Doorlopende annuleringsverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen over onze annuleringsverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via het klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
Ik heb met uw Verzekeringsadviseur een verhelderend en open gesprek gehad, aangaande een mogelijke coulantie-uitkering voor een Doorlopende annuleringsverzekering & reisverzekering, waarvoor ik 10 (!) jaar te lang premie voor onze 3 kinderen heb betaald, terwijl de oudste inmiddels 35 jaar is. De verzekeringsadviseur zegde toe te "uit te zoeken of hier bij Promovendum enige coulantie mogelijk is. Ik ben immers al heel veel jaren bij Promovendum verzekerd, en ben geneigd een evt. geste toch kritisch bezien / herzien bij ingebreke blijven.
Fred uit Waalre, 29 december 2024
Fijn dat je het gesprek als positief hebt ervaren. Mijn collega komt zo spoedig mogelijk terug op jouw vraag.
Vriendelijke groet, Promovendum - 29 december 2024
Top service, snelle reactie.
Onno uit Duiven, 25 december 2024
Perfect geholpen door de Verzekeringsadviseur.
Niels uit Rocaknje, 20 december 2024
Bedankt voor het compliment! We sturen je review met een glimlach naar onze collega door.
Vriendelijke groet, Promovendum - 20 december 2024
Netjes en deskundig geholpen. Mooie aanbieding gekregen en met goede voorwaarden. Top!!
Ton uit Rotterdam, 17 december 2024
Ik ben erg goed geholpen bij het overstappen naar Promovendum. Er was snel en persoonlijk contact. Daarnaast was het financieel ook nog voordelig om over te stappen. Fijne service!
Bianca uit Kampen, 17 december 2024
Tijdens een vriendelijk gesprek werd gevraagd naar onze wensen. Er werden geen verzekeringen opgedrongen en er werd een scherpe pakketprijs aangeboden waardoor we zijn overgestapt naar Promovendum. Ook de overstap werd volledig geregeld.
Stefan uit Etten-Leur, 17 december 2024
Vriendelijk mijn complexe vragen doorgenomen, nu weet ik welke modules ik er nog bij aan kan zetten.
Nienke uit Bussum, 17 december 2024
Fijn om te lezen dat onze collega jou zo goed heeft geholpen. Ik heb het aan mijn collega laten weten, die zal hier blij van worden en op dezelfde voet doorgaan met het helpen van anderen! Heel erg bedankt voor de uitgebreide feedback.
Vriendelijke groet, Promovendum - 17 december 2024
goed en fijn geholpen
HAJM uit Voorst gem Voorst, 12 december 2024
Fijn om te lezen dat onze collega jou zo goed heeft geholpen. Ik heb het aan mijn collega laten weten, die zal hier blij van worden en op dezelfde voet doorgaan met het helpen van anderen! Heel erg bedankt voor de uitgebreide feedback.
Vriendelijke groet, Promovendum - 12 december 2024
Uitstekend geholpen. En begrip getoond voor mijn emoties en situaties.
José uit Bergambacht, 11 december 2024
Snel geholpen en als verrassing nog een kaartje met felicitatie gekregen. Vooral van het laatste kregen we een lach op ons gezicht. Bedankt!
Carla uit Heinenoord, 10 december 2024
Bedankt voor het compliment! We sturen je review met een glimlach naar onze collega door.
Vriendelijke groet, Promovendum - 10 december 2024
Gechat met de Klantadviseur, goed, snel en netjes geholpen. Verder was het ook erg gezellig om de Klantadviseur te spreken :-)
Ellen uit Klundert, 10 december 2024
Heel erg vlot en accuraat geholpen door de Verzekeringsadviseur.
Sanne uit Alkmaar, 10 december 2024
Duidelijk en correct te woord gestaan
Freek uit Harderwijk, 9 december 2024
Snelle duidelijke informatie en gunstig geprijsd.
Barend uit Piershil, 9 december 2024
Ik ben al vanaf september (toen mijn moeder overleed) met een reis en anuleringsverzekering . 5 x gebeld, gemaild en er is nog steeds geen uitsluitsel. met bellen vreselijk lang wachten . dit kan en moet beter.
Mieke uit Den Bosch, 9 december 2024
Dit is een vervelende situatie en uiteraard niet onze bedoeling. Onze Specialist Schaderegeling neemt zo spoedig mogelijk contact met je op om dit op te lossen. Ik wens je veel sterkte toe.
Vriendelijke groet, Promovendum - 9 december 2024
De verzekeringsadviseur heeft mij zeer goed geholpen. Uitleg van de producten en premies was helder. Makkelijk oversluiten. Prettig gesprek.
lauke uit Nijmegen, 6 december 2024
Fijn dat je zo goed geholpen bent en welkom bij Promovendum!
Vriendelijke groet, Promovendum - 6 december 2024
Goede hulp gehad bij het overzetten van mijn verzekeringen! Duidelijke uitleg en kon al mijn vragen beantwoorden.
