Reis- en annuleringsverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen over onze reis- en annuleringsverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via het klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
Snelle afhandeling en duidelijke informatie.
Daan uit Horn, 4 februari 2025
Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden over ons bent en dit met ons deelt.
Vriendelijke groet, Promovendum - 04 februari 2025
Prettig gesprek om mijn verzekeringen over te zetten naar Promovendum. Duidelijke mails over hoe en wat er nu gaat gebeuren en wat er wel en niet verzekerd is in Jip en Janneke taal.
Jonna uit Nigtevecht, 4 februari 2025
Fijn dat je alles als zo positief hebt ervaren! Welkom!
Vriendelijke groet, Promovendum - 04 februari 2025
Netjes geholpen en goede uitleg
Angelique uit Den Bosch, 3 februari 2025
Een slechte review achtergelaten over de onredelijke kleine lettertjes bij de reisverzekering. Promovendum’s reactie: een medewerker neemt zo spoedig mogelijk contact op. Inmiddels bijna 2 weken later en nog steeds niets gehoord….
Frederik uit Hilversum, 31 januari 2025
Het uitblijven van een reactie is uiteraard niet onze bedoeling. Onze excuses voor het ongemak. We gaan direct aan de slag met je reactie en zorgen ervoor dat er alsnog contact met je wordt opgenomen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 31 januari 2025
Schade correct afgehandeld
C uit Kaag, 30 januari 2025
Ik had advies nodig over een reis die we willen gaan maken. Met name op de annuleringsverzekering. En hier heb ik goed advies over gekregen. En ik vond het ook fijn dat er gekeken is of de dekking voldoende was. We hebben dit aan laten passen om dat dit passender was voor ons.
Carry uit Zevenhoven, 29 januari 2025
Snelle en correcte afhandeling van de geleden schade (ski-ongeluk van mijn zoon).
Ron uit Venlo, 28 januari 2025
Zeer slecht. Ik ga al.mijn verzekering en opzeggen en onderbrengen bij een verzekeringsmaatschappij die wel haar klanten fatsoenlijk behandeld
Anita uit Haren, 27 januari 2025
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te lezen dat je een negatieve indruk hebt gekregen. We doen ons best om al onze klanten eerlijk en volgens de voorwaarden van de verzekering te behandelen. Mocht je graag meer uitleg willen, staan we klaar om je verder te helpen!
Vriendelijke groet, Promovendum - 27 januari 2025
Netjes opgelost. Advies: misschien is het aan te bevelen om een medisch adviseur aan te trekken zodat medische informatie door hem/ haar beoordeeld kan worden. Nu moet bij medische malheur informatie aan “ leken” gestuurd worden die m.i de ernst van de situatie niet kunnen beoordelen. Geeft een wat unheimisch gevoel. Verder naar wens opgelost, waarvoor onze dank
Jan Michiel uit Hoogerheide, 27 januari 2025
uiterst rustig geholpen. Continue blokkade inloggen. goed geholpen
p uit Rosmalen, 27 januari 2025
Ik heb Promovendum gebeld omdat ik wilde overstappen. Ik ben echt uitstekend geholpen door De Verzekeringsadviseur. Ze heeft mij alles rustig uitgelegd en nam de tijd voor mijn vragen. Nederlands is niet mijn moedertaal en De Verzekeringsadviseur nam de tijd om mij goed te begrijpen en te adviseren. Ik heb nog nooit zulke goede service gehad. Ik ben blij met mijn afgesloten verzekering en service. Ik zal mijn familie en vrienden promovendum zeker adviseren!
Adnan uit Hilversum, 26 januari 2025
Verzekering is per direct opgezegd ipv zoals aangegeven 16 maart.
Maarten uit Apeldoorn, 25 januari 2025
Wellicht was de mail niet helemaal duidelijk, maar de verzekering wordt per 16 maart 2025 beëindigd. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor je klaar om je te helpen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 25 januari 2025
"Hulp bij schade claims".... Op elke mogelijke manier wordt er een reden gevonden waarom een claim niet kan worden gehonoreerd. Je vraagt je af waarom je überhaupt een verzekering zou nemen.
Reinier uit Amsterdam, 24 januari 2025
We snappen dat een afwijzing van een schade teleurstellend kan zijn. Op jouw verzekering zijn polisvoorwaarden van toepassing en mijn collega heeft jou uitgelegd waarom jouw schademelding niet vergoed wordt. Mocht je hier toch nog een toelichting op willen ontvangen dan helpen wij je graag!
Vriendelijke groet, Promovendum - 24 januari 2025
Bijzonder goede service! De Verzekeringsadviseur heeft alles geduldig uitgelegd en meegedacht waardoor we nu een mooi pakket hebben bij Promovendum. Ze is ook eerlijk m.b.t. wat wel niet kan.
Anoniem uit Santpoort-Zuid, 22 januari 2025
Afgelopen week een aantal keren telefonisch en per e-mail contact gehad met De Verzekeringsadviseur. Wat een vriendelijke en deskundige kerel. Denkt met je mee en is duidelijk erg klantgericht. Ik bespaar ook nog eens honderden euro’s op mijn verzekeringspakket en dat is ook erg mooi meegenomen. Een aanrader!
