
Doorlopende annuleringsverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen over onze annuleringsverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via het klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
Super vriendelijke medewerkster gesproken, dikke 10 waard. Ben direct binnen 3 minuten geholpen.
Alex uit Soesterberg, 11 maart 2025
Fijn dat er wordt nagebeld om de wijzigingen even na te lopen
Jan uit Zegge, 7 maart 2025
Snel afgehandeld. Duidelijke email
Berra uit Bosch en Duin, 6 maart 2025
Snel geholpen en vriendelijk te woord gestaan.
Bas uit Swalmen, 6 maart 2025
Erg goed geholpen door de Verzekeringsadviseur. Stond goed te woord en had overal antwoord op. Dank voor de goede hulp!
Björn uit Berkel en Rodenrijs, 5 maart 2025
Ik kreeg de foto van een gevraagd document niet geplaatst. Het werd bij plaatsing onleesbaar
Jan uit Apeldoorn, 3 maart 2025
Jammer dat het uploaden niet is gelukt. Wij zien dat je deze inmiddels per e-mail hebt verzonden en de foto is goed leesbaar. Bedankt, wij gaan er verder mee aan de slag!
Vriendelijke groet, Promovendum - 03 maart 2025
Tijdens gesprek goed geholpen. Helaas was de informatie online, toen ik daar de verzekering wilde afsluiten, beperkt in ophalen eigen gegevens en verrekenen van pakketkorting.
Ron uit Alphen aan den Rijn, 3 maart 2025
We hebben via Tui een vakantie geboekt. Helaas, bij vertrek ruim 27 uur vertraging gehad. Ons was door Tui beloofd dat we het gemiste verblijf etc. gecompenseerd zouden krijgen. Na officieel een claim te hebben ingediend bij Tui werd alles afgewezen en moesten we het maar uitzoeken met onze annuleringsverzekering. Na alle documenten snel online te hebben toegestuurd naar Promovendum is er gelijk actie ondernomen en kregen we het bedrag waar we wettelijk recht op hebben binnen twee weken gecompenseerd en terug op onze rekening gestort. Zeer snelle en overzichtelijke afhandeling van Promovendum! Dank u voor de service.
Filip uit Rotterdam, 2 maart 2025
Absurd dat ik een onderbouwing krijg voor de afwijzing van mijn schadeclaim, die na bellen niet blijkt te kloppen. Dan krijg ik een andere reden. Kan best dat jullie niet betalen, maar ik verwacht dat de argumentatie dan wel klopt. Echt prutswerk dit. Zo verlies je klanten.
Rene uit Houten, 27 februari 2025
Dit is uiteraard niet de bedoeling! Onze excuses voor de ontstane verwarring. Mijn collega heeft in de e-mail geprobeerd uit te leggen wat mijn andere collega ook telefonisch heeft toegelicht. We zullen kijken of we deze uitleg kunnen verbeteren en nemen jouw feedback daarin mee.
Vriendelijke groet, Promovendum - 27 februari 2025
Uw starre, letterlijke, hantering van de polisvoorwaarden stuit mij tegen de borst. U gaat volledig voorbij aan de omstandigheden waarin ik verkeerde. Er zijn nou eenmaal situaties denkbaar waarin de door U gevraagde (medische) verklaringen gewoonweg niet opgesteld en dus overhandigd kunnen worden. Ik kon daar in de mij beschikbare tijd niet aan komen. Als de polisvoorwaarden daar niet in voorzien dan deugen ze niet.
Peter uit Rotterdam, 27 februari 2025
Bedankt voor je review. We begrijpen dat je een vervelende samenloop van omstandigheden hebt ervaren door de toepassing van de polisvoorwaarden in jouw situatie. Het is absoluut niet onze intentie om geen rekening te houden met je persoonlijke situatie. We realiseren ons dat er momenten kunnen zijn waarop bepaalde documenten of verklaringen moeilijk verkrijgbaar zijn binnen de gestelde termijn. Helaas zijn we gebonden aan specifieke polisvoorwaarden, die soms beperkingen met zich meebrengen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 27 februari 2025
Makkelijk in te vullen formulier,vriendelijkheid aan de telefoon. En ook in de mail naar mijn gezondheid vragen, wat erg fijn was.
Tiny uit Beverwijk, 27 februari 2025
Duidelijke informatie en uiterst vriendelijke klantbejegening!
Dini uit Stompwijk, 22 februari 2025
Annuleringsverzekering afgesloten, jarenlange premie betaald en door ongeval niet kunnen skiën. Skivakantie geannuleerd omdat ik niet kan skiën. Promovendum zegt met droge ogen dat er geen uitbetaling plaatsvindt omdat ik wel er naar toe kan reizen… Om dan vervolgens in de zon op een stoeltje de skiërs te beoordelen?? Uiteraard ben ik het hier niet mee eens en ga ik in beroep. Stel ik had al mijn nek gebroken, had ik ook nog wel kunnen reizen.. toch? Waar ligt de scheidslijn tussen wel of niet kunnen reizen. Kortom Promovendum…. Mooie praatjes en marketing en hoe goed we wel zijn, maar als het op uitbetaling komt van schades….. dan zijn we niet thuis.
