in maart ingediend en vandaag 6 juni pas bericht dat de schade aan het huis niet onder de verzekeringsvoorwaarden valt. Dat dit zo lang moet duren is ronduit belachelijk..

Frank uit Terneuzen, 6 juni 2024

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Op dit moment is de verwerkingstijd met betrekking tot schades langer dan je van ons zou mogen verwachten en bieden hiervoor onze excuses aan. We begrijpen dat dit niet de afhandeling is waar je op gehoopt had. We zullen dit intern bespreken om onze dienstverlening in de toekomst te verbeteren. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, neem dan gerust contact met ons op.

Vriendelijke groet, Promovendum - 6 juni 2024

Stormschade aan onze zonneboiler netjes opgelost.
Contact met schade expert en schadeafdeling was uitermate goed en wij zijn goed geïnformeerd over de afhandeling van de schade.

Theun uit Dokkum, 3 juni 2024

8,2

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail