
Reis- en annuleringsverzekering ervaringen
Bekijk hieronder de ervaringen over onze reis- en annuleringsverzekering. Heb je zelf een ervaring die je graag wilt delen? Dat kan via het klanttevredenheidsformulier.
Review spelregels
- We plaatsen alleen reviews van klanten.
- Alle reviews worden geplaatst, zolang ze voldoen aan ons privacybeleid en reviewbeleid.
- Als je jouw review hebt gegeven, wordt deze door een medewerker bekeken en binnen 3 werkdagen getoond.
Alle reviews
duidelijke informatie gekregen
Wouter uit Oss, 28 april 2025
Goed advies gehad en netjes alles goed uitgelegd. En mooie aanbieding gekregen top
Rachida uit Gouda, 25 april 2025
We kregen maar liefst 36 euro terug voor een 3 jaar oude gestolen I-phone. Afhandeling duurde erg lang en er werd onzinnige informatie gevraagd.
Monique uit Helvoirt, 25 april 2025
We begrijpen dat het vervelend kan zijn als je het gevoel hebt dat er steeds aanvullende vragen worden gesteld. Toch is het soms nodig om extra informatie op te vragen bij een schademelding. Dit helpt ons om de situatie goed te beoordelen en ervoor te zorgen dat alle gegevens kloppen. Op die manier kunnen we de schade zo zorgvuldig en eerlijk mogelijk afhandelen. Daarnaast zijn er polisvoorwaarden van toepassing, zoals een eventueel eigen risico.
Vriendelijke groet, Promovendum - 25 april 2025
Zeer tevreden. De Verzekeringsadviseur was adequaat, op de hoogte, attent en snel.
Patrick uit Veenhuizen, 24 april 2025
Dankjewel voor de mooie woorden! Wij geven dit door aan de desbetreffende collega.
Vriendelijke groet, Promovendum - 24 april 2025
Tijdens het invullen was er iets onduidelijk. Na het melden van de annulering kon ik alle benodigde documenten eenvoudig uploaden en vervolgens is de zaak keurig afgehandeld.
Jelme uit Deventer, 24 april 2025
Los van diverse andere verzekeringen bij Promovendum thans ook de annuleringsverzekering afgesloten voor een zeer schappelijke prijs. Daarnaast een Heel klantvriendelijke behandeling. Top.
Johan uit Zandvoort, 23 april 2025
Tot nu toe zeer goede ervaringen met Promovendum. Absoluut geen klachten, ga zo door
Fons uit Nieuwkoop Nederland, 23 april 2025
Bedankt voor uw snelle reactie en hulp! Mvg, Cyril
Cyril uit Maastricht, 22 april 2025
Zeer slechte communicatie , vragen mbt schade worden weer opnieuw gevraagd.
John uit Zutphen, 22 april 2025
We begrijpen dat het vervelend kan zijn als je het gevoel hebt dat we vragen herhalen. Bij een schademelding stellen we soms aanvullende vragen om de situatie goed te kunnen beoordelen. Dat doen we zodat we zeker weten dat alle informatie klopt en we de schade zo zorgvuldig mogelijk kunnen afhandelen. We streven altijd naar duidelijke communicatie en nemen je feedback hierin mee.
Vriendelijke groet, Promovendum - 22 april 2025
Adequate en snelle afhandeling van een wegens naweeën van een ongeval geannuleerde vliegreis.
Clasien uit Noordwijkerhout, 17 april 2025
De Verzekeringsadviseur is een topper! Duidelijke, fijne en goede service! Deze man verdient een loonsverhoging 💪🏼
Adnane uit Heerenveen, 17 april 2025
Fijn gesprek en duidelijke vragen.
Peter uit Boxtel, 17 april 2025
Fijn dat je tot nu toe tevreden bent. We gaan zeker ons best doen om dit zo te houden!
Vriendelijke groet, Promovendum - 17 april 2025
Prima gesprek. Dacht goed mee. Duidelijk verhaal, alles was snel geregeld.
Luuk uit Arnhem, 16 april 2025
Onze "vakantie" was door de gebeurtenissen met mijn echtgenote compleet in duigen gevallen. De lol was ervan af. De gemaakte taxi ritten in Spanje was niet niet hoogste bedrag dat was uitgegeven maar dan is het TOP dat Promovendum die geleden schade compleet vergoed. Top en dank.
Albert uit Alphen aan den Rijn, 16 april 2025
Graag gedaan! Wat ontzettend vervelend wat jullie is overkomen tijdens de vakantie. Fijn om te horen dat we in ieder geval iets hebben kunnen bijdragen.
Vriendelijke groet, Promovendum - 16 april 2025
met de Klantadviseur over de reisverzekering heb ik als prettig ervaren. Goed geholpen en terzake kundig!
J.A. uit Apeldoorn, 16 april 2025
Fijn om te lezen dat onze collega jou zo goed heeft geholpen. Ik heb het aan mijn collega laten weten, die zal hier blij van worden en op dezelfde voet doorgaan met het helpen van anderen!
Vriendelijke groet, Promovendum - 16 april 2025
Goed en snel geholpen
Rob uit Voorschoten, 16 april 2025
Uitstekende en snelle afhandeling.
Henk uit Cuijk, 16 april 2025
Prima geholpen, duurde alleen wel ietwat lang. Voor de rest prima en tot tevredenheid afgehandeld. Dank!
Jan Willem uit Goirle, 16 april 2025
We zijn keurig geholpen en geadviseerd.
Joke uit Hilversum, 16 april 2025
Super snelle en klantvriendelijke afhandeling van de geannuleerde reis. We kregen zelfs een kaartje thuis gestuurd met beterschapswensen!
Gijs uit Utrecht, 15 april 2025
Ik werd heel goed tel. geholpen
Rob uit Voorschoten, 15 april 2025
Fijn en snel geholpen.
Luca uit Utrecht, 15 april 2025
Prima en snel geholpen en toen ik de annuleringsbewijs van de vlucht niet op tijd kon aanleveren, is daar toch een goede schappelijke oplossing voor gevonden. Chapeau voor promovendus.
Paul uit Leunen, 15 april 2025
Direct contact, geen wachtrijen dus. Autoverzekering afgesloten en ook mijn woonhuisverzekeringen over gezet naar Promovendum. Alles vlot, beleefd en prettig afgehandeld. Erg goed!
Louise uit Vlaardingen, 15 april 2025
Heel prettig gesprek
carla uit Velp, 14 april 2025
Menselijk contact, begripvol, goede uitleg, geen gedoe, wederzijds vertrouwen. Top dus.
Fred uit Alkmaar, 14 april 2025
Fijn om te lezen dat onze collega jou zo goed heeft geholpen. Ik heb het aan mijn collega laten weten, die zal hier blij van worden en op dezelfde voet doorgaan met het helpen van anderen!
Vriendelijke groet, Promovendum - 14 april 2025
Het was een productief gesprek op een zeer vriendelijke manier. Ik voelde mij gehoord en begrepen
Bea uit Zwijndrecht, 11 april 2025
Nog geen reactie ontvangen , wacht al 2 weken op een reactie van een schadeclaim
John uit Zutphen, 11 april 2025
Bedankt voor je reactie. Zoals je inmiddels al met jou besproken zijn we nog in afwachting van enkele documenten om de schade verder te kunnen beoordelen. Wij zien deze graag zo spoedig mogelijk tegemoet! Mocht je hierover nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.
Vriendelijke groet, Promovendum - 11 april 2025
Prima, keurig, transparant.
J uit Bergen Nh, 10 april 2025
Ik heb alle benodigde informatie verstrekt bij de schademelding. Vervolgens is de melding snel en correct afgehandeld.
Jan Willem uit Dordrecht, 10 april 2025