Stan uit Holten (rijssen-Holten), 20 februari 2025
Wij snappen dat dit teleurstellend is en wat jammer dat je jouw vakantie hebt moeten missen. Op jouw verzekering zijn polisvoorwaarden van toepassing en wanneer jij de reis wel kunt maken is er helaas geen dekking voor de annuleringskosten van jouw reis. Heb je hier nog vragen over dan helpen wij jou graag.
Vriendelijke groet, Promovendum - 20 februari 2025
5 sterren zegt genoeg.
Jo uit Delden, 19 februari 2025
Soms is het inderdaad zo simpel, bedankt voor de 5 sterren!
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 februari 2025
Vlotte afhandeling nadat ik onze vakantie helaas moest annuleren door een ongeval.
Esther uit Etten-Leur, 19 februari 2025
Na een aanvankelijke afwijzing van mijn claim zijn jullie uiteindelijk akkoord gegaan,nadat ik opnieuw de situatie heb uitgelegd. Ik ben blij dat jullie mijn verzoek tot heroverweging van de eerdere afwijzing hebben herzien. Dank voor jullie maatwerk
Aad uit Culemborg, 19 februari 2025
Door de drukte duurde wachten wel wat lang, maar uiterst vriendelijk te woord gestaan.
Ger uit Dordrecht, 19 februari 2025
Heel fijn gesprek met duidelijk uitleg en geduld voor het beantwoorden van de vragen.
Michael uit Breda, 19 februari 2025
Fijn om te lezen dat onze collega jou zo goed heeft geholpen. Ik heb het aan mijn collega laten weten, die zal hier blij van worden en op dezelfde voet doorgaan met het helpen van anderen!
Vriendelijke groet, Promovendum - 19 februari 2025
Het is zeer duidelijk wat ik moet doen om mijn schade te claimen. Het aanleveren van documenten ed werkt erg eenvoudig en vlot. De afhandeling is daarna snel en correct. Het hele traject verloopt zonder problemen.
Guido van uit Zeeland, 14 februari 2025
Naar aanleiding van een serieus gestelde vraag, krijg ik een nietszeggend antwoord. Het woord 'mogelijk' wordt uitgelicht; dus ik krijg géén antwoord op mijn vraag op basis van de verzekeringsvoorwaarden. Dit antwoord had ik zelf ook kunnen verzinnen.
Paul uit Eijsden, 14 februari 2025
We laten even een collega contact opnemen om te kijken of we jouw vraag beter kunnen beantwoorden!
Vriendelijke groet, Promovendum - 14 februari 2025
De schade is uiteindelijk netjes afgewikkeld, maar het heeft wel onnodig lang geduurd, ook omdat informatie die ik wel had toegestuurd, niet was verwerkt, waardoor er opnieuw om werd gevraagd en bovendien later om informatie werd gevraagd die door mij eerder was aangeboden, maar toen niet nodig werd gevonden. Een beetje onhandig allemaal.
Robert uit Den Haag, 12 februari 2025
Dat is inderdaad wat onhandig. Wat fijn dat de schade netjes is afgehandeld.
Vriendelijke groet, Promovendum - 12 februari 2025
Helder, vriendelijk en transparant
Ingrid uit Den Haag, 11 februari 2025
Vriendelijke en adequate behandeling van een probleempje.
Huub uit Alphen aan den Rijn, 10 februari 2025
Helaas reis niet kunnen maken door een overlijden. Reis keurig en snel vergoed in een mooie mail. Kan niet beter.
Bert uit Leiden, 7 februari 2025
Fijn dat je ondanks deze vervelende situatie zo goed bent geholpen. Gecondoleerd met je verlies en veel sterkte gewenst!
Vriendelijke groet, Promovendum - 07 februari 2025
De Verzekeringsadviseur, is een betrokken meedenkende medewerkster van Promovendum Commercie is haar niet vreemd. Maar niet opdringerig :). Heeft mij goed geholpen
E. uit Almere, 7 februari 2025
een zeer slechte afhandeling van een duidelijke schade. waarvan ik vraag om bevestiging dat de annulering geaccordeerd wordt en de uitkering pas gaat plaatsvinden na bevestiging van de annulering bij Transavia. anders kost het mij ruim € 1.300.
Dit is al een 2e schademelding die zeer ontevreden is afgehandeld
Anoniem uit Anoniem, 6 februari 2025
Vervelend dat je de afhandeling zo ervaart. Dit is uiteraard niet onze bedoeling. Inmiddels heb je al telefonisch contact gehad met de schadeafdeling en is het dossier verder aan je toegelicht. Mocht je toch nog vragen hebben dan helpen wij uiteraard graag!
Vriendelijke groet, Promovendum - 06 februari 2025
Snelle afhandeling en duidelijke informatie.
Daan uit Horn, 4 februari 2025
Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden over ons bent en dit met ons deelt.
Vriendelijke groet, Promovendum - 04 februari 2025
Prettig gesprek om mijn verzekeringen over te zetten naar Promovendum. Duidelijke mails over hoe en wat er nu gaat gebeuren en wat er wel en niet verzekerd is in Jip en Janneke taal.
Jonna uit Nigtevecht, 4 februari 2025
Fijn dat je alles als zo positief hebt ervaren! Welkom!
Vriendelijke groet, Promovendum - 04 februari 2025
Netjes geholpen en goede uitleg
Angelique uit Den Bosch, 3 februari 2025
Schade correct afgehandeld
C uit Kaag, 30 januari 2025