Joop uit Apeldoorn, 22 januari 2025
Helder en duidelijk antwoord op mijn vraag.
Bert uit Deventer, 22 januari 2025
De vergoeding voor het verlies van een sieraad werd snel en correct afgehandeld. Helaas met een maximale vergoeding minus het eigen risico. Tip: lees goed waar je voor verzekerd bent.
Jan uit Wateringen, 22 januari 2025
Dank voor de vlotte afwikkeling.
Jouke uit Lochem, 22 januari 2025
Bij de 'gezinsdekking' van de reisverzekering zijn kinderen van alleenstaande ouders niet altijd verzekerd als ze zelfstandig met vakantie gaan. Dit hangt ervan af of ze ook op jouw adres staan ingeschreven. Hoezo??? Je betaalt wel de volledige premie....
Frederik uit Hilversum, 22 januari 2025
Bedankt voor het delen van je ervaring. Mijn collega neemt zo snel mogelijk contact met je op om dit verder te bespreken.
Vriendelijke groet, Promovendum - 22 januari 2025
Duidelijk kort zakelijk… en niet geheel onbelangrijk zeer klantvriendelijk.
Fedde uit Zwolld, 22 januari 2025
Prima advies en uitleg gekregen over de medische module van de reisverzekering Goed geregeld!
Annelies uit Purmerend, 21 januari 2025
Snel en eenvoudig de gewenste aanpassing uitgevoerd
Peter uit Duiven, 21 januari 2025
Lange wachttijd aan de telefoon. Lange doorlooptijd voor het in behandeling nemen van de schade. Documenten vragen die al verstrekt zijn.
Co uit Heemstede, 17 januari 2025
Helaas is het momenteel erg druk met het afhandelen van schades. De Schadebehandelaar gaat zo spoedig mogelijk met jouw documenten aan de slag maar we vragen je nog om een klein beetje geduld!
Vriendelijke groet, Promovendum - 17 januari 2025
Heldere taal, goed meegedacht en meegekeken en een scherp bod gedaan. Daarna wordt de overstap geregeld met de vorige verzekeraar en klaar. Geld gemakkelijk verdiend!! :)
Kees uit Berkel en Rodenrijs, 17 januari 2025
Ik werd goed en vriendelijk te woord gestaan en geadviseerd over reisverzekering. Blijkt dat ik geld uitspaar door het te nemen, in plaats van bijbetaal, omdat de andere premies van mijn andere verzekeringen dan ook lager worden. Kwam hij zelf mee. Dank !
Anneke uit Driebergen-Rijsenburg, 17 januari 2025
Telefonisch contact gehad met De Verzekeringsadviseur en zeer kundig geholpen bij het afsluiten van de pakketverzekering. Zorgvuldig heeft ze alle vragen gesteld die nodig zijn voor het bepalen van het juiste product en heeft ze uitleg gegeven hoe alles werkt. Top!
Evelien uit Oldenzaal, 16 januari 2025
Erg vriendelijk te woord gestaan, maar helaas is de dekking van (met name) de reisverzekering niet meer van deze tijd. Wordt je laptop op reis gestolen keren ze maar €300 uit, terwijl mijn huidige verzekeraar voor dezelfde premie €2000 uitkeert. Telefoon €300 in plaats van €750. Kortom, hoe concurrerend jullie zijn met jullie autoverzekering hoe anders is dat voor je overige verzekeringen. Dit zegt niets over je klantenservice overigen, die was prima. Dus klantenservice 5 sterren. Verzekeringen 1 ster (voor de moeite)
Wouter uit Amsterdam, 15 januari 2025
Dank voor je feedback en de complimenten voor onze klantenservice! We streven ernaar om de klanttevredenheid hoog te houden en nemen jouw opmerking graag mee in onze verbeteringen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 15 januari 2025
Na een dubbele enkelbreuk en operatie in het buitenland heeft promovendum mijn vliegreis naar Nederland snel en zeer adequaat geregeld, waaronder (rolstoel) begeleiding van deur tot deur. Van mij krijgen ze een dikke tien!
CM uit Noordwijkerhout, 15 januari 2025
Bij de reisverzekering met wintersport dekking worden medische kosten van een ski ongeluk niet eens gedekt (kleine lettertjes). Wat heb je er dan aan....
Frederik uit Hilversum, 14 januari 2025
Bedankt voor je feedback. We vinden het vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de reisverzekering en we begrijpen dat dit een vervelende situatie is. Kosten die na een ski-ongeval in Nederland worden gemaakt, vallen niet onder de dekking van jouw reisverzekering. Evenals het eigen risico van jouw zorgverzekering hier niet onder valt. Mocht je verdere vragen hebben, staan we altijd klaar om je te helpen en te verduidelijken wat er wel onder de dekking valt.
Vriendelijke groet, Promovendum - 14 januari 2025
Heb gebeld i.vm. mee verzekering dochter op verz. die bleek afgelopen. had dit zelf eerder niet geweten. werd goed hierover geinformeerd. Verder over de opstal verzekeing of die ook met overstromingen geldig is. dat bleek zo te zijn ook bij stormschade. werd goed geinformeerd verder.
auke uit Dordrecht, 14 januari 2025