Bloeme uit Roermond, 5 december 2024
Duidelijke uitleg en mooie korting, bedankt
Diana uit Wormer, 4 december 2024
Snel en vlot heholpen
Fons uit Nieuwkoop Nederland, 3 december 2024
Werd door de Verzekeringsadviseur zeer vriendelijk, behulpzaam, meedenkend geholpen. Zelfs nog teruggebeld over waar in de voorwaarden ik iets kon terugvinden. Grandioos!!
Agnes uit Zoetermeer , 2 december 2024
Promovendum doet zich voor als een geweldige verzekeraar met de laagste premie. Dat is allemaal schijn. Als er schade is zijn ze niet thuis. Het zijn de kampioenen in de kleine lettertjes. Ik heb een vliegreis moeten annuleren ivm overleden schoonzus van reisgezel. Krijg geen vergoeding omdat reisgezel GEENannuleringsverzekering heeft!!!. Door een val is de bril van mijn partner gebroken. Alleen maar steeds weer extra informatie aanleveren. Ze bedenken elke keer weer nieuwe vragen. Willen ze weten wat een nieuwe bril gekost heeft. Vervolgens moet je eindeloos wachten voor reactie. En Eigen risico is €250. De autoverzekering is erg goedkoop,maar na twee jaar zit je door verhogingen op het zelfde niveau als bij een andere verzekeraar. Mijn advies: SLUIT GEEN VERZEKERING AF BIJ PROMOVENDUM. HIER KRIJG JE SPIJT VAN. Ik stap zo snel als mogelijk over naar andere verzekeraar. De reactie zal wel zijn dat ze zich aan de regels houden, maar dit zijn slechte praktijken waar ze mee bezig zijn.
Bert uit Klazienaveen, 2 december 2024
Bedankt voor je feedback. Vervelend om te vernemen dat je niet naar tevredenheid bent geholpen. We nemen je punten mee in ons verbeterproces. Bij vragen staat ons Schadeteam voor je klaar.
Vriendelijke groet, Promovendum - 2 december 2024
Nadat ik documenten had geuploaded, hoorde ik verder niets.
Ik heb toen telefonisch contact gezocht en werd gemeld dat de geleverde bestanden niet te lezen waren. Ik heb toen opnieuw documenten gestuurd en hoorde weer niets. Nogmaals gebeld en de documenten waren nu wel te lezen.
Ik had het op prijs gesteld als, na het leveren van gevraagde documenten, een mail was gestuurd met dank voor de geleverde documenten, of deze bruikbaar waren en wat de mogelijke afhandelingstermijn was.. Als ik niet had gebeld had het hele proces onnodig veel tijd en onzekerheid opgeleverd. Op deze manier vond ik het nogal klantonvriendelijk.
Rob uit De Bilt, 2 december 2024
Dankjewel voor de toelichting in jouw feedback. Door drukte zijn we op dit moment niet in de gelegenheid om de documenten bij binnenkomst direct te checken. Fijn dat je ons even hebt gebeld om dit te controleren. Wij nemen jouw feedback mee in onze verbeteringen en ontwikkelingen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 2 december 2024
Heel goed en snel geholpen door de klantenservicemedewerker. Ik heb in een paar minuten een autoverzekering afgesloten en hij had mij ook een offerte van een pakketverzekering (inboedel, aansprakelijkheid, reis- en annuleringsverzekering) gestuurd. Die zal ik vrijwel zeker ook afsluiten
Goed geholpen!
Michiel uit Sint-Michielsgestel, 28 november 2024
Snelle afhandeling na het indienen van de schade en in mijn geval ook een positief resultaat.
Duidelijke communicatie over wat er nog aanvullend nodig is en over de afhandeling.
Annet uit Gilze, 28 november 2024
Antwoord gekregen. Echter mijn vraag zit er niet bij. Die weet ik wel maar zou het qua exacte formulering toch graag bijgesloten zien.
Ik dacht dat ik er een mail van had gekregen bij het indienen maar dat is niet zo. Tenminste die kan ik niet terugvinden.
Elles uit Den Haag, 26 november 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wij gaan dit voor je uizoeken en nemen hierover zo snel mogelijk contact met je op.
Vriendelijke groet, Promovendum - 26 november 2024
Ik ben van begin tot eind keurig geholpen. Afspraken worden nagekomen en de verzekeringen zijn scherp geprijsd.
Gerwin uit Dongen, 23 november 2024
Zeer klant vriendelijk, geven ook heel goed advies, en de medewerkers aan de telefoon ook zeer tevreden over
Nelly uit Leiderdorp , 21 november 2024
Een ongeval zit in een klein hoekje. Als je verzekering je dan financieel ontzorgd is dat een heel prettige ervaring. Dank daarvoor Specialist Schaderegeling.
Johan uit 't Zand, 19 november 2024
ondanks het niet kunnen voldoen aan bepaalde voorwaarden, is de schade-afhandeling op een adequate opgelost.
Jan uit Den Haag, 19 november 2024
Super fijn en goed gesprek voor het overstappen van alle woonverzekeringen en het afsluiten van de autoverzekeribg
Randy uit Den Haag, 19 november 2024